Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    228
Jak dba tak ma, Czy to wielki problem wymienić uszczelkę i mieć czysty ciagnik? A wracając do tematu, z punktu widzenia mechanika powiem, że wszystkie Belarusy są trwałe, tylko trzeba na czas zmieniać oleje i usuwać drobne usterki. Główne problemy to: elektryka, czasem lubi coś nie działać, we wcześniejszych wypustach paliły się przetwornice ładowania. Skrzynia biegów, zależy od humoru tego co ją składał, ale części tanie i dostępne, z silnikami nic się nie dzieje, hydraulika jest już lepsza niż w starszych modelach, raczej nie sprawia problemów. WOM nie lubi przeciążeń, hamulce takie sobie, ale są. Przedni napęd bez tura jest praktycznie bezawaryjny. Komfort, kwestia gustu, ja tym nie jeżdżę, tylko naprawiam.
  • Like 2

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raz mi zablokowanie biegi no Sam zablokowalem.Sam go naprawilem odblokowalem skrzynie biegów prosta rzecz. Jakby ktoś nie wiedzial jak to piscie pomoge. A i tarcze sprzęgła wymienialem a task to bez awaryjny. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.