Gość

uszczelnianie kabiny

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam. Mam pytanko: czym można by uszczelnić kabinę? Chodzi mi o coś takiego, żeby wpuścić w szczelinę to i żeby nie reagowało z metalem. Z góry dzięx za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś dziwnie piszesz ale co do pytania to w okolicy wkładają po prosu gąbkę od materacy, nie wygląda to może za dobrze ale efekt jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Chodzi mi o coś w stylu " gumy w płynie" żeby woda sie nie lała do środka gdy pada, albo myję go ;-}

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Stachowy    3

zalezy gdzie Ty cchesz to uszczelnic. jak jakas mala dziurka to jak kolega wyzej troszki silikonu i bedzie git. ja u siebie w 30-stce to szczelnialem miedzy dolna rama od rabiny a blotnikiem. to zwyczajnie wycialem kawal grubszej gumy dospawalem do ramki pasek blaszki podlozylem gume wygialem blaszke i sie trzyma. guma lezy ba blotniku z szyby wszystko obcieka po niej i do srodka nic nie wpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a czy istnieje coś w typie jak silikon? Tylko nie wiem czy od sylikonu blacha nie będzie rdzewieć. Chodzi mi o uszczelnienie między kabiną a błotnikami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    204

A niby dlaczego blacha ma rdzewieć od silikonu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no nie wiem ale coś kiedyś słyszałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    620

moim zdaniem weź zwykłą uszczelkę od szyb ,wytnij odpowiednią blachę dopasuj z uszczelką do błotnika przyspawaj blachę lub przykręć do kabiny i będzie git :blink:


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachowy    3

moim zdaniem jesli chodzi o uszczelnienie blotniki-kabina to moj sposob bedzie najlepszy xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Czy ktoś wydzierżawił grunty pod fotowoltaike? Szukam informacji czy to opłacalne, jakie mogą być problemy i czy umowy są faktycznie takie piękne i przejrzyste. W tygodniu było już dwóch przedstawicieli chętnych na dzierżawę ziemi.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam chciałbym dowiedziec sie cos wiecej o użytkowaniu traktora z DPF. Planuje zakup jd z filtrem dpf. Pracował by on głównie z turem . Przez okres zimowy co 3 dzień po ok 30min. Jak bd wyglądać to cale wypalanie itp? Czy bedzie to uciążliwe? Moze ktos taki traktor uzytkuje i opiszę jak sie ma sprawa?
    • Przez Eliasz12
      Witam. Mam problem z klimatyzacją w case 7210. Nie chłodzi mi w ogóle sprężarka się załącza wyczyściłem chłodniczke w podsufitce i podprostowalem rzeberka bo rzeberka tak się jak by zlały do kupy ale przewiew jest. Co może być przyczyną nie chłodzenia pomuzcie. 
    • Przez tommy66692
      Instrukcje obsługi, tabele wysiewu i katalogi czesci do maszyn rolniczych podajemy w tym temacie. Przed pytaniem postawionym w tym temacie polecam poprzeglądać te tematy;
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t2826.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t9098.html
    • Przez kowcio
      Witam, potrzebuję namiary na mechaników w województwie łódzkim którzy zajmują się naprawą ciągników zachodnich
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj