suzuki550e

Claas przegrzany silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
suzuki550e    1

Witam!

pod koniec zeszłego sezonu w mercatorze urwał się wąż od chłodnicy, zanim to zobaczyłem silnik miał temp ponad 110 celsjusza, a może więcej, bo do tylu mam wskaznik uczczelki zaczeły się dymić. dałem na min obroty aby się ostudził, a jak go tylko zgasiłem to aluminiowa miska olejowa wybuchła, olej aż wrzał. zakupiłem miske u handlarza, jakoś silnik odpalił i skończyłem żniwa. strasznie dymi i bierze litr oleju dziennie, moje pytanie: czy na te żniwa szukać innego silnika, czy remontować ten, a może pochodzi jeszcze pare sezonów, obroty trzyma ładnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

Litr oleju to niewiele.Jak zamierzasz nim dluzej kosic to przynajmniej sciąg głowice i zobacz co sie dzieje w srodku. Jesli tłoki i pierscienie beda ok to mogły tylko uszczelniacze zaworowe sie uszkodzic i nalezalo by je zmienic. Kpl nowych to koszt max 100pln wiec nieduzy.Daj głowice do sprawdzenia czy gniazda sa szczelne i czy nie jest gdzies peknieta. Jak bym tak zrobił dla swietego spokoju. Na kombajnie nie wolno oszczedzac bo cały rok robimy po to zeby w sezonie letnim skosic i zarobic pieniadze wiec kombajn to podstawa gospodarstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    371

U sąsiada też w Mercatorze 4 cylindrowym zaczął bardzo dymić to się okazało że miał 2 tłoki wypalone,oleju brał podobnie a mówił że go trochę przegrzał.Trochę go remont kosztował.Lepiej rozbieraj bo się okaże że w żniwa będziesz najmował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PrzemoO    17

Jak wygląda sprawa ciśnienia oleju?

Tuleje i pierścienie pewnie do wymiany,ciekawe jak wał wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej wam ja też przegrzałem silnik perkins 6 cylindrowy miał 110 stopni i poczekałem 5 godzin żeby był zimny bo wodę wygotowało i zalałem wodę ale już po tym poszedł olej do chłodnicy , więc rozebrałem głowice dałem do sprawdzenia okazało się ze jest dobra więc splanowałem zawory nowe gniazda prowadnice zrobione jak należy z częściami nie było żadnego problemu dostać części za naprawę głowicy wyszło mnie 620zł do tego nie mam danych nie wiem na ile dokręcić głowice a dokręciłem na 115 NM więcej nie pójdzie i zawory też nie wiem na ile ustawić a ustawiłem na ssących 20 a wydechowe na 30 ustawiałem szczelinomierzem i nie wiem czy dobrze zrobiłem . A wczoraj odpaliłem bez żadnego problemu chodzi ładnie tylko dymi na wysokich obrotach a przed naprawą nie dymił sprawdzałem wtryski i leją się może to to ale na maszynie jak sprawdzałem to na wysokich obrotach rozpylają super a na wolnych leją a w silniku na wolnych nie dymi tylko na wysokich dla mnie to jest troszkę dziwne to i nie wiem co to może być? . I Jeszcze na wysokich obrotach pyrkocze ale jak kupiłem przed naprawą też pyrkotał i każdy klas pyrkocze i nikt nie wie co to jest pomóżcie prosze to jest numer kontaktowy gg 21921552 dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriano1232    0

Zobacz te wtryski to ze na wysokich obrotach rozpylają to rzecz normalna bo dostają więcej paliwa i jakoś rozpylają.... natomiast jeżeli na wolnych leją to na pewno wtryski masz do roboty a i na jaki kolor dymi? jeżeli na niebiesko radziłbym sprawdzić pierścienie na tłokach być może jak go zagotowałeś przypiekły się pierścienie albo po pękały.... wiele może być przyczyn może pompa paliwowa szukaj ale na początku radziłbym zrobić wtryski i wyregulować zawory jak już będziesz miał na wierzchu


Adi1232

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
icztery    0

Zobacz te wtryski to ze na wysokich obrotach rozpylają to rzecz normalna bo dostają więcej paliwa i jakoś rozpylają.... natomiast jeżeli na wolnych leją to na pewno wtryski masz do roboty a i na jaki kolor dymi? jeżeli na niebiesko radziłbym sprawdzić pierścienie na tłokach być może jak go zagotowałeś przypiekły się pierścienie albo po pękały.... wiele może być przyczyn może pompa paliwowa szukaj ale na początku radziłbym zrobić wtryski i wyregulować zawory jak już będziesz miał na wierzchu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ClaasDominator
      Witam,
      Chciałbym zapytać o wymianę oleju w Kombajnie Claas Dominator 98 - z silnikiem Mercedesa OM352A.
      Interesuje mnie konkretnie ilość oleju jaką można wlać oraz, który olej polecacie?
      Dziękuję.
    • Przez NewVario
      Witam wszystkich, proszę Was o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu : (od 3 sezonów zrywa mi często w trakcie żniw klina na podajniku ziarnowym ( do zbiornika) u samej góry

       
      Zaznaczyłem czerwonymi kropkami koła zębate na których zrywa mi te kliny, teraz moje pytanie jest następujące, co jest wadliwe ? Wydaje mi się , że jadę wolno i nie ma nie wiadomo jak dużo masy do przetransportowania (przerobienia ) heder 3,9m i nawet na pełnym przyspieszaczu na 1 nie jeżdżę. A wydaje mi się, że ten kombajn powinien mieć większe możliwości. 
       
      Proszę bardzo o pomoc bo już się tak 3 sezon z tym męczę. Swoją drogą czy u Was w Dominatorach 85 też trzeba chłodnicę w trakcie dnia z plew oczyszczać bo łapie czerwona temperaturę ? Chłodnica była sprawdzana na drożność i czyszczona (dwa razy wyjmowałem w trakcie żniw bo się okazało, że mechaniker źle złożył, a drugi raz, awaria klina na pompie wody).

    • Przez Maju3060
      Witam. Chcielibyśmy zasiać trochę kukurydzy na ziarno lecz pytanie czy da radę skosic zwykłyn hederem, na YouTube jest filmik gdzie koszą tak lecz pytanie czy sprzęt bardzo na tym odczuje, czy w ogóle da radę to kosić. Może ktoś tak próbował i wypowie się? Areał to ok 2ha.
    • Przez Zbyszek0567
      Witam, kupiłem w tym roku claasa senatora, silnik perkinsa 6-cylindrowy i całe żniwa normalnie skończyłem. Problem jest taki, że gdy chciałem go schować na zimę, odpaliłem go normalnie i zostawiłem na wolnych obrotach żeby odpiąć heder i nagle sam z siebie zgasł. Sprawdziłem rozrusznik, akumulator i nadal nie może odpalić. Założyłem drugi rozrusznik i silnik nie może okręcić. Tak jakby się gdzieś zablokował. Gdzie szukać problemu?
    • Przez Niko621
      Witam mam problem z podnoszeniem motowidel z claasie 86 a mianowicie  prawa strona szybciej podnosi i opuszcza od lewej. W lewym siłowniki wymienione uszczelniacze i zaworki i bez zmian. Jestem swierzym użytkownikiem tak że proszę o wyrozumiałość. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj