rudi0

pomocy-hydraulika

Polecane posty

rudi0    0

witam.mam problem z hydrauliką w mtz82.

wymieniłem pompę oraz rozdzielacz.jest do wymiany jeszcze reduktor podnoszenia i tu jest problem.jest to prawdopodobnie reduktor starego typu.ma on 4 podłączone rurki, 3x20mm i 1x14mm.nowe typy mają tylko 2 wejścia na m20.co zrobić żeby przejść na nowy typ reduktora?lub go w ogóle wyeliminować i podłączyć siłownik do rozdzielacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

witam

 

Jak nie możesz dostać rozdzielacza

ewentualnie możesz podłączyć 2 przewody co idą od siłownika do szybko złączy a tamte wyjścia z rozdzielacza siłowego zaślepić

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudi0    0

Tylko czy jeśli zaślepię te przewody zasilające reduktor to czy pompa nie będzie przeciążona?bo siłownik jest uruchomiony przez reduktor czyli któryś z przewodów jest pod ciśnieniem.wtedy pompa będzie stale obciążone i w końcu wysiądzie,bo nie będzie przelewu.

 

pod warunkiem wmontowania starego reduktora zaślepiając tylko wyjscia na siłownik.wtedy prawdopodobnie wszystko bedzie ok.

 

dziękuje za odpowiedź i również pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Scarface    2

Witam

 

Właśnie o to mi chodziło

pod warunkiem wmontowania starego reduktora zaślepiając tylko wyjscia na siłownik.wtedy prawdopodobnie wszystko bedzie ok.

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    69

Wywal ten reduktor wogóle i daj przewody od rozdzielacza na silownik. I bedzie suchy ciągnik wtedy.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudi0    0

Wywal ten reduktor wogóle i daj przewody od rozdzielacza na silownik. I bedzie suchy ciągnik wtedy.

 

A co zrobić z tymi czterema pozostałymi przewodami z reduktora?Można zaślepić otwory do których były przekręcone w rozdzielaczu?Z prawej strony reduktora są 2 przewody grube, jeden jest zasilający a drugi powrotny, jest jeszcze cienka rurka która idzie z tego reduktora do rozdzielacza.Co z nią zrobić?!No i jeszcze trzecia, która idzie po lewej stronie do szybkozłączy-przód i tył.Nie mam pojęcia jakie są przepływy w rozdzielaczu, co jest ważne a co nie itd.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

kolego poszukaj takiego regulatora jaki miałeś inaczej nic nie zrobisz za bardzo, ja wymieniałem i mam taki jak ty i przeszukałem parę ofert i nie było wiekszego problemu,ja zakupowałem regulator na terenie Lublina...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja wymienilem stary typ tego regulatora na nowy typ.Te dwie rurki co zostaly nieuzyteczne byly od rozdzielacza tego pod kierownica a dokladnie od tej dzwigni co jest obok kierownicy od podnoszenia podnosnika i zostala nieuzyteczna jedna sekcja tego rozdzielacza pod kierownica.Teraz TUZ obsluguje tylko ta dzwignia obok siedzenia i ciagnik tez mam suchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez panmino
      Czołem, nie mogę znaleźć czujnika lub czujników biegu jałowego w moim Belarusie 952. Ciągnik jest z 2017 roku i ma skrzynię  14. Jedyne miejsce, do którego nie dotarłem to tylna część korpusu górnego skrzyni, dostęp jest chyba spod fotela.
      Mam skrzynię z rewersem, z tego co zaobserwowałem, żeby ciągnik odpalić, luz musi być na rewersie, na żółwiach i na głównej dźwigni zmiany biegów...Tylko coś się przycina i chciałbym te czujniki sprawdzić, a nie wiem, gdzie są...😬
    • Przez panmino
      W moim całkiem niedawno kupionym 952 z 2017 roku na szybkich biegach bardzo słychać skrzynię, jest to rodzaj gwizdu, wycia. Ciągnik ma 400 mth.
      Sytuacja nie występuje , kiedy zalaczę reduktor, wtedy jest cicho i przyjemnie. Wszystkie tak mają? Skrzynia 14 biegowa.
    • Przez janusz89
      Potrzebuje jakiś zdjęć jak przerabialiscie u belarusa z pompy NSZ32 na nsz50
    • Przez radar83
      Witam,z racji że posiadam tura na mtz  (bez napędu )przyszedł czas na wymianę  tulei i sworznia belki przedniej bo jest duży luz i"rzuca" nim po drodze, mam pytanie.Czy do wymiany wystarczy wybić sworzeń do przodu ciągnika,czy trzeba wykręcać cały wspornik tzw kołyskę  a może  macie jeszcze jakieś inne sposoby?
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj