Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakupiłem nectre i jak wiadomo niektóre guziki są poprostu starte bo się je używa.
Mogłby mi ktoś podesłać zdjęcie z kabiny i opisane co dany przycisk robi?
Chyba że jest jakaś książka serwisowa gdzie znajde takie informacje.
Szukałem tego na forum dość długo i nikt chyba nie miał tego problemu

Opublikowano
4 godziny temu, przemekbil napisał:

Podaj numer seryjny to podeślę Ci schemat z katalogu części wraz z oznaczeniami.

 

Ciągnik będzie u mnie pod koniec tygodnia.

A gdzie szukać tego nr seryjnego? Na tabliczce na kabinie?

Opublikowano (edytowane)
Dnia 27.11.2017 o 15:53, przemekbil napisał:

W dowodzie mam napisane Renault R7952 a nie 155.54.dlaczego?

Jakie funkcje mogę ustawiać na Tractoradar i jak to dokładnie ustawić? Mierzy on hektary np robiąc usługę?

Edytowane przez Novo181818
Opublikowano (edytowane)

numer  r7952 jest to typ homologacji określający dane ciągnika,

79 jest to index Renault

5 jest to typ maszyny w danej seri

2 jest to liczba osi z napędem

Zobacz sobie zdjęcie z załącznika

 

I numer seryjny na pewno zaczyna się od numeru 529xxxx

 

2018-01-04_103740.png

Edytowane przez przemekbil
Opublikowano

Trochę nie tak.
Renault po wojnie a dokładnie 1946 roku, wprowadza do określenia typu produkcyjnego nową nomenklaturę, a mianowicie literkę "R" oraz "cztery cyfry".

R - oznacza markę Renault
7 - ciągnik z silnikiem diesla
trzy pozostałe - wskazują, która to wersja, oznaczenie techniczne (wariant silnika i podwozia) oraz rodzaj stosowanych hamulców, chłodnicy i zawieszenia.

Tak działa to do końca roku 1992. Od teraz ciągniki otrzymują nazwę własną np: Ceres, Ares, Ergos, Cergos, Dionis, Fructus, Pales, Atles, Temis, Sonalica Solis, Celtis, aż do roku 2004. Wyłamują się z tego serie SP, LS, V, F, LB, M, ME, MA, MS, MX, PE, PA, PS, PX, 175-74 TZ, 180-94 TZ, 160-94 TZ oraz Nectra,  a także niektóre serie MI - gdzie zamiast pierwszej cyfry "7" wchodzi "3".

  • Thanks 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v