Skocz do zawartości
Pajej

Przeróbka MTZ 80 na MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Szkoda prądu,szukaj oryginalnego z fabrycznym 4x4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Ja do swojego 80 miałem już zakładac tzn miałem już przodek w garażu skompletowany ale to bez sensu. Przód wyniósł mnie 4,5tys z kołami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kobra89    66

Jak pare razy na rok slimaki wymienisz takie pchanie sie a nie robota tyle powiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianmmmm    0

Ja mam MTZ80 z 96r i w 2004r dokładałem do niego przedni napęd nowy z przystawką i podporą za 5000zł wtedy. Do tej pory chodzi super z tym że musisz spasować opony przód z tyłem. Ja miałem na przód nowe i tylne dopasowywał mi facet w hurtowni opon rolniczych w jakimś tam programie. Chodzi o to żeby dobrze dobrać rozmiary opon. Jak zrobie zdjęcia to wstawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Każdy stary przodek w MTZ jest do du***y, o tyle powiem kołomnie jeździ tego od groma i każdy bym kogo nie zapytal powie odrazu slimaki siadaja i tryby sie szybko wybijaja i za to malo skretny jeszcze jest;/

To takie moje uwagi jak ktoś ma 4x4 niech sie wypowie o MTZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    40

Chlopak pokrec sie za MTZ 82 to dolozysz te 5 tys i kupisz odrazu szkoda czasu i twojejej roboty kup 82 i bedzie cool :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Miałem MTZ 82,rocznik 87 przez 21 lat i nigdy przód mnie nie zawiódł.Jedynie raz wymieniłem wałki,gdyz rozpadły się krzyżaki i wymieniłem tuleje bo ciekły i to na postoju.Podejrzewałem że brak tam odpowietrzenia lub coś się zapycha gdyż po odkręceniu korków wlewowych ucieka powietrze,a przód w tym ciągniku jest miękki i pracując zasysa je do komory z olejem..Mechanicznie wszystko w napędzie zostało dziewicze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam ludzi za wytrwałość którzy na codzień jeżdżą MTZ-ami ja takiego mam w spadku po ojcu(MTZ 82) jest z 1987 roku był w małej kabinie na dzień dzisiejszy ma około 2600Mth. przerobiłem rozruch na 24V układ kierowniczy na orbitrol założyłem nową kabinę chyba od Naglaka chodzi o producenta. i nadal jest do bani. Fakt jest taki że nigdy nie było z nim problemów może dlatego że to orginał rusek ale komfort pracy na tym sprzęcie jest godny pożałowania. Na dzień dzisiejszy nie kupił bym tego ciągnika ale do odważnych świat należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    52

Może i masz racje...Najlepiej to kupić 82 i wtedy on ma 4x4 od nowości.A Mała różnica w cenie...

Co do różnicy w cenie to na Podkarpaciu trudno znaleźć MTZ 82 poniżej 25 000zł. Przypomnę, że ten 80 jest za 15 000zł.

Stan tego MTZ 80 jest dobry rocznik 89.

Pawel328 ten na allegro jest całkiem do rzeczy, ale trochę daleko z Podkarpacia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie musisz wracać na kołach,zleć transport jakiejś autolawecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macius    7

Ludzie co wy gadacie że w MTZ82 szybko przedni napęd siada ?? JA troche o tych ciągnikach wiem bo mam dwa takie jeden z 1990r. a drugi z 1996r ten starszy ma ponad 4400mtg i tylko raz nam się ta gruszka od przedniego napędu wyleciała bo śruby się odkręciły i to jedyny nasz problem jaki z z przednim napędem a w tym nowszym jak na razie bez zarzutów. Więc nie gadajcie głupot. Jak jesteś zainteresowany tym MTZ 80 to kup go i najwyżej kupisz jakiś przód od MTZ82 używany i nie powinien cię on cały kosztować więcej niż 20tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    127

Pawel328 ten na allegro jest całkiem do rzeczy, ale trochę daleko z Podkarpacia.

ale za taka cenę warto i przejechać nawet całą Polskę B) ciągnik nie spracowany i tani :D jak bym miał pieniądze to sam bym go wziął na zarobek nawet :D bo w moich okolicach też chodzą po 25000zł i to w średnim stanie :P przypuśćmy z transportem wyjdzie mnie te 20000zł i sprzedam go za 25000zł to już 5000zł zarobiłem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macius    7

No ale on jest stary 89r ja Ci za 22tys mojego sprzedam mam nowszy model z lampami wbudowanymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Też mam do sprzedania MTZ80 z 1991r, 1 właściciel przebieg to 1890MTh, czyli 100 na rok, ciągnik z uszczelnioną hydrauliką, stan oceniam na idealny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    52

Też mam do sprzedania MTZ80 z 1991r, 1 właściciel przebieg to 1890MTh, czyli 100 na rok, ciągnik z uszczelnioną hydrauliką, stan oceniam na idealny.

Na ile go cenisz i z skąd jesteś?

Pawel328 jest taka sprawa, że ojciec trzyma kasę, a on nie lubi podróżować. Wiadomo, że jak nie zobaczy to nie kupi :P Dlatego szukam czegoś bliżej mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    52

Ja mam MTZ80 z 96r i w 2004r dokładałem do niego przedni napęd nowy z przystawką i podporą za 5000zł wtedy. Do tej pory chodzi super z tym że musisz spasować opony przód z tyłem. Ja miałem na przód nowe i tylne dopasowywał mi facet w hurtowni opon rolniczych w jakimś tam programie. Chodzi o to żeby dobrze dobrać rozmiary opon. Jak zrobie zdjęcia to wstawie.

Szerokość opony ma coś do rzeczy czy tylko wysokość?

I jeszcze jedno jak jest szersza opona to musi też być inna felga czy na oryginalną felgę można założyć szersze opony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manio1523A    0

Ja też proponował bym ci poszukać czegoś w orginale. Zawsze jest to zrobione fabrycznie i jest trochę wytrzymalsze niż napęd made in garaż. Lecz ostateczna decyzja należy do ciebie, ja najwyżej mogę ci podpowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Ja z Podlaskiego okolice Sokółki, swoje MTZ wyceniam do oddania na 23tys. Cana taka bo i towar jest jej godny. Byli już klienci ale oni sami nie wiedza czego chca i to najbardziej wk****a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    52

Ja z Podlaskiego okolice Sokółki, swoje MTZ wyceniam do oddania na 23tys. Cana taka bo i towar jest jej godny. Byli już klienci ale oni sami nie wiedza czego chca i to najbardziej wk****a.

Masz zdjęcia? jak tak to podaj link, albo wyślij na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

Jak masz kasę żeby kupić z przednim to kupuj. Dokupując akcesoria do przedniego napędu często nie ma jak sprawdzić czy działają. No chyba że jeszcze napęd jest zamontowany w ciągniku, albo kupujesz nowy.

Kiedyś oglądałem mtz82. Właściciel kupił go tylko dla napędu, bo wymontował go nareperował i wstawił do drugiego mtz co pierwotnie nie posiadal przodka. Tego już bez napędu chciał sprzedać za 8000zł. Mówił że jak sprzeda za tyle to jeszcze zarobi. Odmalował go i w ogóle z daleka ładny był. Korpusy i silnik był malowany na czarno to nie było widać cieknącego oleju :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

×