Skocz do zawartości

Tuning samochodów


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

tez zapodam swojego brzmieniowego faworyta ;)

http://www.youtube.com/results?search_query=vw+v5&aq=f

najbardziej lubie dzwiek V10, ale nawet polowa jego w aucie klasy kompakt to juz orgazm :P . ech ta chrypka, cos jak u przybylskiej.

Mechanik ze mnie żaden, mógłbyś mi wytłumaczyć dlaczego najlepszy byłby wodór?

po pierwsze bo jest fajny, szybko sie kreci i tylko kreci (nie ma ruchow posuwisto-zwrotnych), no ale do rzeczy:

chodzi o to, ze mozna osiagnac duza i bardzo duza moc z malej pojemnosci. to z kolei powoduje niewielkie rozmiary i mala mase silnika i tu jest klucz, gdyz najwiekszy problemem w zasilaniu wodorem jest miejsce i masa zbiornikow, aby byl on stabilny.

jedyna wada wankla, czyli bardzo niekorzystny ksztalt komory spalania w zasilaniu wodorem nie powoduje zadnych minusow, bo:

nikogo nie obchodzi zuzycie tego paliwa,

nie ma spalin, tzn. nie ma toksycznych spalin ;) .

 

z reszta obmyslilem sobie to juz z 2 lata temu, a w tym roku gdzies znalazlem, ze mazda juz testuje takie rx ;) .

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Znajomy miał Bore V5 ładnie chodziła i odejście jak na serię miała niezłe. rolleyes.gif Krzysiu proszę powstrzymaj się od oceny elastyczności i przyspieszania... jesteś inny. biggrin.gif

O jakim V10 mówisz, bo chyba nie w R8 to chodzi jak robot kuchenny moje si osty. laugh.gif Dlaczego Amerykańska V8 pracuje tak nierówno i gardłowo bo jest prymitywna w budowie, w kontekście zaawansowania technicznego. wink.gif

Edytowane przez Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Tylko koszty brzozak, koszty. Wytworzenie wodoru jak na razie kosztuje.

 

I to jest piękne w V8, w amerykańskich autach. Ty jesteś kierowcą a nie komputer. Proste, piękne auta. Zero elektroniki, zbędnych bajerów.

Edytowane przez StasiekS
Opublikowano (edytowane)

Tego to chyba nic nie przebije jeśli chodzi o dźwięk, najcichsza ta Vectra nie jest ale mimo to jest super :D

 

amerykańskie v8 nierówno pracują bo to 'big blocki', duży skok szerokiego tłoka, kosmiczne palą

Edytowane przez Junkers
Opublikowano

no mi sie dzwiek z tego agrotlumika w ogole nie podoba. masz racje taka wioske ciezko jest przebic wiekszym kiczem :lol: .

Tylko koszty brzozak, koszty. Wytworzenie wodoru jak na razie kosztuje.

 

I to jest piękne w V8, w amerykańskich autach. Ty jesteś kierowcą a nie komputer. Proste, piękne auta. Zero elektroniki, zbędnych bajerów.

zero hamulcow, zero zawieszenia, tandetne wykonczenie, jak cale usa...

koszty sa normalne, jak w kazdym prototypie :blink: i wierz mi, ze nie to spedza sen z oczu konstruktorow ukladow zasilania wodorem.

O jakim V10 mówisz

murcielaga, gallardo.

r8 jest slabe i w ogole nie jedzie. posmiewisko, a nie super samochod - tylko lans.

Opublikowano

To że nie spędza to wiem. I chwała im za to. Ale ciekawe jak długo będzie trzeba czekać na popularyzację tych aut. Bo może wyjść to samo co z hybrydami czy autami elektrycznymi. Są produkowane bo taka jest moda.

 

Jakie zero hamulców i zawieszenia. Nie przesadzaj. W USA samochody są robione głównie po to żeby przemieścić się z punktu A do B w miarę szybko. Oni nie zwracają tam uwagi na jakość wnętrza czy liczbę bajerów na desce rozdzielczej. To ma być prosty i łatwy w obsłudze samochód. Tylko w Europie i Azji panuje szał na ilość elektroniki i bajerów w autach.

Opublikowano

To że nie spędza to wiem. I chwała im za to. Ale ciekawe jak długo będzie trzeba czekać na popularyzację tych aut. Bo może wyjść to samo co z hybrydami czy autami elektrycznymi. Są produkowane bo taka jest moda.

to nie moda, tylko wymagania stawiane producentom samochodow. takie ultimatum - wprowadzaja hybrydy i inne prace nad zasilaniem paliwami alternatywnymi w zamian za mniej restrykcyjne normy spalin. w 2009 miala wejsc nowa norma dla ZI, do dzis nie zostala wprowadzona. jedynym silnikiem, ktory spelnilby ja byl multiair fiuta, przynajmniej do niedawna.

