Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mojej emce brakuje mocy. Ogólnie 70km to za mało do tak ciężkiego ciągnika z tak mocną hydraulikom, ale jakoś to jeździło i w trójce obrotowej rozstawionej po 40 cm na 1C śmigałem na 1500 obrotów. A teraz 3-4 B  pałowanie na 1900 obrotów i potrafi zejść z obrotów. Normalnie brakuje mu z 10-15 km i pali jak smok, ale co dziwne nie dymi. Z objawów to mam wrażenie że ciężej odpala. Turbina wygląda jak nowa ale jakoś specjalnie ciśnienia nie ładuje (normalnie przewód od turbiny spokojnie się sciska)  a niema tam żadnej regulacji żeby ją podkręcić. Myślałem żeby wyjąć pompę dać do sprawdzenia i niech ją spec podkręci minimalnie. Co o tym myślicie co mu może dolegać?

Opublikowano

Po pierwsze on ma 70 km i tu nic za dużo nie poradzisz. Trza było kupować 100. 

To co mozesz zrobić to zawieść pompę do serwisu  żeby przekręcili do na 100 km, i założyć zegar podciśnienia do turbo, http://allegro.pl/zegar-turbo-boost-doladowanie-0-2-bar-depo-csm-i6662335610.html  ja ma taki i  ciśnienie sprawdza sie tylko pod mocnym obciążeniem bop na pusto to może pokaże z 0,4 a pod obciążeniem do 1,8 potrafi dojść.

Opublikowano

Może mogłem kupić coś większego ale nie o tym temat. Jeżeli podkręcę pompę to czy turbina nie powinna tęż dawać większego ciśnienia, a przy tej nie ma żadnej regulacji. Da się z tym coś zrobić?

Opublikowano

Powinna. Sama się ustawi. Jeszcze możesz gaz założyć w takim ciągniku jak i u mnie w NH T5060 efekt jest zdumiewajacy. Daje mu kopa dużego. Ja da dwóch łożyłem ale w Case MX nie dało mi takiego kopa jak w NH .

Opublikowano

Gaz słyszałem że fajna sprawa ale czy u mnie przy przebiegach 250 mth na rok jest to opłacalne? Tym bardziej że teraz kasuję produkcję zwierzęcą to przebieg będzie na poziomie 150 mth. Chodzi mi o to żeby miał chociaż taką moc jak wcześniej bo teraz w pługu, talerzówce czy uprawowo-siewnym to jest męczarnia a nie robota. Pałuję go na wysokich obrotach, na niższym biegu a i tak schodzi z obrotów

Opublikowano (edytowane)

Przestaw pompe  na maxa co można, w serwisie  dobrym wiedzą ile mogą przestawić. Bo tu nie tylko chodzi o podkręcenie  dawki. Mi w 150 przestawili na 170 i nie zauważyłem mocy, ale i pompa już siada. Dołożyłem gaz i szału nie ma.

Ale w  NH 105 km po dołożeniu gazu to jest taki efekt jakbym mu drugie turbo dołożył efekt mega, ale on ma silnik eko  z innym wałkiem rozrządu i jest mułowisty, przy gazie  to znika. Pompy nic nie ruszałem. 

Gaz z Uniejowa kosztuje 1,5 tyś na butle domowe, na oryginał, ja mam takie 2 tyś i sam montujesz.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano (edytowane)

https://www.olx.pl/oferta/inst-gazowa-do-diesla-30-wzrost-mocy-lpg-lng-promoc-4-swiece-gratis-CID757-ID8KTCN.html#775fa5b63e  Dokładnie tak jak piszesz. Zobacz u mnie w  galerii jest NH z założonym gazem, tam dałem 2 tys bo brałem butlę  60  ale można na butle domowe. Montaż polega na umieszczeniu  wszystkiego robiłem to z dwa dni na spokojnie. Regelacja tylko zaworem na wężu doprowadzajacym gaz do silnika. Na słuch dosłownie żeby nie za dużo. 

W Casie miałem problem  wymieniłem 3 komputery gość mi przysyłał, nie wiem co sie działo po prostu nie działały, i źle jeden zawór podłączyłem, ale w NH  żadnych problemu od założenia i w nim jestem bardzo zadowolony. 

I gerencja w silnik jest tylko   że wiercisz otwór w rurę  przed turbo i tam  zakładasz wąż, silnik samo pobiera z 30% gazu automatycznie  o 30% ropy mniej pobiera. Gaz wchodzi w ropę.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

Zależy jak montujesz. Był artykuł ze gość ma JD 140 km i  kupuje więcej gazu w butlach niż cała wioska, butle miał na tylnych błotnikach. Kolega w raku ma  domowe botle i montuje normalnie do góry zaworem, ram  sam mu zmienialem to założyłem odwrotnie, bo tak ma być  to bardzo się zdziwił a różnicy nie było.

Opublikowano

Może zacznijmy od podstawowych czynności takich jak filtry powietrza, paliwa? Może filtr od hydrauliki zapchany i pompa go dławi? nie wiem czy masz w nim EGR, jeśli masz to można wyczyścić i zobaczyć. Może wtryski padły? 

Opublikowano
Dnia 25.12.2017 o 09:27, rafftti napisał:

Witam mojej emce brakuje mocy. Ogólnie 70km to za mało do tak ciężkiego ciągnika z tak mocną hydraulikom, ale jakoś to jeździło i w trójce obrotowej rozstawionej po 40 cm na 1C śmigałem na 1500 obrotów. A teraz 3-4 B  pałowanie na 1900 obrotów i potrafi zejść z obrotów. Normalnie brakuje mu z 10-15 km i pali jak smok, ale co dziwne nie dymi. Z objawów to mam wrażenie że ciężej odpala. Turbina wygląda jak nowa ale jakoś specjalnie ciśnienia nie ładuje (normalnie przewód od turbiny spokojnie się sciska)  a niema tam żadnej regulacji żeby ją podkręcić. Myślałem żeby wyjąć pompę dać do sprawdzenia i niech ją spec podkręci minimalnie. Co o tym myślicie co mu może dolegać?

Uporałeś się z tym problemem ,bo ja mam to samo

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v