Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam,

Mam dylemat przy zakupie ciągnika. Zastanawiam się zakupem nowego New Hollanda T5 120 (117KM) cena około 210 tys netto, bądź Fendta serii 400 (ok 115-125KM)  z rocznika 2002-2005 koszt ok 120-140tys. Ma to być ciągnik główny, ziemie generalnie mam lekkie (40ha) i ważne jest aby miał biegi pełżające, na oponie tył 600.  
Jak wygląda awaryjność w NH i czy nie zajadę silnika 3,4l oponą 600? 
Czy lepiej bardzo solidna ale 15letni ciągnik?
Którego eksploatacja będzie tańsza ??

Ciągnik będzie robił rocznie ok 600-700 Mth 

z góry dziękuje za pomoc

Edytowane przez Pablo123456
Opublikowano
co nowe to nowe. Fakt, że taki fendzik napewno wygodny itp ale ma swoje latka i moga zaczynac sie poważne problemy ( mogą - nie muszą). Nh teraz też nie są szczególnie awaryjne a jednak ciągnik na lata, masz go od nowości no i nikt wcześniej go nie katowal
Opublikowano (edytowane)

Przejrzyj ogłoszenia, zobacz ile te Fendty mają natrzaskane godzin, podziel to przez roczne planowane przebiegi i pomyśl czy Ci się opłaca. Może wyjść że taki przebieg jaki ma teraz Fendt zrobisz niuhem za 30 lat...

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano
kolego nie myśl że z silnikiem o tak małej pojemności ci mało spali bo te 117km musi się skas wziąć pozatym masz masę odbiorników co zżera moc silnika lepiej dołożyć i weź o większej pojemności a będziesz mieć silnik elastyczniejszy z momentem dostępnym w innym zakresie obrotów. pozatym dziwne jest to że traktory 20lat temu mniej paliły od. dzisiejszych. co do fendta jak masz w 100% pewny życiorys to dlaczego nie tylko taki ciągnik przed kupnem to na mus diagnostyka i to dość dużą bo to używka jest a dobry mechanik robiący w nich i znający je na wylot sprawdzi ci go bez problemu a znając życie więcej ci taki przeżyje niż nowy dziś i w dodatku nie masz tego ekologicznego chłamu w nim. pewny przebieg bierz fendta
Opublikowano

Jesli na glownu ciagnik to t6. Wcale nie bedzie wiecgj palil niz t5. A zupelnie inny ciagnik. Z uzywanym fendem jest tem problem ze maja na sprzedanie nakrecone po 10tys godziny. A skrzynie w nich wytrzymuja wlasnie 10-12tys. I niestety naprawa vario jest bardzo droga.

Opublikowano

Również polecam T6 całkiem inna bajka w porównaniu z T5 a spali jedno i to samo a zeklbym nawet że 6 spali mniej... 

Co do fendt to moim zdaniem tylko jeśli masz pewność że nie kręcony bo kupisz sobie kapcia do remontu... 

Opublikowano

A ja ci polecę T 6030 , t6050  używany  można kupić z przebiegiem do około 3 tyś godzin  za  130-160 tyś . Ciądnik 6 cyl bez problemu dopasujesz do niego agregat uprawowo - siewny . W miarę mocny skrzynie electro command śmiało przekraczają 10 tyś godzin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez master21
      Planuję kupno silosa zbożowego i zastanawiam się nad używanym cena jest kusząca w porównaniu do bowego i czy ktoś z was kupował taki silos? Będzie on szczelny po ponownym złożeniu? Silos narazie jest cały złożony trzeba go rozebrać przywieźć i złożyć
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez pkmasta
      Witam
      posiadam fendta 926 pierwszej generacji od dosyć niedawna, jest to mój pierwszy fendt stad tez pytanie
      czy jest ktoś w stanie podzielić się instrukcja do 926 pierwszej generacji?
      prosze również o pomoc w rozszyfrowaniu kodu błędu:
      8.3.15
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v