Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mamy problem, a mianowicie przedni napęd w Belarusie 952. Gdy skręci się tarczki na maksa i przedni napęd ma trochę ciężko ślizga się i nie ciągnie. Byliśmy u tokarza żeby zrobił podporę na stałe (bez żadnych tarczek) i stwierdził że to nic nie da bo może nie wytrzymać skrzynia lub coś innego. Jeżeli mieliście ten sam problem lub podobny piszcie co z tym zrobiliście, bo po co ciągnik z przednim napędem skoro i tak nic nie daje.

 

Opublikowano
najprościej ten sam co w skrzyni biegów .wiesz jak to wykonaj oryginalna ilość tych tarcze dokręcć na maxa, nastepnie odkręć uzupełnij kilkoma tarczkami dokręcć solidnie i musi iść
Opublikowano

Dokręcaj rurą i niczym się nie przejmuj. Ta sama skrzynia bez sprzęgła w podporze daje rady i nic jej nie jest. Samą podporę możesz zalać przekładniowym lub nabić smarem co zresztą dopuszcza instrukcja. 

Opublikowano

W ruskim? Nie nie.... To wielotarczowe sprzęgło cierne ze sprężynami talerzowymi. Trzeba dobrze dowalić i tyle. Do mostu krzyżaka tego sprzęgła nie ma a z doświadczenia wiam bo sąsiad miał koparkę borex że to na sranie potrzebne nawet w stożku.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

A po co sprzęgło kłowe? Daj tarczki nowe jak te wygniecione, skręć porządnie i zapomnij. Olej smaruje tylko łożyska. Tarczki mają nie ślizgać a jak nie ślizgają to smarowane nie muszą być bo po co.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Kup tylko tarczki z taką jakby okładziną dłużej wytrzymują i rurą dociągnij. A jak chcesz podporne na sztywno to można wyrzucić tarczki i wałek ze środka a z dwóch stron wsunąć kołnierz 72-2209014 widziałem takie rozwiązanie zrobione przez serwis pronaru kilka lat temu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Gość
      Przez Gość
      Witam mam pytanie odnośnie przedniego napedu do zetora 7211, czy moge zalozyc naped od 7245 na oponach 9,5/9-24 bo tyle sa 16,9-28 i moje pytanie czy to zgerywalo by sie  razem ze sobą??
    • Przez harny666
      Witam,
      Mam ciągnik Massey Ferguson 699 i wystąpił mi w nim problem, podczas ruszania do przodu bez włączonego przedniego napędu po przejechaniu ok 0,5 m, blokują mi się przednie koła i nie da rady jechać, po włączeniu przedniego napędu koła się nie blokują ale strasznie charczy przedni napęd
       
    • Przez Ferdihubi
      Witam, jestem świeżakiem na af.pl szukałem i znalazłem odnośnie napędu ze nie można wyłączyć a mój problem z fergusonem 3060 autotronic 1987r mam taki ze podczas włączania przedniego napędu nie włącza się kontrolka na desce( bywało czasem tak ze podczas jazdy włączała się)  , elektrozawor sprawny(załącza napęd), zarowka w kontrolce tez sprawna , brakuje mi pomysłów gdzie szukać , poratuje ktoś pomysłem ? 
    • Przez AdamKryski
      Witam. W przeciągu 6lat w przednim napędzie  wymieliło mi  3 razy łożyska igielkowe, uszczelniacze obudowę tryb zebaty atakujący, wałek i wszystkie inne.... 3ci raz i tylko prawa strona!!!! Ręce mi już opadają.... 
      Opony przód  9,5-24 diagonalne
                     Tyl 14,9-28 radialne.
      Czy nie powinne  być z tylu 16,9-28 ??? Różnie piszą raz że 14.9 A raz że  16stki....
      Pomocy!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v