Zaloguj się, aby obserwować  
Cichy94

Pompa paliwowa NH TM

Polecane posty

marcint19    3

dokładnie nie wiem ale raz kolega mi mówił że nowa pompa paliwowa u dealera kosztuje coś około 27tys. jeżeli czegoś nie pomyliłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Toś go kolego pocieszył:lol: Pytanie czy na szybko bo padła a potrzebny czy po akcji wiosna chcesz zrobić? jak to drugie to poszukaj magika od pomp samochodowych (ciężarówkowych ) jest duża szansa że zrobi Ci za grosze a jeżeli na gwałtu rety to ;/


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krolikNH    56

dokładnie nie wiem ale raz kolega mi mówił że nowa pompa paliwowa u dealera kosztuje coś około 27tys. jeżeli czegoś nie pomyliłem

 

27tys? Jak pompa do mojego TS-A kosztuje około 8tys to do TMa powinno być podobnie (mowa oczywiście o pompie nowej)


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

Pompe wtryskowa mozna zregenerowac wiec nie trzeba wywalac od razu 8 tys zl. Pompy nie robi Nh tylko Cav-Lukas,Bosch,itp ,wiec warto czasami poczytac tabliczke znamionowa i popytac w firmach regenerujacych pompy wtryskowe ktorych na allegro jest masa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

no ja na 100% to pewny nie jestem tak coś słyszałem ale czy to prawda to nie wiem i w tej cenie była wymiana na serwisie

@KrólikNH ale te 8tys. to u dealera NH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    106

Za nową pompe 27tys to jest raczej nie realna cena :lol: Ja tak stawiałem na do 9 tys nowa a za regenerazje słyszałem ze niby 3tys biora ale czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

@marcint19, tak cena u dilera, @soczewko, dzięki, że mi powiedziałeś o tym, iż pompę można zregenerować, bo bym nie wiedział :lol: Gdybym znał cenę regeneracji to bym podał, ale znam cenę tylko nowej ;[


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Mam małe pytanie dotyczące NH TM 175. ponoc jest jakiś system w tych ciągnikach który działa po włączeniu wałka WOM, ciągnik zwiększa moc o 30%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    106

Mam małe pytanie dotyczące NH TM 175. ponoc jest jakiś system w tych ciągnikach który działa po włączeniu wałka WOM, ciągnik zwiększa moc o 30%.

 

Ale to jest tylko w wersjach tm 175 czy w innych tez? ja mam tm 150 i niby na szybie pisze ze +wom cos daje ale nie wiem oco w tym chodzi.Mój kumpel ma johna to tak ma ze jak włączy WOM to zwieksza sie moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Słyszałem że w TM od 150 W górę i podobnych Case, ale ile w tym prawdy,dlatego pytam, zawsze większa moc jest mi potrzebna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    1

Zwiększenie mocy na WOM jest tylko w TM175 i TM190 bo one mają elektroniczne pompy wtryskowe, natomiast pozostałe, modele od 120 do 165 mają pompy mechaniczne i nie ma żadnego zwiększenia mocy w tych ciągnikach. W 175 i 190 jest chyba 30 koni dodatkowej mocy, ale działa to w trybie automatycznej zmiany biegów, wciska się guzik i np z broną aktywną czuć naprawdę większą moc, a także w transporcie na automacie jest dodatkowa moc i jest różnica. Mamy jeszcze TM155 i tam nie ma zwiększenia mocy jak wspomniałem, a od womu są różne guziki, jeden jest chyba od łagodnego startu czy coś takiego, aby uniknąć zbyt dużych przeciążeń w maszynie.

