Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zetor wróci do produkcji ciągników o mocy 50-70 KM.W Majorach montowane będą silniki Perkinsa i John Deera.

 

I kończy się "legenda" Zetora co sam sobie silniki produkuje, wiedziałem, że na dłuższą metę nie dadzą rady. I cena już nie będzie taka super:)

Opublikowano

Ja nabrałem szacunku do zetora gdy wsiadłem do 7245 po kilku minutach jazdy zobaczyłem jak wytarta jest blacha od sprzegła nożnego... O dziwo traktor dobrze sobie radził we wszystkim... Tylko że bez obciążenia trochę palił a dzisiaj ropa coraz droższa, ale ogólnie czuło się precyzje wykonania i komfort, i kulturę jazdy, większe zts 16245 itp też miały swój komfort może i lepsze jak polskie cięzkie ursusy

Opublikowano

Widzę, że kolega @craft do nas powrócił po ponad półrocznej przerwie :D Jak widać- nastawienie do Zetora się nie zmieniło.

 

 

Nie zmieniło się :D

Opublikowano (edytowane)

bardzo fajne ciągniki i nie palą tak dużo jak mówią inni ;D mi bardzo dobrze się sprawują już mam go 6 lat i na razie bez awarii

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

nowe zetory z perkinsem :o :o :o :o

Profanacja :o :o :o :o

Kto to wymyślił... Ehh, już wszystkie firmy schodzą na psy, przecież ZETOR to legenda, nieliczny z producentów który w 95% wykorzystuje swoje silniki, zrobił sie jak tani ciągnik FARMER z byle jakimi silniczkami perkinsa, lub JD, a przecież można by przerobić jednostki z proximy, albo zaprojektować nowy silnik, lub zmodernizować stare konstrukcje, co to dla dzisiejszych inżynierów i firmy z takimi tradycjami, no ale cóż, teraz każdemu zależy tylko na pieniądzach... szkoda, jak zobacze tego nowego zetorka, z silnikiem perkinsa czy jd, to żebym mandat dostał, to mu naklejki poździerał, to nie godne żeby nazwa zetor była umieszczana na jakimś ulepie carraro i perkinsa którego nie można nazwać zetorem, WSTYD mi, jako wieloletniemu użytkowinkowi i miłośnikowi zetorów...

Opublikowano (edytowane)

Zrobienie silnika to nie jest taka łatwa sprawa jak Ci sie zdaje, wszystyko to przez normy emisji spalin. To że zetor poradzil sobie z dotychczasowymi normami to była ogromna niespodzianka, ale dalej juz cudów nie może być, zreszta jak myślisz dlaczego z Maxterrą mają takie problemy

Edytowane przez craft
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kolejny który myśli, że stary silnik można modernizować za grosze, po godzinach. Warto też poczytać trochę, zęby zobaczyć, jak niektóre perkinsy objeżdżają Zetora - przebieg momentu w 16245 to jakaś pomyłka.

Opublikowano

Dlatego mówie- chęci inżynierów, wszystko sie da zrobić, przy dzisiejszej technologii, skoro nowe proximy i forterry spełniają normy, to na pewno dali by rade opracować nowy silnik, ale po co skoro łatwiej i "po taniości" wsadzić byle jakiego perkinsa i dla klienta, marka schodzi na psy... Niby napisali że będą w nich silniki JD, Perkins, i Zetor, więc jednak jakieś zetorowskie będą.

Opublikowano

Zrobienie silnika to nie jest taka łatwa sprawa jak Ci sie zdaje, wszystyko to przez normy emisji spalin. To że zetor poradzil sobie z dotychczasowymi normami to była ogromna niespodzianka, ale dalej juz cudów nie może być, zreszta jak myślisz dlaczego z Maxterrą mają takie problemy

 

jakie mają problemy? bo nic nie słyszałem?

Opublikowano

Po pirwsze będą montowane 3 rodzaje silników

-JD

-Perkins

-Zetor

Właśnie po to aby zamknąć usta krytykom pokroju @craft o tym że zetory dużo palą.

@mariuszx

Tak stare silniki ZTS może i były "cienkie" ale za to nowe zetorowskie objeżdzają praktycznie wszystkie marki może oprócz Fendt'a

@craft

Dla twojej wiadomości czesi mają już od dawna silnik 6cyl przecież testują już maxterry od 3 lat, silnik jest w pełni zgodny z Euro3 i Euro3b a w 2014 będzie też na Euro4. W 2014 mają być też silniki Common rail, i tutaj również Zetor od dawna posiada i testuje te technologie.

Opublikowano

 

Dwa lata spóźnienia z wprowadzeniem modelu na rynek

 

No i co w związku z tym ? ? Ale jakie problemy bo 2 lata opóźnienia to nie problem chyba ? A zreszta jakie 2 lata....

Opublikowano

@danielhaker niema zadnej informacji na temat Maxterry. Sądzie ze nie dojdzie do skutku wprowadzienie jej na rynek. Ale W którejs gazecie rolniczej pisali ze zetor testuje ten owy model zeby nie było zadnych niedoróbek i uzytkownicy byli zadowoleni. W Top Agrar pisali ze zetor ma wprowadzic w przyszłosci wielofunkcyjną dzwignie w kabinie do zmiany biegów amortyzowaną kabine i oś chyba przednia zachodzaca na dach tak jak w fendach 700 vario

Opublikowano

Po pirwsze będą montowane 3 rodzaje silników

-JD

-Perkins

-Zetor

Właśnie po to aby zamknąć usta krytykom pokroju @craft o tym że zetory dużo palą.

@mariuszx

Tak stare silniki ZTS może i były "cienkie" ale za to nowe zetorowskie objeżdzają praktycznie wszystkie marki może oprócz Fendt'a

@craft

Dla twojej wiadomości czesi mają już od dawna silnik 6cyl przecież testują już maxterry od 3 lat, silnik jest w pełni zgodny z Euro3 i Euro3b a w 2014 będzie też na Euro4. W 2014 mają być też silniki Common rail, i tutaj również Zetor od dawna posiada i testuje te technologie.

 

 

z kąd wiesz że będą 3 rodzaje silników ?

Opublikowano

Dokładnie Daniel mądrze mówi wprowadzą do seryjnej produkcji kiedy bedą chciali a może nawet i wcale. Jeden redaktor dzies na filmie coś palnie 2 podsłucha poda dalej i wyżej efekty :/

Mi tam się Zetor z silnikiem JD jakoś nie widzi...

Opublikowano

Właśnie jak dopracują to wprowadzą na rynek a jak nie to nie. Mi także się Zetor nie widzi z JD silnikiem. A JD przecież nie chętnie sprzeda swój silniki, Zetor powinien dalej rozwijać swoje technologie i by było dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v