Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Panowie mam takie pytanie czy Renia 155 54 występuje ze skrzynią 40 km a jeżeli tak to jak jest oznaczony taki model ? 

Bo prawdę mówiąc to mam ochotę kupić taką renię ale wszystkie jakie widziałem to mają skrzynie 30 km

Opublikowano (edytowane)

Tak występuje coś tam słyszałem ze na Niemcy szły ze skrzynią 40 na Francje  30.

Z zewnątrz niczym się nie różnią więc po wyglądzie nie dojdziesz jedynie w środku jeżeli ma licznik na wskazówkę to może byc opisana predkość.

Różnice są tylko na trybach w skrzyni i pewnie jakoś jest to zapisane w Vin.

Ja mam 155.54 ze skrzynią elektrohydrauliczną 24/8 max obroty mam ustawione na 2450 i wtedy jedzie około 38 km/h podobno mechaniczna szybka skrzynia osiąga predkości około 45 km/h ale nie wiem ile w tym prawdy i przy jakich obrotach. Widziałem już dwie renault które miały podkręcone obroty na 2800 wtedy nawet wolna skrzynia osiągnie predkosc powyżej 35 ale nie jest to dobre dla silnika.

Edytowane przez DEMONxXx
  • Like 1
Opublikowano

 

Witam czy to normalne ze na zimnym oleju nie mam półbiegów w renault?

Rewers działa normalnie półbiegi zaczynają tak gdzieś po 10 minutach pracy ciągnika przy temperaturze na na zewnatrz około 4*C. Latem jest wszystko ok.

Olej jest czysty tylko nie pewny poprzedni właściciel mówił ze zalany jest olej AGROMA U (utto) podobno odpowiednik fusch utto MP ale nigdzie nie mozna znaleźć parametrow tego oleju.

rewers i półbiegi są na tych samych przesówkach więc nie rozumiem czemu jedno działa a drugie nie wina sterownika?

Opublikowano (edytowane)

jak robiłem skrzynie to stał ze 3 tygodnie bez akumulatora więc to nic nie pomaga

słychać ze próbuje zmienic półbieg bo przesówka delikatnie sie rusza ale tylko drgnie i dalej nie wbija jak olej sie troche rozgrzeje jest ok.

Rewers wchodzi normalnie czy zimno czy ciepło a to te same przesówki

Moze na gestym oleju wchodzi w tryb awaryjny ze tylko rewers działa?

Co o tym myslicie? Jak wogole wygląda tryb awaryjny tej skrzyni?

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

Witam mam problem ze swoją renault 155.54 ze skrzynia elektrohydrauliczna wszystko działa tak jak powinno tylko jest problem z polbiegiem drugim czasami się zalaczy i działa a czasami nie teraz wogole nie reaguje i jak wrzucę rewers na drugiej polowce to zero reakcji i piszczy kontrolka z wykrzyknikiem 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v