Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Załącznie mostu masz hydrauliczne czy na sprzęgło kłowe? Bo jeżeli hydrauliczne, to zdarza się, że napęd przepuszcza. Może też być tak, że pompa olejowa nie daje odpowiedniego ciśnienia.

Opublikowano

uuuu.... tego to nie wiem, czy jest hydrauliczne czy na sprzęgło kłowe :) wyciągam linke i jade. jakis przewod hydrauliczny dochodzi do rozdzielacza przedniego napędu, a wedlug katalogu jest tam sprzeglo klowe, jest tez sprzeglo przy przednim moscie. rozbieraliscie to kiedys ???

Opublikowano

Mam podobnie, naped jak konczyłem orke dzialal kiedy chciał 1h w koncu juz bez przodka dokonczyłem. druga sprawa WOM to samo na gestym oleju jeszcze sie wlaczał pozniej juz nie było szans.Wzmacniacz odłaczył poprzedni własciciel wiec nie wiem. Podejrzewam usterke ale chcial bym jeszcze sie od was dowiedziec.

Opublikowano

A no taki że np. ma wyrobione w środku zębatki i ni daje ciśnienia.

Z kolei następnym powodem możne być coś z rozdzielaczem.

Najlepiej sprawdź ciśnienie oleju w tym układzie, wkręcając zegar w miejsce czujnika spadku ciśnienia oleju i będziesz widział co się dzieje.

Opublikowano

Hmm ale to też jest dziwne że z żadnego przewodu z obiegu skrzyni nie leci olej. Moim zdaniem powinna pompka dawać trochę oleju, a jeśli nie daje nic to możesz mieć np przewód doprowadzający olej do mikro pompki obluzowany i też nie będzie ciśnienia.

Opublikowano

smieszna sprawa z tym naszym ciagnikiem przy mlynie do ccmki i przy rozrzutniku zeby zaczela dawac olej na walek i naped wlewalem przez czujnik , rozdzielacz z 200ml hipolu i zaczela zygac olejem i naped szedl jak wsciekly. ;);) i badz tu madry :D w tym tygodniu moze zaczne z nim grzebac to zobacze co to za cuda sie dzialy

Opublikowano
Hmm ale to też jest dziwne że z żadnego przewodu z obiegu skrzyni nie leci olej. Moim zdaniem powinna pompka dawać trochę oleju, a jeśli nie daje nic to możesz mieć np przewód doprowadzający olej do mikro pompki obluzowany i też nie będzie ciśnienia.

albo zerwany frez na wałku

Opublikowano

Mam takie pytanie odnośnie ursusa 385A przedni napęd nie ciągnie gdy ciągnik jest tyłem w górze. Nie wiem czy to dzieje się także przy jeździe do przodu ale mam pola górzyste i jest to problemem gdy przód nie ciągnie a chce cofnąć ponieważ gdy jest mokro ściągą mnie na bok na blokadzie i d*pa. Odgłos jest taki jakby coś przeskakiwało i szarpie ciągnikiem pod górę ciągnie ( przy jeździe do przodu tyłem w dole) bo w orce widziałem ciągnik kupiłem 3 miechy temu nie wiem jakie tam jest sprzęgło czy kłowe czy tarczowe wzmacniacz momentu wyciągnięty ale wom chodzi bez zastrzeżenia liczę na pomoc i myślę że to nie będzie wielka i uciążliwa w naprawie awaria ;/

Opublikowano

Witam

Postanowiłem założyć napęd do mojego ursusika 912 bo troszke sobie nie radzi i szukam do kupienia nie drogiego kompletnego przedniego napędu od ursusa 914 ja ktoś wie kto ma (może być do remontu) to proszę o wiadomość

Opublikowano

posiadam ursusa 914 z 1984r. ,pod obciążeniem przedni napęd mi przerywa wymieniłem mikro papkę i cały nowy komplet tarczek plus jedna stara dołożyłem następnie w kostce wymieniłem o ringi , stan oleju w strzyżni górny , i do tego wszystkie 4 nowe opony. Może kto wie co może być przyczyna bo już nie wiem co może być przyczyna tej wady.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MatiTM
      Witam!
      Podpowie ktoś jak wymienić osłonę gumową zwrotnicy resorowanej?
    • Przez ramzeus
      Witam.
      Zabrałem się wreszcie za przednią oś w moim traktorze C385 bez napędu, oś resorowana stary typ. Po rozebraniu okazało się, że tulejki przednią i tylna były jeszcze jako takie ale tuleja stalowa w osi była mocno wyklepana. Normalnie ścianka tej tulei ma mieć 10 mm a u mnie miejscami było ok 5mm. Nie było już czego ratować. Zastanawiałem się nad kupnem nowej jednak podjąłem decyzję o regeneracji poprzez wycięcie starej i wymianę tulei na nową. Jako materiał użyłem cylindra do siłownika hydraulicznego w środku fi 50 po zewnątrz 70 więc prawie gotowiec. Dałem do tokarza bo trzeba było obrobić czoła, wywiercić otwór pod sworzeń i w środku wyluzować zostawiając na końcach po 70mm wymiaru nominalnego pod sworzeń. Trzeba jeszcze z zewnątrz zebrać na długości 100 mm do średnicy 69mm to część, która wchodzi w oś. W zasadzie tyle, reszta to moja działka. Szlifierką kątową wyciąłem starą tuleję, wstawiłem nową i pozostało tylko zaspawać. Trzeba trochę podszlifować tarczą trzpieniową bo spawanie zawsze trochę zniekształci materiał. Tuleja jest w tolerancji H8 więc tak suwliwie pasuje do sworznia przed spawaniem. Gdyby komuś trzeba było kupić taką tuleję to najtaniej pewnie będzie w Bielsku Białej. Mają praktycznie wszystkie średnice dostępne z magazynu. Poniżej kilka fotek 


    • Przez superhiro2
      Witam, to już kolejna zwrotnica nieresorowana która pekła u mnie przy łożysku oporowym w ciągniku który pracuje z ładowaczem, w większości sklepów już tych zwrotnic nie ma bo wszystkie przez 10 lat wykupiłem, są tylko te resorowane. 
      Wie ktoś może czy zwrotnice resorowane mają tą samą średnicę co te nieresorowane, bo nie ukrywam że te resorowane można kupić już za 200 a nieresorowana tylko na zamówienie co najmniej 600.
    • Przez krycha2000
      Czy ktoś może polecić jakieś dobre gumy na przednią oś resorowaną do C 385, bo już nie mam siły wymieniać gum, które pękają co pół roku. Poradźcie coś, moż pasują od przegubów jakiegoś samochodu ?
    • Przez ursusikc330m
      Czy wie ktoś gdzie można dokupić samą cewkę do załączania napędu w dużym ursusie??

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v