Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odpuść sobie kolego @janusz20, bo nawet nie zrozumiałeś całej tej rozmowy. Zdjęcia to tylko dowody, że tam byliśmy, a wiedza tam zdobyta, to już inna sprawa. Zgadłeś, nie możemy tego ujawnić, ale to nie od nas zależy. Wybaczcie, ale trzeba umieć dotrzymać słowa, taka nauka na przyszłość.

Rozumie. ale jak to mówią ciekawość ludzka nie zna granic.

A ja też się postaram zebrać jakieś ciekawe informacje bo znam dwóch gości z fabryki jeden z nich był nawet w delegacji na targi kielc. tylko jakoś nie moge go ostatnio spotkać.

Opublikowano

Jak dobrze wyskalowana maska to nawet te małe wyglądają pięknie B)

 

Maska+ inna kabinka, w sadowniku kabina Koja musi powoli przejść na emeryturę:)

Przypominam tylko że pokazane zdjęcia to tylko moje pomysły, ciągniki 3704 i 5504 na razie nie są w sprzedaży, ba- nawet nie istnieją...

Opublikowano

Widzę, że ursus odwalił kawał dobrej roboty. Te ciągniki są po prostu piękne. Aż chce się je kupować. Mi wystarczy poziom zaawansowania technicznego na poziomie john deere serii 6030 w podstawowych wersjach, aby był tam kiedyś elektrohydrauliczny rewers i skrzynia bez grup biegów ze stopniami przełączanymi przyciskiem na dźwigni. Gdy to będzie w rozsądnej cenie i we w miarę dobrym gatunku ( na poziomie new hollanda), to na pewno kupię.

Opublikowano

Widzę, że ursus odwalił kawał dobrej roboty. Te ciągniki są po prostu piękne. Aż chce się je kupować.

 

@look19, mówisz o ofercie ze strony Ursusa czy o tych które wrzuciłem kilka postów wyżej?

Opublikowano

Ale tak właściwie to po co im wiele prototypów? Ursus staje się montownią- główny klocek od Perkinsa z Anglii, skrzynie pewnie przyjadą od ZF, może razem z przednimi mostami, pozostaje dopiąć tył, doposażyć w pneumatykę, hydraulikę, elektrykę i ubrać to w ładne ubranko:)

Tak buduje się ciągniki obecnie u większości zachodnich producentów.

 

Jeżeli w Ursusie zrobią to sumiennie, to będą to maszyny bezawaryjne i cieszące się dobrą opinią

Opublikowano

"nie wyszły poza teren fabryki"- czyli nic innego nie macie:)

 

Skończ już ten temat, bo niczego się nie dowiesz czy tak czy tak. Wybacz, ale mimo Twojego małego pojęcia o czymś takim jak dotrzymanie słowa musisz zrozumieć, że nie mogę powiedzieć. Tyle ode mnie w tym temacie.

Opublikowano

Do @alek162: Nie warto co z niektórymi się sprzeczać, bo nie rozumieją, że przecieki z fabryki zagroziłyby ursusowi i natychmiast inny producent próbowałby ursusa pokonać swoimi maszynami.

Do @cypekr:Te ciągniki wyglądają na prawdę przekonująco. Przypominają z przodu zetora 9540.

Opublikowano

Do @cypekr:Te ciągniki wyglądają na prawdę przekonująco. Przypominają z przodu zetora 9540.

 

Ale ciągle nie napisałeś które masz na myśli...

 

Skończ już ten temat, bo niczego się nie dowiesz czy tak czy tak. Wybacz, ale mimo Twojego małego pojęcia o czymś takim jak dotrzymanie słowa musisz zrozumieć, że nie mogę powiedzieć. Tyle ode mnie w tym temacie.

 

Heh, po prostu troszkę dziwi mnie że nikt z tej całej wycieczki nic dotąd nie puścił do sieci, skoro pozwolili Wam robić zdjęcia prototypom to musieli liczyć się z takim ryzykiem. No nic, wierzę że macie jakieś materiały których rzeczywiście nie możecie narazie ujawniać.

Ja tylko liczę na fajnego sadownika ze strony Ursusa:)

Opublikowano

Zdjęć prototypom nie można robić, więc ich nie mamy. Dajcie im jeszcze trochę czasu, bo nie da się zrobić wszystkiego w 3 miesiące. Głównie chodzi nam o rzeczy, które zostały nam przekazane w rozmowie, ale i one są niestety nie do ujawnienia B)

 

Widzę, że kolega @look19 wie o co chodzi :)

Opublikowano

skończcie to gadanie że macie jakieś tajne informacje czy ine tam cuda.... poprostu nie było tematu... uważacie się za mądrzejszych od inych a ciągle podpuszczacie że cos wiecie ale nie możecie powiedzieć... skończcie to gadanie bo skoro takie bystrzachy jesteście to wcale sie tym chwalić nie powińście ps. żadna poważna firma nie wpuści osób trzecich do pomieszczeń w których ma ważne i tajne projekty

Opublikowano

Fakt, ursus popisał się amatorszczyzną z tym wpuszczaniem turystów do miejsc których nie powinni widzieć. Cóż, każdy jest kowalem własnego losu, może ursus się na tym nie przejedzie :rolleyes:

Opublikowano

Hahahahahahha! Ale mam z was brecht! Takich jak wy to by za bramę nie wpuścili nawet. Myślicie, że nie ma wycieczek do innych fabryk? I w Paryżu nie zrobią z owsa ryżu, a wam jest cholernie trudno wytłumaczyć co i jak. Amatorszczyzna to by była jak byśmy powiedzieli to i owo, a jak masz trochę rozumku, to przejrzyj posty i wyciągnij wnioski. Ja tu nigdzie nie napisałem, że byłem w Ursusie i wiem coś, ale nie powiem. Temat zaczął się zupełnie inaczej, ale to wystarczy poczytać. Tak szczerze, to żal mi was, bo nie macie za grosz pojęcia o tym co się pisze, a jedynie wyrzucacie z siebie jakieś "przemyślenia i refleksje". Poza tym NIGDZIE nie napisałem, że widzieliśmy i wiemy dokładnie wszystko. Nie czytacie dokładnie czy co? Ogarnijcie sobie ten temat jeszcze, trochę czasu minie, ale myślę, że rozmowa będzie bardziej treściwa niżeli tłumaczenie czego nie doczytaliście. Powodzenia w czytaniu!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v