Jakie zero hamulców i zawieszenia. Nie przesadzaj. W USA samochody są robione głównie po to żeby przemieścić się z punktu A do B w miarę szybko.

ech widac, ze pojecie o usa masz z filmow typu szybcy i wsciekli, czy znikajacy punkt.

w usa jezdzi sie bardzo wolno, w niektorych stanach na autostradzie 17 paskow masz ograniczenie do ok.80 km/h i nikt nie przekracza predkosci. max w uas pojedziesz 120 km/h. kary sa bardzo restrykcyjne, na prowincji moga cie zamknac na tydzien czy 2 za przekroczenie predkosci jak trafisz na szeryfa idiote.

hamulcow i zawieszenia nie maja, bo hamulce nie sa potrzebne na 17 pasach ;) , zawieszenie max komfort.

Oni nie zwracają tam uwagi na jakość wnętrza czy liczbę bajerów na desce rozdzielczej. To ma być prosty i łatwy w obsłudze samochód. Tylko w Europie i Azji panuje szał na ilość elektroniki i bajerów w autach.

wlasnie w usa bardzo mocno zwracaja uwage na ilosc bajerow, duzo bardziej niz w europie, w ktorej oprocz ilosci liczy sie jeszcze jakosc.

Opublikowano

Jak wujek wróci z USA to powiem mu że mi bajki opowiadał. Bratu też przekażę.

 

to nie moda, tylko wymagania stawiane producentom samochodow. takie ultimatum - wprowadzaja hybrydy i inne prace nad zasilaniem paliwami alternatywnymi w zamian za mniej restrykcyjne normy spalin. w 2009 miala wejsc nowa norma dla ZI, do dzis nie zostala wprowadzona. jedynym silnikiem, ktory spelnilby ja byl multiair fiuta, przynajmniej do niedawna.

 

Ale czy te hybrydy są takie ekologiczne i alternatywne dla paliwa? Tak samo z elektrycznymi autami. Może za ładnych kilkanaście, kilkadziesiąt lat to tak ale teraz? Słynna toyota prius. Miała być ekologiczna i palić mniej. A okazało się że jest to droga zabawka która pali prawie tyle samo co mniejszy diesel. Tak samo auta elektryczne która coraz częściej są w sprzedaży. Czy normalny Kowalski kupi to auto? Czy obecnie te auta zagrożą paliwom w choćby najmniejszym stopniu?

Opublikowano

ale ty nie rozumiesz czy nie chcesz zrozumiec?

producentow, g obchodza potencjalni klienci hybryd, tak samo g. obchodzi ich zuzycie paliwa. hybryde emituja duzo mniej toksyn niz zwykle auta.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/US_speed_limits.svg

najwieksze glupoty o usa, opowiadaja wlasnie wujkowie wprost z kentucky, nie mam pojecia skad to sie bierze, ale to intrygujace zjawisko socjologiczne.

z reszta caly kodeks drogowy maja tak na maxa poj****ny.

Opublikowano (edytowane)

Ależ ja ciebie doskonale rozumiem. Mi chodzi o aktualną modę na takie auta wśród ich nabywców. Kupiłbyś toyotę prius, jakiegoś lexusa czy małe auto elektryczne, wydając nie dużo pieniędzy a efekty w zaoszczędzonym paliwie, pieniądzach będą mizerne? Po drugie auta elektryczne trochę mijają się z celem w naszym kraju.

 

Byłeś w USA brzozak że tak wszystko wiesz o ich kraju czy wyczytałeś w internecie? Ja nie byłem i wiem tylko to co z opowieści rodziny która tam już długo mieszka. Skoro wiesz lepiej to mnie przekonaj. I wytłumacz mi ten syndrom bo za bardzo nie kojarzę na czym ma polegać?

I nie napisałem że kupują po to żeby szybko się przemieszczać tylko w miarę szybko. A to nie znaczy że trzeba jeździć 150km/h. Chyba że masz inna definicję.

Edytowane przez StasiekS
Opublikowano

kupilbym tesle.

 

po prostu sluchalem wielu co wrocili ze stanow powiedzmy jak bylem mniejszy, a pozniej jak zaczalem weryfikowac co opowiadali to wszystko okazalo sie bujda na resorach.

pokazalem ci mapke z max predkosciami, co w niej jest nieprawdziwego?

wlasnie internet otworzyl nowe mozliwosci dowiedzenia sie wszelkich informacji o bardzo odleglych ladach bez koniecznosci podrozowania, jak ktos umie z niego korzystac, to jest to cenne i wiarygodne zrodlo informacji.

 

 

wiesz jak sa ustawiane znaki informujace o drodze na hawajach? ten caly kraj sie kupy nie trzyma.

silniki w usa mialy tak duze pojemnosci, zeby moc podrozowac bez wiekszego zuzycia elementow tego podzespolu przez setki tysiecy kilometrow, a mialy tak male moce, wlasnie przez restrykcyjne przepisy o ruchu drogowym.

wspomniane przeze mnie zawieszenia i hamulce tylko potwierdzaja ta teze. z reszta nie mowie, zeby nie byc fanem ich motoryzacji, tylko chcialbym rozgraniczyc zauroczenie od obludy ;) .

Gość Profil usunięty
Opublikowano

z reszta obmyslilem sobie to juz z 2 lata temu, a w tym roku gdzies znalazlem, ze mazda juz testuje takie rx ;) .

 

Gdzie tak czytałeś? Ja czytałem, że mazda zaprzestała produkcji RXów :( Model 2010r miał być ostatnim.

Opublikowano

bo zaprzestala, a raczej zostala do tego zmuszona, podobnie jak honda i inne.

W 2007 roku Mazda zaprezentowała model RX-8 Hydrogen RE[3]. Będący efektem 18 lat prowadzonych przez japoński koncern badań i prac rozwojowych nad paliwem wodorowym pojazd wyposażony jest silnik rotacyjny na dwa rodzaje paliwa. Umożliwia on kierowcy przełączanie zasilania z wodorowego na benzynowe, jeżeli w okolicy nie ma stacji tankowania wodoru. Od 2009 roku samochód taki można kupić w Norwegii, która rozbudowuje sieć stacji tankowania wodoru – HyNor.
Opublikowano

kupilbym tesle.

Ja też. Przynajmniej przypomina normalny samochód i jej osiągi. Ale ta cena jednak odstrasza.

 

po prostu sluchalem wielu co wrocili ze stanow powiedzmy jak bylem mniejszy, a pozniej jak zaczalem weryfikowac co opowiadali to wszystko okazalo sie bujda na resorach

Tak samo ja ty słuchałem opowiadań rodzinki zza oceanu a że nie miałem okazji być w USA to nie zweryfikowałem tego. Później się nawet tym nie interesowałem to i nie sprawdzałem. Ale teraz z ciekawości sprawdziłem auta z USA na ebay-u i allegro to faktycznie już w tych młodszych elekt. szyby, lusterka, fotele, tempomat i immobiliser, komputer pokładowy jest już w wielu autach w standardzie. Chyba że dla nich to nie jest już bajer. Może kiedy się wybiorę do USA to sam osobiście zweryfikuję.

Opublikowano

tata mial audi 5000 z 85 roku, wszystko w elektryce, 2 strefowy climatronic, 2 komputery pokladowe, aktywny tempomat, siodla ustawiane w 20 miejscach, pamiec ustawien dla paru kierowcow i wiele wiele innych...

Opublikowano

Ja miałem możliwość podróżować tylko dwoma autami prosto z USA. Był to Dodge Caravan i jakiś ford w kombi. Oba były z początku lat 90. I faktycznie to były pełne w elektryce. Ale czy miały tempomat i podobne to nie już nie wiem.

Opublikowano

Może hybrydy emitują mniej substancji szkodliwych. Niestety wyprodukowanie i utylizacja baterii jest dość uciążliwa dla środowiska. Tak więc ostateczny rozrachunek w kontekście ekologicznym i tak jest gorszy niż dla zwykłego auta. Producenci oferują takie fajerwerki jak np hybryda, stop & go czy systemy odzyskiwania energii. Na fali trendów na ekologie. Poprostu jest na to moda. Auta na klasyczne paliwo bedą jeszcze długo jeździły.

Jeśli chodzi o pracę silników aut z usa to faktycznie ma na to wpływ duża pojemność ale przedewszystkim w przeliczeniu na jeden cylinder. Bardzo istotną rzeczą w silnikach v wpływającą na odgłos pracy jest kont rozwarcia cylindrów. Nie bez znaczenia jest też układ wydechowy.

Troche z innej beczki bokser subaru nie pracuje tak dlatego, że to bokser czy coś. Poprostu przewody wydechowe cylindrów z jednej strony są dłuższe. W połączeni ze stosunkowo dużą średnicą rur w układzie wydechowym i końcówki wydechu uzyskuje się bas.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Amerykańskie v8 różni się od europejskiego v8 konstrukcją wału korbowego(krzyżowy(eur) lub płaski(usa)), stąd biorą się różnice w dźwięku. Swoją drogą europejskie v8 w RS4 bije na głowę konstrukcje z kraju wuja Sama.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v