Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chce kopić ciągnik john deere 6330 i nie mogę się zdecydować słyszałem rożne opinie nie wiem jak awaryjność spalanie itd zastanawiam się czy warto wydać na wersje premium jeśli ktoś ma te maszynę proszę o informacje ????

Edytowane przez andrzej2110
Caps Lock
Opublikowano

1. Caps lock

2. Zły dział

3. Na ile ha??

bedzie chodzil w transporcie i uprawial 50h Ale nie wiem czy jest warty tych pieniedzy nie wiem jak awaryjnosc i jak spalanie slyszalem rozne opinie

Opublikowano

Co znaczy spali więcej? Ile wiecej? Ktoś badał z miarką spalanie tych ciągnikow, czy to tylko zasłyszane opinie? A jezeli spali dużo to w jakiej to maszynie? Ja jakoś mam parę testów ciągników tej mocy i w spalaniu JD nie jest najgorzej, zawsze plasował się w środku stawki z tego co pamietam. Wiadomo jak w testach wszystkie ciągniki z tą samą maszyną chodziły.

A tak w ogóle kto ma czas na sprawdzanie spalania, jak mam robote do zrobienia to zalewam i jade a nie sprawdzam ile nalałem? Macie liczniki litrów w domowych CPN że wiecie ile nalaliście do baku, bo podejrzewam że te wszystkie obliczenia są pi x drzwi, a na koniec spuszczacie wszystko paliwo, pewnie nie.

Więc takie badanie jest do bani, a głupotą mówienie potem że spali dużo.

Opublikowano

No Ja akurat mierzę ile zalewam i nie muszę spuszczać wystarczy że raz zalejesz do pełna a po pracy znowu do pełna i już wiesz ile ubyło;d napisałem to co wyżej ponieważ jeden znajomy po jeleniu kupił teraz Deutza a drugi Case itp.(wcale nie napisałem że jeleń jest żłopem )

Opublikowano

Zależy ile dzień ma godzin;)

Kolego jak się dobrze postarać to i baczek na dzień nie starczy ale ja liczę paliwo na litry nie na baki :D

A i ulubiony cytat z rozmowy z fanatykiem

"

-to ile w końcu pali proszę Pana

-ile się wleje to się spali "

Opublikowano

No wiesz-baczek ma jedyne 600 l-nie o to chodzi jednak-ja też bardzo lubię te Magnumy ale zdaniem kuzyna troszeczkę awaryjne czasami być potrafią-kupił teraz tego 150 KM JD niejako na próbę-jeżeli się sprawdzi to być może będzie zmiana warty.

Opublikowano

No wiesz-baczek ma jedyne 600 l-nie o to chodzi jednak-ja też bardzo lubię te Magnumy ale zdaniem kuzyna troszeczkę awaryjne czasami być potrafią-kupił teraz tego 150 KM JD niejako na próbę-jeżeli się sprawdzi to być może będzie zmiana warty.

Wiesz jak rozpędziłem Pumę 220CVX hamownią na WOM tak że się Boost włączył i wydusiłem z niej 248 na WOM (to więcej niż dane fabryczne przewidują) to komp pokazał 48 l/h :):) a Quadtrac 535 potrafił pokazać więcej na kompie w ciągniku :) ale nie w tym rzecz;)postaram się unikać tego typu dysput w przyszłości bo są rzeczywiście niekonstruktywne :) spokojnej nocy

 

to ja znam lepszą sytuacje bo rolnik ma 3 JD i teraz już kupił NH-da.

aż mnie korci...

 

bo to jest tak :

 

"

-to ile w końcu pali proszę Pana

-ile się wleje to się spali

"

ale już więcej nie będę obiecuję :D

Opublikowano

bujda na resorach, dobrze obciążony JD wcale nie spali więcej od tak samo obciązanej maszyny innej marki

no tak ale nadal nie wiem czy lepiej kupic z osia resorowana czy bez Nie wiem jak z awaryjnoscia Mowia ze JD to JD ale nie mialem nigdy wiec nie wiem

Opublikowano

jak dużo transportu warto jak mało do przemyślenia (nie wiem czy w Jeleniach tak jak w Case jest oś aktywna która dociąża przód na polu w czasie pracy jeżeli tak, a to zaraz Ci koledzy Johndeere-owcy powiedzą, jeżeli jest to warto nad nią pomyśleć bo poprawi przyczepność )

Opublikowano

Co do osi to jak masz daleko do pola lub ciągnik będzie jeździł w transporcie to warto wziąć TLS, jeżeli tylko do pracy w polu to nie ma co dopłacać. TLS sprawdza się przy większych prędkościach od 20 km/h a po polu z maszynami takimi nie jeździmy. Ja nie mam i trochę żałuję bo ciągnik skacze na drodze. Co do tego, że ktoś ma jelenia i kupił drugi ciągnik inny to osobiście też mam jelenia i drugi pomocniczy kupiłem deutza, bo mi się akurat podoba i nie ma nic wspólnego ze spalaniem. Na wybór drugiego ciągnika wpływ ma wiele czynników takich jak do czego ma być ciągnik, cena itd jest jeszcze coś jak chęć sprawdzenia innej marki. Podobnie jest z kupnem kolejnego samochodu jedni przywiązują się do jednej marki inni poznają różne marki.

Opublikowano

Ja mam 6330 Comfort , zrobiłem nim 250 mth od maja i jestem dardzo zadowolony,:D jak narazie żadnych problemów,po za małym błedem fabrycznym,Żarówka wypaliła w obudowie od reflektora dziure i spadła na akumulator i tam również wypaliła dziure, powodem był odstający kabel w masce który podczas podnoszenia maski wyrwał żarówke z obudowy, po za tym żadnych problemów, serwis przyjechał wymienił klosz, żarówke, obudowe i akumulator.

Spalanie ok 8 l w lekich pracach i obrotach tak do 1900.

koło 10 pali mi w rolce i transporcie, podczas orki z 4 obrotowymi vogel-noota 4x50 spalił 15 litrów na godzine przy obrotach okolo 2100, ale hektar w godzine na takiej wmiare lekkiej IV klasie spokojnie sobie klade , jak troche lżejsza ziemia to ok 1,3ha na godzine połorze

 

Nie wiem czy to jakies wygórowane spalanie. zetor fortera 11441 w 4 obrotowych pali ok 17 l na godzine i ma cięzko hektar połozyć w godzine

Opublikowano

Ja bym brał tego JD. U nas niedaleko mają JD tylko 6430 i są z niego zadowoleni. Ja uważam że ciągnik pali tyle ile się od niego wymaga. Wiadomo że w transporcie czy w lekkich pracach spali mniej, a w orce czy agregacie spalanie będzie większe.

Opublikowano

bedzie chodzil w transporcie i uprawial 50h Ale nie wiem czy jest warty tych pieniedzy nie wiem jak awaryjnosc i jak spalanie slyszalem rozne opinie

Najlepiej pojedź do najbliższego dealera JD i porównaj sobie wersje comfort i premium. dodatkowo weź kilka kontaktów do rolników którzy już jakiś czas użytkują takie traktorki. jakiś czas temu tak samo zrobiłem. powem ci taką rzecz, pomiędzy wrsją comfort a premium jest różnica ok 6000 euro, jezeli amortyzacja przedniej osi to kolejne 3000 euro na górkę. czy naprawdę warto wydawać tyle kasy więcej za parę niekoniecznie potrzebnych dodatków niektórych pewnie nigdy nie wykorzystasz. kupiłem comforta, ma wszystko co potrzebne.

Opublikowano

Ja JD to tylko za dopłatą bym wziął :D

A tak bardziej serio: to prawda że są komfortowe i rzadko się psuja ale jednocześnie to smoki na paliwo ( poczytaj sobie i popytaj właścicieli ) i mają drogie części i serwis a tylko serwis może je naprawiać tak więc na dłuższą metę JD wychodzi drogi w eksploatacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v