Ponadto w 175 i 190 można wykonać chiptuning, mamy u siebie teraz 200 koni w 175, a w modelach z mechaniczną pompą nie można tego zrobić. Ale 175 i 190 to najgorsze nh z serii tm, lepiej kupić 155 czy 165 są to bardzo udane modele może słabsze ale za to bezawaryjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
serwisant    0

Zwiększenie mocy na WOM jest tylko w TM175 i TM190 bo one mają elektroniczne pompy wtryskowe, natomiast pozostałe, modele od 120 do 165 mają pompy mechaniczne i nie ma żadnego zwiększenia mocy w tych ciągnikach. W 175 i 190 jest chyba 30 koni dodatkowej mocy, ale działa to w trybie automatycznej zmiany biegów, wciska się guzik i np z broną aktywną czuć naprawdę większą moc, a także w transporcie na automacie jest dodatkowa moc i jest różnica. Mamy jeszcze TM155 i tam nie ma zwiększenia mocy jak wspomniałem, a od womu są różne guziki, jeden jest chyba od łagodnego startu czy coś takiego, aby uniknąć zbyt dużych przeciążeń w maszynie.

Ponadto w 175 i 190 można wykonać chiptuning, mamy u siebie teraz 200 koni w 175, a w modelach z mechaniczną pompą nie można tego zrobić. Ale 175 i 190 to najgorsze nh z serii tm, lepiej kupić 155 czy 165 są to bardzo udane modele może słabsze ale za to bezawaryjne.

Moc dodatkowa działa tylko i wyłacznie przy pracy z WOM Nie wystarczy właczyc wałka wom zeby zwiekszyc moc o 30KM byłoby to zbyt piekne -:}

Power Buster bo o tym mowa dostepny jest tylko w ciagniach z elektronicznym wtryskiem paliwa "Mierzy" on obciązenie na wałkju WOM jezeli obciązenie wzrasta elektronika zwieksz dawke paliwa po to aby zachowac wydajnośc ciagnika w danej chwili(obroty wałka WOM).Jezeli obciążenie wzrosnie ponad okreslona w oprogramowaniu wartość silnik zacznie spadać z obrotów a co za tym idzie zaczna spadac obroty wałka WOM a nie zawsze tego chcemy.

Więc jezeli zaczepicie np kultywator i włączycie WOM-na pusto- to Power Buster nie zadziała!!

Gdyby było inaczej to po co przepłacac -kupowac ciagnik o mocy 190KM?? wystarczyłoby kupic tańszy175 KM i włączyc wałek WOM -")))) ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Młody56
      Witam w moim NH dziś na wyświetlaczu od zmiany biegów wyświetlił się błąd f47. Czy ktoś wie co oznacza i na co zwrócić uwagę?
    • Przez rokosowiak
      Witam
      Mam problem z ciągnieniem New Holland tm190 , Problem polega na tym że jak wrzucam rewersem jazdę do przodu albo do tyłu to po kilku metrach(nieraz do razu ) zrzuca bieg do N. Dodam że nawet jak minimalnie ruszy ciągnik to pokazuje  duże prędkości jak ujechał 5m to było nawet 80km/h a przy ruszeniu od razu jest 30-40km/h. Odłączyłem dwa czujniki( prędkości) które są z prawej strony jeden za zbiornikiem paliwa drugi koło tylnego koła ale bez zmian ( były też zamieniane ). Ciągnik bez radaru.  Czujniki przy pedale sprzęgła sprawne.
      Dziękuję za pomoc.
       
    • Przez Cichy94
      Wiatam posiada moze ktos z was lub mógł by mi powiedziec co oznacza błąd F84 przy NH TM??
    • Przez PanPawel
      Witam. Poszukuję dobrego mechaniora na terenie województwa Lubelskiego co by mi ogarnął skrzynie w New Holland M135
    • Przez Młody56
      Witam. Posiadam NH8360 i zauważyłem, że przy jeździe na zakresie C słychać dziwny dźwięk w okolicach tylnego mostu tak jakby jakaś blaszka była nie dokręcona i brzęczała. Wraz ze wzrostem prędkości i zmiany biegu ten dźwięk się nasila. Myślałem, że dzieje się tak tylko na zakresie C ale na B też tak jest, tyle że jedzie się wolniej więc tego tak nie słychać. Może miał ktoś podobny przypadek lub wie co to może być za przyczyna?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj