chwiolas

Przeróbka tura

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
chwiolas    21

Zastanawiam sie czy podniesienie dolnych mocowań tłoków przy turze przy c-360 poprawi wysokość podnoszenia i co ważniejsze czy nie ubędzie siły tłokom.Co o tym myślicie????Może ktoś juz to praktykował???

No i wogóle może ktoś wie od czego zależy umiejscowienie siłowników.Bo w zachodnich markach ciągników(może nie tyle w zachodnich co w większych) i turów siłowniki lezą w poziomie w momencie max opuszczenia tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Gdy podniesiesz wyżej mocowania na wieżyczkach to siłowniką od tego nie ubędzie siły ale udźwig tura zmaleje tym więcej im wyżej podniesiesz mocowania a w większych turach masz racje że siłowniki są uchwycone wyżej ale zauważ jak grube są te siłowniki a i hydraulika ciągnika też wydajniejsza jeżeli zależy ci na zwiększeniu wysokości podnoszenia ale nie kosztem udźwigu to musisz zmienić siłowniki na grubsze albo dorób drugie mocowania i tylko w razie poczeby przepinaj takie jest moje zdanie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    21

Z tą siłą tłoków to chodziło mi właśnie czy udzwig się nie zmniejszy/zwiększy.Poprostu źle to sformułowałem.Ale wysokość podnoszenia oczywiście się zwiększy????Ciekawą opcją są grubsze siłowniki, ale to jest cholerny koszt...............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro1014    4

Tak oczywiście wysokość podnoszenia wzrośnie i masz racje ze zmiana siłowników to nie mały wydatek ale może jakieś używane gdzieś wyrwiesz trochę taniej a do czego ci poczebna większa wysokość podnoszenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    21

Układanie stogu słomy,załadunek obornika na przyczepy.W sumie to chciałbym i podnieść wysokość podnoszenia i siłę udzwigu,bo np do obornika to już dla mnie za mało(marzy sie ładowarka teleskopowa,ale bedziemy myśleć dopiero jak prow przejdzie).Jest tej roboty troche w turze,dużą część dnia przesiaduję w c-360,cały oprzęt gęsi jest za pomocą tura.Drugą sekcję już założyłem,rozdzielacz jest założony 3 sekcyjny ale narazie krokodyl niepotrzebny.Także chyba bez wymiany siłowników się nie obedzie.Tylko ciekawe jakkie teraz wyrwać żeby udźwig się conajmniej podwoił.

Myślę też o założeniu wspomagania,zastanawiam się nad tym od wózków widłowych ale nie wiem co to jest warte.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Załóż sobie siłowniki dwustronnego działania takie jak są w cyklopie wtedy tur będzie chodził jak bajka a co do wspomagania to ci nie pomogę w wyborze bo nie mam z tym styczności więc po prostu nie wiem które by było lepsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

i co niby ci dadzą te dwustronne? lepszy udźwig??? bzdura...


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Dwustronne są tłokowe i liczy się średnica tłoka, a jednostronne są nurnikowe i tu liczy się średnica tłoczyska. A więc dwustronny o takich samych wymiarach jak jednostronny będzie miał większy udżwig.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    21

Więc jak wkońcu???Dwustronne o takiej samej średnicy jak jednostronnne ile będą miały lepszy udźwig????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

na mój rozum to podczas wysuwania (wew. średnica cylindra jednakowa) mamy taką samą siłę, a w dwustronnym podczas wsuwania mamy zmniejszona powierzchnię roboczą denka tłoka o średnicę trzpienia (bo nie wiem jak to nazwać fachowo) który te denko trzyma.


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Podczas wysuwania w siłowniku dwustronnym ciśnienie działa na denko tłoka o śr.np.70mm, a trzpień ma 40mm. W jednostronnym ciśnienie działa tylko na trzpień 40mm, a więc dwustronny jest mocniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

a czy przypadkiem średnica trzpienia w jednostronnym nie jest równa średnicy cylindra???:)


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Nie! w turze do 60 i innych trzpień ma średnice 40mm. W większych turach siłowniki są dwustronnego działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

i co niby ci dadzą te dwustronne? lepszy udźwig??? bzdura...

 

 

Bzdurę to ty kolego napisałeś a dwustronego działania dadzą ci dużo wygodniejszą prace wiem bo dużo pracuje z turem nawet przy kładzeniu obornika możesz go na przyczepie ucisnąć i przy wielu innych pracach się to przydaje a udźwig to oczywiście że mają większy na przyszłość zapamiętaj sobie że zanim napiszesz że ktoś piszę bzdury to zastanów się dwa razy czy napewno masz rację

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Ale będzie mu tur wolniej działać i jak się podniesie na widłach to się wygnie pręt zabezpieczający. W dużych turach jest inny system montażu narzędzi.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    21

Ale o ile mają ten większy udzwig siłowniku dwustronnego działania?????Bo że są wygodniejsze to raczej pewne.

O pręty zabezpieczające sie nie martwie bo mam zrobioną ramke szybkiego montażu.

 

Teraz "hipoteza"

 

Jeśli podniosę mocowanie na wierzyczkach, to wysokość podnoszenia mi się zwiększy,ale czy udzwig tura przy założonych siłownikach dwustronnego działania będzie porównywalny do starych mocowań i siłowników jednostronnego działania,a może te dwustronnego są tak silne że może udźwig się zwiększy????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

andrzej2110

Jeżeli właściciel chce mieć większy udźwig i większą wysokość podnoszenia to musi się z tym liczyć że tur będzie wolniej działać no i przy większych ciężarach może coś nie wytrzymać masz rację że gdy będzie się chciał podnieść się na widłach to zabezpieczenie może nie wytrzymać ale przecież nie musi się aż podnosić wystarczy że będzie miał możliwość uciśnięcia takie jest przynajmniej moje zdanie a decyzja należy do właściciela

 

 

 

Ja ci radzę założyć siłowniki od cyklopa dlatego że zwiększysz wysokość podnoszenia jak i udźwig oczywiście zależy to do tego o ile przesuniesz te mocowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    21

Wydaje mi się że nie potrzeba dużo przesuwać,myśle że jakieś 10cm zrobi na końcu tura niezlą różnice.

Czy siłowniki od cyklopa sa wymiarowo takie jak oryginały od tura2 ?Bo nie miałem nigdy za bardzo styczności z cyklopami.Jki wogóle uźwig ma cyklop??Ciekawe gdzie dostane takie siłowniki.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Nie mogę teraz znaleść ale było kiedyś zdjęcie na AF 60siądki z turem gdzie były założone takie właśnie siłowniki i coś tam było czeba przerabiać ale o ile dobrze pamiętam to tylko poszerzyć mocowania i zmienić sworznie siłowniki są ogólnie dostępne ale jeden kosztuje coś ok 600zł więc to troche kosztuje zanim kupisz to się dobrze zastanów i mniej na uwadze że tur będzie ci wolniej pracował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helmut    0

Moim skromnym zdaniem nie ma co za bardzo przesadzać z tym udźwigiem bo przednia oś może nie wytrzymać, poza tym potrzebny jest konkretny balast na tył, wspomaganie i szerokie koła na przód bo inaczej to tylko po utwardzonym terenie bedzie można te większe ciężary przewozić. Ja do swego 3512 założyłem koła od rozrzutnika 10,5-15, mam wspomaganie fabryczne i balast zalany betonem. Przydałby się jeszcze przedni napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    21

Nie chodzi mi o jakieś ogromne ciężary.Najbardziej mnie wkurza jak fajnie się wbije w obornik(hodowla drobiu),siłownik od wywrotu ładnie wyrwie,a ja nie mogę tego podnieść.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helmut    0

To może lapsza pompa wystarczy. jakaś wzmacniana albo od ostrówka- słyszalem że taką da się założyć do c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helmut    0

Napewno mają większą pojemność i są dwustronne. Im większa pojemność tym większy udźwig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Miszka123
      Chciałbym was się spytać co sądzicie o tej firmie Wol-Met  co z nich są ładowacze czołowe 
      mianowicie  z tej firmy miałby być ładowacz do ciągnika Ursus 1224   czy ktoś z was miał do czynienia z tą firmą i czy też do takiego ciągnika czy zakładaliście   .

      Dzwoniłem pytałem  powiedzieli że do ciągnika tego ursus 1224  6 cylindrowego 120km to koszt ładowacz  to z całym kompletem mocowaniami jostickiem  i wszystkim co do mocowania to  9500 zł   następnie interesował mnie osprzęt  czyli łyżko krokodyl 1.8 m  na dwa siłowniki  2900 zł 
      chwytak do bel na jeden siłownik 1900 zł  następnie montaż 300 zł a transport gratis  to wychodzi 14600 zł  cena bardzo dobra moim zdaniem nie za duża   co sądzicie 

      PARAMETRY
      UDŹWIG 1500KG
      WYSOKOŚĆ PODNOSZENIA 360cm
      POLSKIE SIŁOWNIKI
      SWORZNIE TULEJOWANE MOSIĘŻNE
      WSZYSTKIE CZĘŚCI RUCHOME SMAROWANE
      PRZEWODY HYDRAULICZNE SCHOWANE SĄ W RAMIE KTÓRA POSIADA ZAŚLEPKI SERWISOWE
      tu strona ich 
      https://www.olx.pl/oferta/tur-tury-ladowacz-czolowy-ladowacze-do-ursusa-nowe-transport-raty-mont-CID757-IDhYOGW.html#df0137f879

       
    • Przez macdam
      Cześć wszystkim.  Mam probkem z siłownikiem od ladowacza czołowego a minowicie urwał mi sie drut zabezbieczający tloczysko i takie pytanie co z tym zrobić myslalem zeby nawiercić chyba ze moze macie jakiś inny pomysł?
    • Przez Bartkowskii
      Witam , stoje przed wyborem tura do ciagnika renault. Mialem zamowiony agromasz mragowo ale nie maja konstrukcji do ciagnika i trzeba dlugo czekac .
      Dealer zaproponowal mi sonarol ,ale opinie sa rozne . Moglby ktos polecic jakis ladowacz ? metaltechnik odpada
    • Przez Bartek3512
      Witam. Noszę się z zakupem ładowacza do 3512. Ma on służyć tylko do prac na działce (nawożenie ziemi na równanie terenu itp),wiec w grę wchodzi tylko łyżka. Czy 3512 da sobie radę z taką pracą. Jaki kupić ładowacz, na przód czy tył.
    • Przez krzesimir82
      Witajcie. Ma ktoś w ursus 1014 tur faucheux f3? potrzebuje natchnienia jak przerobić adaptacje ponieważ mam od renault i to średnio pasuje. Macie może zdjęcia jak tur jest mocowany u was? podeśle ktoś? nawet nie widziałem jak to wygląda w oryginalne wiec proszę zdjęcia też na innych maszynach bo kupiłem go na palecie. dzięki.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj