Skocz do zawartości
lukas96

Mechanik renault 103.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukas96    0

Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Tylko zatrudnij kogoś z polecenia a nie z łapanki, bo może być drogo i długo.

  • Like 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.12.2017 o 12:30, lukas96 napisał:

Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 

Co Ci wyregulowal w skrzyni ??


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukas96    0

Ciśnienie na wejściu i wyjściu w skrzyni a tam są jeszcze elektro zawory które odpowiadają za pół biegi i tego nie potrafił.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do kalibracji potrzebujesz specjalnego interfejsu i programu


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    5

Jak nikogo nie znajdziesz bliżej to sie odezwij  w tamtą sobote byłem na kalibracji  w opatowie , szkoda ze nie widziałem twojego postu wczesniej bo do przejachania była by tylko  stówka a tak mam do ciebie ponad 400 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    5

Może za kilka dni a może miesięcy heheh daj na priv nr tel jak będę gdzieś w pobliżu odezwę się 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

napisz tu jak bedziesz się wybierał na podkarpacie mam 155,54 i kolega 120.54  okolice Rzeszowa i Tarnobrzega też by się im kalibracja przydała wszystko chodzi ale trzeba czekać przy przełączaniu przód tył

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maxrolnik
      Witam 
      Mam pytanie gdzie się znajdują filtry hydrauliki i silnika?
      I jakim olej polecacie do silnika,hydrauliki i mostów? 
      Z góry dzięki za odpowiedź.  
       
    • Przez Pozoga
      Witam wszystkich. Czy powie mi ktos jakie powinno byc cisnienie sprezania w silniku mwm 226-4 renault 854 mi. ???
       
    • Przez Friedrich
      Witam,
      Chcę wymienić filtry hydrauliki w swoim aresie i mam problem z ich znalezieniem. Otóż z tego co widzę jest ich 3 - patrząc od tyłu najpierw największy (najszerszy, krótki) i następne dwa wąskie ale długie. Udało mi się znaleźć numery dwóch - 6005022974 (najszerszy) oraz 6005022975 (wąski). Pytanie brzmi, czy są to właściwe filtry do tego ciągnika (w sklepach internetowych widnieje ten model jak pasujący) oraz (co najważniejsze) czy te dwa filtry wąskie są takie same, czy do każdego idzie inny wkład?
      Z góry Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
    • Przez michalkowalski115
      Witam. Otóż w mojej renowce nie ma prądu w górnym panelu (tam gdzie radio) , nie ma podświetlenia zegara, przycisków halogenów  . Dodam ze już wcześniej miałem problem gdyż do radia zamiast 12 v dochodziło 6v i radio podczas pracy wyłączało się. Teraz w ogóle nic tam nie działa. Światła tylne , stop, kierunki działają. Czy ma ktoś pomysł co to może być ? Sprawdziłem przekaźniki i wszystkie dzialaja 
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.