Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A mam takie pytanie, ponieważ ja od dawna w mojej 4011 mam wywalony czujnik i wstawiony osobny ciśnieniomierz, i jak podłącze w liczniku ciśnienie powietrza to się nic chyba niestanie, a regulator ciśnienia mam ustawiony na 6,5 i wyjdzie trochę poza skalę.

Opublikowano

witam chetnie bym kupil niedrogo taka tablice do c 4011 poniewaz zalozyl bym zegary wspoldzielone jezeli ktos cos takiego posiada na sprzedaz to prosil bym zeby powiedzial ile chce za ta tablice na zegar wspoldzielony

Opublikowano

wiesz jutro zadzwonie jeszcze do goscia co prowadzi sprzedaz traktorow na czesci zetorow i ursususow takich z lat 195 do 1986 moze akurat znajde ale moze sie ktos tu na forum znajdzie co mu to nie potrzebne i odsprzeda mi

Opublikowano

Witam, kupilem taki oto wskaznik 902178459.jpg

 

I mam takie pytanie, czy ten wskaznik po lewej stronie jest od cisnienia oleju czy cisnienia powietrza ?? Niby powinien to byc do cisnienia oleju, bo zadnej kontrolki do tego niewidzialem, ale znowu sprzedawca w sklepie mi mowil ze to od cisnienia powietrza, czy mial racje czy sie mylil? czekam na odpowiedzi.

Wszyscy jesteście w błędzie to jest zegar ciśnienia powietrza a u góry jest kontrolka od ciśnienia oleju tak było w c355 i 4011

Opublikowano

taki sam zakładałem, tam jest wskaźnik ciśnienia oleju, niema tam żadnej kontrolki od ciśnienia oleju. jest ładowanie/światła drogowe/kierunki lewy prawy. a i ciekawostka po 1 sezonie odpadły mi kolorowe plastiki przy kontrolkach (niewiem dokładnie jak to nazwać) kupowane na allegro..

Opublikowano

tak to jest cisnienie oleju. w c 360 tez mozna łatwo wstawic zegar ciśnienia nioe rezygnując z kontrolki. potrzebny tylko mały trójnik wkręcany do bloku a do niego czujnik i wąż do zegara ciśnienia.(najbardziej pasuje od c 385) w sumie koszt ok 100 zł

Opublikowano

Fakt jednak to jest ciśnienie oleju zwracam honor moja pomyłka. W zegarach w C355 tak jak ja mam było oryginalnie ciśnienie powietrza w zbiorniku, a olej miał tylko kontrolkę.

Opublikowano

Siema ,jak dla mnie ktoś kto projektował nowy licznik do c 4011 nie widział jaki był oryginalny . Jak ktoś już napisał oryginalnie po lewej stronie był manometr powietrza a od oleju była kontrolka . Oczywiście ktoś może powiedzieć co za różnica skoro olej można też podłączyć oczywiście może być ale osobno trzebaby dorobić manometr. Mój wujek kupił też nowy bo stary oryginalny wysiadł i podłączył po staremu czyli po lewej powietrze a od oleju dorobił kontrolkę.Jak ktoś mówi że wysiadają mu kontrolki to olej może zrobić na licznik. Jeśli chodzi o prędkości to prawda są zawyżone w starym było ok 25 km przy 2000 obr/min( co jest prawdą) a w nowym jest bodajże 30 przy 2000 obr/min. kolejna różnica to kształt licznika temp. i manometru miały taki kształt jak obrotomierz a nowe są prostokątne ale to raczej różnicy nie robi.

 

A co do tego powietrza jak ktoś napisał że jego ciśnienie nie jest ważne to jest jakimś hardkorem, albo nie jeździ wogóle z przyczepami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v