Zaloguj się, aby obserwować  
szark93

Felgi do Valtry N101

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szark93    0

Witam . Które felgi będą lepsze w wycięciami czy pełne ? Z góry dzięki za odp .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Bierz pełne,mocniejsze i ładniejszy wygląd.Nie będzie problemu z luzowaniem śrub na gwiazdach z ciężkim sprzętem zaczepionym na podnośniku a także w Turze.Takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Walet    0

Witam,

właśnie negocjuję zakup 101 - może wiecie jakie felgi są w standardzie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60
Wydaje mi się że pełne są lepsze.

Nie zawsze, czasami wykonuje się specjalne wycięcia technologiczne mające na celu zwiększenie wytrzymałości konstrukcji. Patrz piłka golfowa nie jest gładka a szybciej leci, dalej i jest wytrzymalsza od gładkiej.

Valtra jest taka miła z dokładaniem opcji, że niedługo będą wzory felg do wyboru ;):P

My mamy wszystkie na pełnych tylko do pryskania i rozsiewania nawozów oraz prac w międzyrzędziach są wąskie z otworami

Pełne bardziej nam się podobały :D


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szark93    0

W valtrze pełne felgi też są mocowane na śruby .

 

Może te wycięcia nie są robione bez powodu ? Może z wycięciami będą wytrzymalsze ? A może jednak pełne będą lepsze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60
W valtrze pełne felgi też są mocowane na śruby .

A na co innego miały by być mocowane, na zatrzaski ;) Tutaj chodzi także o obniżenie masy własnej oraz obniżenie kosztów samej felgi mniej metalu mniejsza cena. Nie bój się jakie wybierzesz będą dobre bo na pewno Ci się nie pogną :P


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Prop
      Witam
      Mam problem z rewersem jak sie da go d tyłu to ciągnik nie chce jechać i się dusi a jak wyzeruje (dam na środek) zaczyna jechać do przodu proszę o odpowiedź co może być nie tak i jak to naprawić fajnie by było otrzymać jakieś schematy model ciągnika valtra t190
       
    • Przez xxxMarcin3
      Witam. Czy ktoś z was jest może uzytkownikiem tego modelu . Prosze o opinie . I Czy byście  ją polecili . 
    • Przez Prop
      Witam mam dwa problemy z ciągnikiem Valtra model T190.
      Pierwszy problem dotyczy przedniego napędu który nie chce się wyłączyć i ciągle ciągnie.
      A drugi problem dotyczy błędy L419 bo taki mi wyskakuje i w tym samym czasie rozłącza napęd WOM na 1000 obrotach 
      a na 540 chodzi normalnie i nie wiem o co chodzi ciągnik pracuje z mulczerem Fao Far
    • Przez fendt1992
      Witam. Mam problem ze skrzynia w Traktorze Valtra 8450. mam pytanie czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem i czy coś z tym dało się zrobić?. podczas przełączania pół biegów słuchać wyraźne trzaski w skrzyni.a na pierwszym pół biegu coś wyraźnie puka w skrzyni.najmocniej słuchać to gdy szybko sie przełącza z drugiego na trzeci pół bieg i na odwrót(z trzeciego na drugi i tak w kółko) .Dzieje sie to na postoju nawet gdy skrzynia mechanicznie jest zluzowana. dzieje sie to juz od samego kupna. dodam ze skrzynia była naprawiana na zachodzie.prawdopodobnie kosze był spalone. Skrzynie miałem rozebrana i wszytko wygląda na sprawne. nie ma żadnych wyraźnych luzów.po złożeniu nie ma poprawy dodam ze na jednym z koszów był wyraźny luz po zmienieniu jednej z tarczki luz zniknął. Czekam za jakas podpowiedzia, bo juz brakuje mi siły.Może kostka sterująca albo komputer?? co myślicie. czekam za jakimiś pomysłami. Fendt1992.
    • Przez Valtrat144
      Od niedawna jestem właścicielem nowej valtry serii t144 active i mam problem z załączeniem tylniego WOM'u . Czy ktoś z państwa wie jak poprawnie go włączyć? Gdy załącze go poprzez błotnik chodzi dosłownie chwilę i sam się wyłącza. Jeśli ktoś tak miał to proszę o pomoc. 
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj