Cichy94

Kody błędów NH TM

Polecane posty

Cichy94    188

Wiatam posiada moze ktos z was lub mógł by mi powiedziec co oznacza błąd F84 przy NH TM??

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    38

Witam:) posiada ktoś możne wiedzę skąd wziąść lub może ktoś posiada kody błędów do NH t7030 bo bardzo pilnie potrzebuje do skalibrowania przekładni błędy typu U77 lub U20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    4

Witam. Również potrzebuje kodów błędów, tyle że do nh M135, a błąd to F1H i wyświetla się na wyświetlaczy od biegów i nie można zmienić zakresu wtedy. Z góry dzięki za pomoc.


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zagadajcie do szefa serwisu u dealera:) ja od swojego wziołem kody błędów do TM165 i TVT195. Jak będę odbierał T7070AC też go od razu poproszę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

tak tylko że ty masz 5 czy 6 new hollandów i wszystkie brane u jednego dilera to mogli ci dac kody błedów, a jak oni tu mają jakieś używki u dilera nie kupowane to jaki on ma w tym interes ten serwis żeby dać komuś kody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

A moze by kolega udostepnil te kody? Cala seria TM jak i pewnie M tez beda miec raczej te same kody ;)


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeXXus44    3

Kod F to skrzynia biegów

 

Kod T - silnik

 

Kod P - WOM

 

Gdzieś mam kilka kodów spisanych na kartce, ale nie wiem gdzie są.

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

P to nie tylko WOM, bo np. P32 to problem z czujka skretu z przodu przy prawym kole.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kinggierada    0

Witam. Mam problem czasem sie załancza kod P02 i nie mozna włączyc wtedy wałka?????? Z góry dzięki wielkie za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ibis86    1

koledzy mam problem w 8360, wyskakuje mi często błąd F39 i F59 i ciągnik nie che ruszyć ani do przodu ani do tyłu, po długim przestawianiu reversa czasem uda się ruszyć.pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniellll    3

Witam . Rozbierz rewers i tam powinien byc podjechany ( wytarty ) taki mały plastikowy bolczyk ,prabdopodobnie on bedzie winien bo nie załancza kierunków jazdy , należy naniesc niewielka ilosc kleju na niego ,dosłownie aby majzgnac najlepiej poksipol dwu składnikowy ale przed tym należy odczyscic ta powierzchnie rozpuszczalnikiem :rolleyes:

 

 

powinło zadziałac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majcin    7

grocho1992, jak jeszcze nie znalazłeś. Po odpaleniu nie pokazuje się błąd? Zrób sobie test. Odpal, jak będziesz chciał ruszać rusz z rewersa (bez sprzęgła) lub nie wduszaj do końca sprzęgła,

F48- jest od potencjometru przy sprzęgle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majcin    7

Odepnij akumulator na 15min, pod prawymi schodkami masz elektorzawory poruszaj wtyczkami i lekko postukaj w nie może któryś zaciął się ( gorzej jak masz tam zbiornik będziesz musiał się trochę pogimnastykować).


a to znalazłem na elektrodzie tyczyło się Ford New Holland 8340

 

Błąd E 32 -brak zasilania KAM(zasilanie podtrzymywania pamięci komputera.)Jezeli bezpiecznik KAM jest dobry (i jest na nim ciągłe napięcie) to najpewniej ugniło złącze na prawym błotniku .Mniej więcej w miejscu gdzie zaczyna sie słupek srodkowy kabiny(z zawiasami dzrzwi).Trzeba zdjąc plastik ze słupka i z błotnika.Tuz przy słupku jest złączka kabli. Jesli dobrze pamietam na samej górze zchodzą sie trzy kable koloru lila/róż(czerwone buraczki z mlekiem).Najczęsciej ugnite złącze bo tam wilgoc wchodzi.Ma byc tam ciągle 12 V.Jesli tam jest ok,są wolty a problem nadal istnieje to sprawdzic napiecie na pinie wtyczki kompa.(jeden z tych kabli tam własnie idzie,chyba ta lila-róz z bialym paskiem).
Edytowano przez Majcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

a morze ktoś wie co oznacza błąd e33 w new Holland m135 dual command

Edytowano przez piotrmazur12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danioq202    14

Koledzy w Nh 8160 wyskakuje mi błąd F47 piszczy chwilę i później pokazuje się co jakąś chwilę na wyświetlaczu skrzyni . Ktoś wie od czego to jest i gdzie szukać przyczyny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt1992    0

Witam. Czy może mi ktoś pomoc. Mam NH Tm 155 rok 1999. Problem z skrzynia. Na biegach nie parzystych np.  A1  albo B1 albo C1 rozłącza mi skrzynie na parzystych jedzie (np.A2,A4 itd). Jedyny błąd po rozłaczeniu skrzyni to F20. Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem?? Czy wina tego mogą być potencjometry na skrzyni?? Czekam za odpowiedzia. Pozdrawiam Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majcin    7

F- 20 - Range Shift Synchronizer Did not Engage
F47- Clutch Disconnect Switch Misadjusted High
F 47 złe ustawienie wyłącznika sprzegła. Przy osi pedału sprzegła jest potencjometr i wyłącznik. Jezeli jest zle ustawiony lub nie zawsze styka ciągnik czasami szarpie na biegach lub wyskakuje błąd 47.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemekk22
      Witam mam problem z TM165 mianowicie chodzi o to że po rozgrzaniu podczas zmiany kierunku jazdy zapala się i gaśnie kontrolka ciśnienia skrzyni ,szarpie przy zmianie na 13 bieg.  Również zapala się przy zmianach biegu, na zimnym wszystko dobrze nie szarpnie na 13 i nie zapala się kontrolka. Co to może być?.
    • Przez adam1968z
      Witam wszystkich, Mam pytanie czy w nch pompka zasilająca powinna pracować po przękręceniu kluczyka w stacyjce cały czas czy tylko dopompowywać ciśnienie i się wyłaczać. Proszę o podpowiedzi jeżeli ktoś coś wie.
    • Przez Ziomek111222
      Cześć !
      Chciałbym zapytać o wskazania temperatury w New Holland TM 120. W moim ciągniku wykres jest elektroniczny, a skala jest kreseczkach. Chciałbym zapytać jak to odczytać? 

    • Przez Marcin821010
      Witam, proszę o pomoc w moim TM zapalił się taki błąd  i nie wiem od czego jest, ciągnik jeździ normalnie nic się nie dzieje ale po odpaleniu za jakiś czas się zaświeca.

    • Przez Młody56
      Witam. Mam problem z moim ciagnikiem. Wyglada to tak, że po zakonczonej pracy został zgaszony(nic podczas pracy się nie działo) i gdy poszedłem 8 godzin pozniej go odpalić to nie mogę tego zrobić. Po przekreceniu kluczyka na zapłon kontrolki się zaświecają lecz gdy chce odpalić nawet rozrusznik nie przekręci (akumulator jest nowy) Objawy wyglądają tak jakby rewers był ustawiony na jazde w przód albo w tył ale rewers jest w pozycji neutralnej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj