Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Również potrzebuje kodów błędów, tyle że do nh M135, a błąd to F1H i wyświetla się na wyświetlaczy od biegów i nie można zmienić zakresu wtedy. Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

tak tylko że ty masz 5 czy 6 new hollandów i wszystkie brane u jednego dilera to mogli ci dac kody błedów, a jak oni tu mają jakieś używki u dilera nie kupowane to jaki on ma w tym interes ten serwis żeby dać komuś kody

Opublikowano

koledzy mam problem w 8360, wyskakuje mi często błąd F39 i F59 i ciągnik nie che ruszyć ani do przodu ani do tyłu, po długim przestawianiu reversa czasem uda się ruszyć.pomóżcie

Opublikowano

Witam . Rozbierz rewers i tam powinien byc podjechany ( wytarty ) taki mały plastikowy bolczyk ,prabdopodobnie on bedzie winien bo nie załancza kierunków jazdy , należy naniesc niewielka ilosc kleju na niego ,dosłownie aby majzgnac najlepiej poksipol dwu składnikowy ale przed tym należy odczyscic ta powierzchnie rozpuszczalnikiem :rolleyes:

 

 

powinło zadziałac

Opublikowano

grocho1992, jak jeszcze nie znalazłeś. Po odpaleniu nie pokazuje się błąd? Zrób sobie test. Odpal, jak będziesz chciał ruszać rusz z rewersa (bez sprzęgła) lub nie wduszaj do końca sprzęgła,

F48- jest od potencjometru przy sprzęgle

Opublikowano (edytowane)

Odepnij akumulator na 15min, pod prawymi schodkami masz elektorzawory poruszaj wtyczkami i lekko postukaj w nie może któryś zaciął się ( gorzej jak masz tam zbiornik będziesz musiał się trochę pogimnastykować).


a to znalazłem na elektrodzie tyczyło się Ford New Holland 8340

 

Błąd E 32 -brak zasilania KAM(zasilanie podtrzymywania pamięci komputera.)Jezeli bezpiecznik KAM jest dobry (i jest na nim ciągłe napięcie) to najpewniej ugniło złącze na prawym błotniku .Mniej więcej w miejscu gdzie zaczyna sie słupek srodkowy kabiny(z zawiasami dzrzwi).Trzeba zdjąc plastik ze słupka i z błotnika.Tuz przy słupku jest złączka kabli. Jesli dobrze pamietam na samej górze zchodzą sie trzy kable koloru lila/róż(czerwone buraczki z mlekiem).Najczęsciej ugnite złącze bo tam wilgoc wchodzi.Ma byc tam ciągle 12 V.Jesli tam jest ok,są wolty a problem nadal istnieje to sprawdzic napiecie na pinie wtyczki kompa.(jeden z tych kabli tam własnie idzie,chyba ta lila-róz z bialym paskiem).
Edytowane przez Majcin
Opublikowano

Koledzy w Nh 8160 wyskakuje mi błąd F47 piszczy chwilę i później pokazuje się co jakąś chwilę na wyświetlaczu skrzyni . Ktoś wie od czego to jest i gdzie szukać przyczyny ?

Opublikowano

Witam. Czy może mi ktoś pomoc. Mam NH Tm 155 rok 1999. Problem z skrzynia. Na biegach nie parzystych np.  A1  albo B1 albo C1 rozłącza mi skrzynie na parzystych jedzie (np.A2,A4 itd). Jedyny błąd po rozłaczeniu skrzyni to F20. Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem?? Czy wina tego mogą być potencjometry na skrzyni?? Czekam za odpowiedzia. Pozdrawiam Piotr

Opublikowano

F- 20 - Range Shift Synchronizer Did not Engage
F47- Clutch Disconnect Switch Misadjusted High
F 47 złe ustawienie wyłącznika sprzegła. Przy osi pedału sprzegła jest potencjometr i wyłącznik. Jezeli jest zle ustawiony lub nie zawsze styka ciągnik czasami szarpie na biegach lub wyskakuje błąd 47.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v