ENDRIUROL

Jaki GPS wybrac

Polecane posty

ENDRIUROL    21

Potrzebuje GPS do pomiaru pol.

Czy pojawilo sie cos lepszego od tego garmina etrex 10? potrzebuje  dla siebie takie urzadzenie- zmierzyc dzialke, (fragment pola, wyznaczyc odpowiednia powierzchnie) oraz dobrze by bylo zeby pokazywal predkosc jazdy (do 15km/h wystarczy w zupelnosci) nic drogiego a wystarczajacego. prosze o podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Hubert24
      Jaki ciągnik 6 cyl od 120 do 135 koni z tuzem przednim do 100000 zł
    • Przez kamil84
      Witam planuję zakup paszowozu 8m3 i chciałbym się dowiedzieć jaki ciągnik polecacie. Chciał bym sprzedać starą c-360 i c-330 i kupić coś w tej cenie. Chodzi mi o taki ciągnik który dodatkowo mógłbym wykożystać do drobnych prac polowych (zgrabiarka owijarka siewnik nawozowy) myślałem o c-385 ale chyba sporo palą brałem też pod uwagę mtz-a  ale za wysoki a może macie jakiś sposób żeby go obniżyć? Za podpowiedzi z góry dzięki.
    • Przez Johny1640
      witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika john deere 1640. Podczas prac polowych zauważyłem że napęd  nie zgrywa się z tyłem. I tu moje pytanie do posiadaczy tego modelu jakie opony muszę założyć z przodu? z tyłu mam 16.9xR38 a z przodu 12.4xR24.
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez Wozzach
      WItam
      Przymierzam się do zakupu NH T7.210.
      Dealer zaproponował doposażenie go w największy rozmiar opon, tzn z tyłu R42 (650tki) a z przodu R30 (600-tki). Oczywiście jest to jakiś dodatkowy koszt.
      Ponoć znacznie mniejsze straty mocy - bo lepsza trakcja, przyczepność do podłoża.
      Teraz pytanie: czy jest sens? Ktoś ma doświadczenie w tym temacie?
      Ciągnik to będzie podstawowy wół roboczy do wszystkich prac w polu, od orki po uprawę, siew, obsługę TUZ (kosiarka, prasa) itd. W transporcie po asfalcie nie będzie jeździł.

      Opłaca się w tym ciągniku zwiększyć rozmiar na R42, czy dać sobie spokój i zostawić standardowe ogumienie, czyli z tyłu R38 (650tki) i z przodu R28 (540tki)?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.