Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No wiadomo więcej koników , więcej pala. Ja tylko mówię , że jedni wolą trochę dołożyć i kupić mocniejszy sprzęt . Tak czy owak nie odbiegając od tematu to z 18tysięcy może sobie lekko za tego ciapka życzyć ;)

Opublikowano

Mój brat wziął za 330M, po teściach ,też z 1991 rok, 21000-,tyle ze była z kabiną z sokółki,gościu właśnie

szukał dobrej 330, uprawiał maliny i truskawki.Jak dobra to bierz.

Opublikowano

18 śmiało możesz krzyczeć jeżeli lakier jest ok to 18 spokojnie weźmiesz. W sąsiedniej wiosce koleś ma m-kę oryginał wszystko nie malowana naklejki z fabryki dba o sprzęt trzyma w garażu to wygląda jak nówka po prostu zazdroszczę mu. Najgorzej mnie wkurza jak jego syn usiądzie za fajerę to wtedy dostanie po dupce a jak właściciel jedzie to ona max na 1600 obr. Trochę odbiegłem od tematu :). Ale sam mam zamiar pojechać obejrzeć m-kę za 12tyś ;)

Opublikowano

 Na małe czemu nie ale z ich opłacalnościa czy ja wiem większy ciągnik podczepi do niego wszystko Większy pług przyczepy prase itp . A do małego.... sami wiecie. Wykonując pracę nawet na małym areale dużym ciągnikiem z dużym osprzętem i tak jest to bardziej opłacalne niż małym 

Ale zwróć uwagę kolego ile tej orki jest. Bardzo mało, a w pracach pomocniczych ciapek będzie oszczędniejszy.

Opublikowano

Cenę to i 30 można wystawić :) Teraz tylko nasuwa sie takie pytanie czy ktoś ją kupi za taką cenę i kiedy :) Zawsze możecie wziąć rzeczoznawce ;) jeśli jesteś na tą m'ke chętny, a on żeby nie mówił, że go oszukałeś, okradłeś itp :)

Opublikowano

Witam chciałem się spytac ile mogę zastac za ursusa c-330 rocznik 79. co więcej obrabiał niecałe 3 ha. ornego i ok 1.2 ha łąki z tym że nie mam ani rotacyjnej ani rorzutnika więc traktor tego nigdy w życiu nie widział. co więcej wszystko działa tak jak trzeba, jest komplet zaczepów, tyle że dolny jest wykręcony( nie wiem dlaczego) ale że nigdy nie był potrzebny to nie został założony, podobnie sprawa ma się z kompresorem, jest ale nie założony, co więcej ma założone nowe siedzenie i dach( choc nie wiem czy ta znacząca wpływa na cenę, a oczywiscie z kabiną, jedyną rzeczą która posowałoby wyniemic są to tylnie opony. co wy na to, a i mtg też nie wiem ile jest bo ktoś mądry odpioł linkę i tak zostało, no ale na takim areale to wiele nie narobił. więc czekam na wasze propozycje :rolleyes:

Opublikowano

dzięki za podpowiedzi, na allegro dużo patrze ale tam to jednak jest taka rózniaca w cenach że ciężko się jest połapac, więc dlatego tutaj się was pytam, żeby nie zawołac ani za dużo i wyśc na idiote ani za mało i stracic na tym,

Co więcej do ciągnika to mogę powiedziec, że jest cały czasa garażowany, a oleje były systematycznie kontrolowane, jak i ich stan był zawsze systematycznie kontrolowany, co pozatym to zawsze wsystko było smarowane itp. no i ciągnik nie był katowany nigdy.

Opublikowano

Witam. Przyszła pora na wymiane poczciwego raka na coś przyjemniejszego w użytkowaniu. Zastanawiam się czy sprzedac go w całości czy rozebrac na części.(jeszcze nie wiem co było by bardziej opłacalne) I tutaj mam pytanko do was ile waszym zdaniem jest warty kompletny w bdb stanie silnik od c330?

Opublikowano

Tylko nie można patrzeć na niego jak i na jego podzespoły jak na nowe.

Używane nawet w bdb. stanie będzie sporo tańsze. składając silnik z nowych części to pewnie ponad 5 tyś by wyszło.

Ale:

Nowa pompa wtryskowa 1400zł, ale za używaną dobrą można wołać 700zł.

Czyli jak byś chciał sprzedać go za pieniądze jakie jest naprawdę wart np.:3tyś. to byś niestety kupca nie znalazł.

Dlatego lepiej jak i szybciej sprzedasz całego raka w całości. Możesz sprzedać silnik i parę drobiazgów, ale coś ci zostanie i w krzakach będzie stało.

Za 1000zł to bym sprzedał ale silnik do remontu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v