Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Toś go kolego pocieszył:lol: Pytanie czy na szybko bo padła a potrzebny czy po akcji wiosna chcesz zrobić? jak to drugie to poszukaj magika od pomp samochodowych (ciężarówkowych ) jest duża szansa że zrobi Ci za grosze a jeżeli na gwałtu rety to ;/

Opublikowano

dokładnie nie wiem ale raz kolega mi mówił że nowa pompa paliwowa u dealera kosztuje coś około 27tys. jeżeli czegoś nie pomyliłem

 

27tys? Jak pompa do mojego TS-A kosztuje około 8tys to do TMa powinno być podobnie (mowa oczywiście o pompie nowej)

Opublikowano

Pompe wtryskowa mozna zregenerowac wiec nie trzeba wywalac od razu 8 tys zl. Pompy nie robi Nh tylko Cav-Lukas,Bosch,itp ,wiec warto czasami poczytac tabliczke znamionowa i popytac w firmach regenerujacych pompy wtryskowe ktorych na allegro jest masa.

Opublikowano

@marcint19, tak cena u dilera, @soczewko, dzięki, że mi powiedziałeś o tym, iż pompę można zregenerować, bo bym nie wiedział :lol: Gdybym znał cenę regeneracji to bym podał, ale znam cenę tylko nowej ;[

Opublikowano

Mam małe pytanie dotyczące NH TM 175. ponoc jest jakiś system w tych ciągnikach który działa po włączeniu wałka WOM, ciągnik zwiększa moc o 30%.

 

Ale to jest tylko w wersjach tm 175 czy w innych tez? ja mam tm 150 i niby na szybie pisze ze +wom cos daje ale nie wiem oco w tym chodzi.Mój kumpel ma johna to tak ma ze jak włączy WOM to zwieksza sie moc.

Opublikowano

Zwiększenie mocy na WOM jest tylko w TM175 i TM190 bo one mają elektroniczne pompy wtryskowe, natomiast pozostałe, modele od 120 do 165 mają pompy mechaniczne i nie ma żadnego zwiększenia mocy w tych ciągnikach. W 175 i 190 jest chyba 30 koni dodatkowej mocy, ale działa to w trybie automatycznej zmiany biegów, wciska się guzik i np z broną aktywną czuć naprawdę większą moc, a także w transporcie na automacie jest dodatkowa moc i jest różnica. Mamy jeszcze TM155 i tam nie ma zwiększenia mocy jak wspomniałem, a od womu są różne guziki, jeden jest chyba od łagodnego startu czy coś takiego, aby uniknąć zbyt dużych przeciążeń w maszynie.

Ponadto w 175 i 190 można wykonać chiptuning, mamy u siebie teraz 200 koni w 175, a w modelach z mechaniczną pompą nie można tego zrobić. Ale 175 i 190 to najgorsze nh z serii tm, lepiej kupić 155 czy 165 są to bardzo udane modele może słabsze ale za to bezawaryjne.

Opublikowano

Zwiększenie mocy na WOM jest tylko w TM175 i TM190 bo one mają elektroniczne pompy wtryskowe, natomiast pozostałe, modele od 120 do 165 mają pompy mechaniczne i nie ma żadnego zwiększenia mocy w tych ciągnikach. W 175 i 190 jest chyba 30 koni dodatkowej mocy, ale działa to w trybie automatycznej zmiany biegów, wciska się guzik i np z broną aktywną czuć naprawdę większą moc, a także w transporcie na automacie jest dodatkowa moc i jest różnica. Mamy jeszcze TM155 i tam nie ma zwiększenia mocy jak wspomniałem, a od womu są różne guziki, jeden jest chyba od łagodnego startu czy coś takiego, aby uniknąć zbyt dużych przeciążeń w maszynie.

Ponadto w 175 i 190 można wykonać chiptuning, mamy u siebie teraz 200 koni w 175, a w modelach z mechaniczną pompą nie można tego zrobić. Ale 175 i 190 to najgorsze nh z serii tm, lepiej kupić 155 czy 165 są to bardzo udane modele może słabsze ale za to bezawaryjne.

Moc dodatkowa działa tylko i wyłacznie przy pracy z WOM Nie wystarczy właczyc wałka wom zeby zwiekszyc moc o 30KM byłoby to zbyt piekne -:}

Power Buster bo o tym mowa dostepny jest tylko w ciagniach z elektronicznym wtryskiem paliwa "Mierzy" on obciązenie na wałkju WOM jezeli obciązenie wzrasta elektronika zwieksz dawke paliwa po to aby zachowac wydajnośc ciagnika w danej chwili(obroty wałka WOM).Jezeli obciążenie wzrosnie ponad okreslona w oprogramowaniu wartość silnik zacznie spadać z obrotów a co za tym idzie zaczna spadac obroty wałka WOM a nie zawsze tego chcemy.

Więc jezeli zaczepicie np kultywator i włączycie WOM-na pusto- to Power Buster nie zadziała!!

Gdyby było inaczej to po co przepłacac -kupowac ciagnik o mocy 190KM?? wystarczyłoby kupic tańszy175 KM i włączyc wałek WOM -")))) ????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v