Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj jak byłem na pokazach w Szepietowie to człowiek chyba z Belimy podał mi cenę na 9014h - 132000zł, a 10014h - 142000zł (brutto).

Mam jeszcze takie pytanko odnośnie ciężkiej serii, czy jest ona jeszcze produkowana?? Gdyż na tych pokazach widziałem chyba nówkę Ursusa 1014 stał tak na uboczu i niebyło tam żadnego przedstawiciela, ani nic, tylko widać było plik wizytówek przez zamknięte drzwi, na tym ciągniku były napisy "12 miesięcy gwarancji" niemiał śladów użytkowania, więc chyba był nowy. Pamiętam że w tamtym roku taki ursus też stał w tym samym miejscu.

Edytowane przez sledziu1995
Opublikowano

Widziałem, na masce był jeszcze napis "intercooler". Ktoś lubi odnawiać ciągniki i szuka amatora na wystawie bo nowych 1014 juz kilka lat nie produkują. W tamtym roku był 1224.

Opublikowano

Tych napisów to on miał mnóstwo "intercoler" "super" "de luxe" itp. miał też dodaktowe lampy, podkowa zamiast znaczka i inne cuda, myślałem że jest jakaś firma która skręca te ursusy z nowych części.

Opublikowano (edytowane)

Z okazji tego że temat został poruszony, pozwolę sobie przytoczyć temat cen bo wczoraj dostałem na maila opis tych ciągników i tam zostały podane ceny.Już dłuższy czas jestem zainteresowany 11024, tylko że cena jest zbyt wysoka.150 tyś zł brutto wydaję mi się trochę wygórowaną ceną za ten ciągnik.Powinni zmniejszyć ceny, bo ostatnio na allegro wydziałem że zetor obniża ceny swoich ciągników.Przynajmniej tak mi się wydaje.Tylko ciekawe czy będzie jakaś lepsza skrzynia.Bo jak z lepszą skrzynią to ze te 150 tyś można by było go wziąć.

 

Nawiązując do tematu pojawiły się już nowości na stronie ursusa :P

Edytowane przez locke
Opublikowano

Temat ucichł jak tylko Warfama kupiła Ursus'a.

Szkoda, że prawdziwy URSUS upadł.

Z tego co słyszałem na innych forach to nawet Muzeum zostało rosprzedane :(

 

A co to jest/był prawdziwy Ursus? Tak z ciekawosci pytam, bo to jakieś dziwne sformułowanie. Dla mnie Ursus nadal istnieje i po prostu zaczyna się nowy rozdział w jego historii. I wiele wskazuje na to, że będzie to ciekawy rozdział. Zainteresuj się tematem: planami rozwoju Ursusa, nową ofertą i analizami, dotyczącymi tej firmy - zapewniam, że warto.

 

 

Z okazji tego że temat został poruszony, pozwolę sobie przytoczyć temat cen bo wczoraj dostałem na maila opis tych ciągników i tam zostały podane ceny.Już dłuższy czas jestem zainteresowany 11024, tylko że cena jest zbyt wysoka.150 tyś zł brutto wydaję mi się trochę wygórowaną ceną za ten ciągnik.Powinni zmniejszyć ceny, bo ostatnio na allegro wydziałem że zetor obniża ceny swoich ciągników.Przynajmniej tak mi się wydaje.Tylko ciekawe czy będzie jakaś lepsza skrzynia.Bo jak z lepszą skrzynią to ze te 150 tyś można by było go wziąć.

 

Nawiązując do tematu pojawiły się już nowości na stronie ursusa :P

 

Chciałem pisać w sprawie tej ceny, ale widzę, że już mnie ktoś ubiegł. Również uważam, że 115 k netto jest fajną ceną i powinna zapewnić Ursusowi zbyt. Ja też czekam na nowe informacje, dotyczące firmy i czuję po kościach, że niedługo wydarzy się coś ciekawego ;) A tak z innej beczki - wydaje mi się, czy strona Ursusa zmieniła wygląd? Fajnie się to prezentuje http://ursus.com.pl/ Podoba mi się hasło Nowa Era. Co o nim sądzicie?

Opublikowano (edytowane)

Mnie bardziej interesuje seria H, bo cena jest atrakcyjna (142000 brutto za 10014h), tylko szkoda że nie ma półbiegów, przez to przegrywa według mnie z farmtrakiem 7100dt, tylko ft ma już wyższą cenę (165000brytto).

A co do strony to ta jest dużo lepsza niż ta sprzed kilku dni, ta nowa jest w stylu strony warfamy (która kieruje teraz tutaj)

Edytowane przez sledziu1995
Opublikowano

Tak zmienili wygląd i będzie też "URSUS FunShop" :) Ciekawe co tam będzie do kupienia, pewnie te energetyki i jakieś pierdoły z ursusem B)

 

Ale właśnie dzięki takim gadżetom można fajnie promować biznes. Różnego typu kubki, długopisy, czy koszulki wydają się być czyms mało ważnym, ale to właśnie one w dużej mierze promują markę i sprawiają, że ludzie o niej pamiętają. Dobrze, że otwierają taki sklep. Zwłaszcza, iż pomysł z energetykiem to moim zdaniem, strzał w dziesiatkę ;)

 

A co do tej fabryki w BiH, to chyba nie jest to szokujace info. Już wcześniej się o tym mówiło, więc to nic nowego. Co ja na to? Jeśli firmie się to opłaci, a spodziewam się, że tak będzie, to tylko im przyklasnąć. Zarobią pieniądze, rozwiną zbyt i skorzystają na tym zakłady w Polsce.

Opublikowano

To co się sprzedaje w Polsce to jest opodatkowane polskim vatem.To jak się kupi w Polsce John Deera to jego część zostaje w Polsce.

 

Co do zakładów w Polsce to prawdopodobnie najwięcej zyska producent polskich kabin.Jak ciągniki będą w nie wyposażane,możliwe ze będą przywożone w całości.Ale to się jeszcze okaże ;)

 

Trzeba się szykować bo widać że wejdą nowe modele B)

 

@pankracy No ten sklep to jest pierwszorzędna reklama.Jak nie będzie drogo to sobie coś na pewno kupie :P

Opublikowano

@ locke Ja też zamierzam tam poszukać jakiegoś fajnego gadżetu - nim staną się mega popularne będzie można nimi nieźle zaszpanować ;)

 

A co do profitów dla polskich zakładów, płynących ze wspomnianej umowy, to podpisuję się pod tym, co już napisano - nowy rynek zbytu może wpłynąć na wzrost produkcji w kraju (wątpię, by wszysko produkowali na Bałkanach, a przy większych zamówieniach tamtejsze fabryki były samowystarczalne). Do tego dochodzą wspomniane podatki. Można przecież wymienić sporo firm zagranicznych, które u nas produkują swój sprzęt i czerpią z tego spore zyski. W takich przypadkach korzyści odnoszą obie strony. Miejmy nadzieję, że Ursusowi się tam powiedzie.

Opublikowano

Panowie mam takie pytanko co do serii h, wiecie może czy są przewidywane półbiegi w tych traktorkach, bo nie ukrywam że by się przydały w pracach uprawowych. Mam też małe pytanko o model 7014h, czy w ogóle będzie wprowadzony do produkcji bo widziałem prospekt z nim i czytałem gdzieś że cena to około 100tys, ale teraz nie mogę znaleźć nigdzie tego modelu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v