Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam użytkowników JD

 

rozpisałem się dosyć, ale najlepiej dużo pisać żeby pomagający wiedzieli jak jest

 

mam taki problem... w przeszłości miałem problemy z ciśnieniem (świeciła kontrolka manometra na stacyjce) zregenerowaliśmy pompę przednią (tłoczkową) niby coś się poprawiło, ale trzeba było dalej walczyć z hydrauliką i rozpołowiliśmy "grata" ;) no i splanowaliśmy pokrywą pompy (pompa zębata o zazębieniu wewnętrznym) po czym skleiliśmy ją klejem i poskręcaliśmy wszystko tak jak było.

 

po odpaleniu ciągnika nic nie chodziło, tak jakby pogorszyło się ale przyczyną była rurka która miałą podawać olej do pokrywy z deklami (tam gdzie półbiegi sie przełącza i załacza wałek) ta rurka byłą troche źle zamocowana i wypadała, efekt był taki ze nie było ciśnienia na manometrze i nie był podawany olej do przedniej pompy, po tym etapie poprawiło siei było wszystko OK, ale po jakimś czasie przestał działaś układ kierowniczy, półbiegi na większych obrotach chodzą dobrze, lecz zaobserwowałem chwilowy ruch wałka WOM po przełączaniu półbiegów... WOM po załączeniu normalnie chodzi, ale gdy przełaczę półbieg, obojętnie czy na żółw czy zając to wałek się wyłącza, przeni działa i hamulce tak samo...

 

czy ktoś ma jakiś pomysł?? oleju jest chyba tyle ile ma być, nowy filtr jest założony, sitko wyczyszczone (te przez które zasysa olej pompa zębata)

 

ale co najdziwniejsze, przewód metalowy (rura xD ), która daje olej na układ kierowniczy i hamulce, ciśnienie z pompy tłoczkowej (idzie to od chłodnicy) strasznie drży, bardzo głośno ją słychać :/ martwi mnie to...

 

proszę o pomoc, bo pogoda jest a nie umiem w pole wyjechać bo ciągnik stoi... :/

Opublikowano

witaj a orbitrol sprawdzadz o ile ob u ciebie występuje? i jeszce jedno pod kabina obok hamulców, przykrecony do skrzyni biegów jest taki reduktor czy cos w tym rodzaju moze on cos szfankuje bo u mnie tez były probleby ze slabym cisnieniem,on składa sie ze sprezyny i kulki jesli dobrze pamietam ,tylko ze ja mialem 2650

Opublikowano

ale to chodzi Ci o jakiś reduktor pod pedałami hamulców?? , za nim pokazuje mi ciśnienie czasami 180 at. a potem spada i jest kaplica... :/

 

to mnie dziwi że jak ta pompa zębata była trochę zwalona to chodzioło wszystko OK a teraz jak sie to miało niby poprawić to jestem jeszcze do tyłu, bo robota stoji... ;)

Opublikowano

miałem gęsty fuchsa hydrauliczno przekładniowy... (chyba RENOLIN G150) i kaplica, dzisiaj zmieniłem na troche żadszy (RENOLIN GV50) i to samo bez żadnej poprawy... :/

 

półbiegi spadają :/ WOM się wyłącza, a kierownica raz sie kreci a raz przestaje :/

 

myślę że prez smok do chłodnicy za dużo oleju spiepsza i chcemy przytkać tą rurę którą do smoka idzie olej, żeby więcej ciśnienia szło na tłoki, jutro zobaczymy co z tego będzie... może też być że sprężyny już są słabe i przez to się to wszystko "ciaraszy"...

Opublikowano

Ciśnienie oleju na poszczególne sekcje (wom, półbiegi ,napęd jeśli jest) jest regulowane,ciśnienie można sprawdzić w korkach pod podłoga koło koło wajch od biegów.Tak przynajmniej jest w 3140 ale rozwiązania są podobne.

Opublikowano

Ciśnienie oleju na poszczególne sekcje (wom, półbiegi ,napęd jeśli jest) jest regulowane,ciśnienie można sprawdzić w korkach pod podłoga koło koło wajch od biegów.Tak przynajmniej jest w 3140 ale rozwiązania są podobne.

 

a czy wiesz moze jakie ma byc ciśnienie?? :> na półbiegach WOM i napędzie?? mam...

zamieszczam obrazek, czy te korki do sprawdzania ciśnienia to te na środku tego dekla??

 

 

L113683________UN01JAN94.gif

 

ciśnienie było regulowane, nie daje to żadnego efektu.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Koledzy informacje otrzymałem od mechanika .Pompa wewnętrzna w pierwszej kolejności zaopatruje sprzęgła wom ,półbiegi ,napęd zasilając je ciśnieniem 7,5-8at dopiero nadmiar oleju trafia do zbiornika z przodu .Jeśli jest mało oleju lub jest nieszczelność pomiędzy smokiem a pompą wewnętrzną w zbiorniku nad pompą główna jest niedobór oleju i morze być zburzony powietrzem co powoduje różne niedomagania poszczególnych odbiorników .Co do układu hyd sam się odpowietrza .Ciśnienie można sprawdzić z boku w korkach po prawej stronie.

Opublikowano

Witam wracam do tematu. Panowie-mam pytanie odnosnie pompy zasilajacej (wewnetrznej) mianowicie: czy ją sie wogole da jakos regenerować? czy planowanie,szlifowanie powierzchni pokryw i kół zębatych ma jakis sens? Dzieki za wskazówki z góry.

Opublikowano

Witam wracam do tematu. Panowie-mam pytanie odnosnie pompy zasilajacej (wewnetrznej) mianowicie: czy ją sie wogole da jakos regenerować? czy planowanie,szlifowanie powierzchni pokryw i kół zębatych ma jakis sens? Dzieki za wskazówki z góry.

regenarowałem ją w 2250 zapłaciłem koło 1000zł wytrzymała niecałe 2 lata ale i tak nie bylo idealni. przez planowanie części zmniejszasz jej wydajnośc. teraz na wiosne wymieniłem na nową orginalną i jest tak jak powinno być. wyszło ponad 3tys i sam wszystko wymieniałem.

Opublikowano

Hej

Są trzy sposoby sprawdzenia jej stanu

1 pomiar ciśnienie na pokrywie skrzyni 10,5 bar przy 40 stopniach

2 pomiar ciśnienia jak wyżej i przepływ na puszcze filtra około 45l/min przy 2000obr i temp 40

3 jej stan po wyjęciu i rozmontowaniu

 

a teraz odnośnie metod

ad 1. 50% szansy na trafną diagnozę jej uszkodzenia

ad 2. 90% szansy na trafną diagnozę jej uszkodzenia

ad 3. 80% szansy na trafną diagnozę jej uszkodzenia jeżeli masz doświadczenie i trochę już widziałeś w inny wypadku masz 50%

 

Jeżeli sprawdziłeś z któraś z tych metod to może uda ci się nie wywali kasy i czasu w błoto oczywiście adekwatnie do procentowej szansy która podałem

 

Pozdr

Opublikowano

Witam!bardo proszę o poradę, raczej pilna pomoc.Mam jd 6400, po przejechaniu kilku kilometrów, zaświeciła się kontrolka brak ciśnienia oleju w skrzyni biegów. nie ma żadnego biegu i wspomagania kierownicy,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v