Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jankris    10

Witam

Użytkuję taki ciągnik.

Zamierzam wymienić olej i filtry w skrzyni biegów.

Może wymieniał już ktoś w podobnym modelu. Ile jest filtrów, czy koniecznie trzeba zmienić olej jeśli niedawno dolałem 40l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    567

umiesz czytać? to jeszcze zacznij uzywać funkcji szukaj - 2 tygodnie temu wymieniałem wszystko w 6810, znajdziesz na forum co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Drogi yacenty. Nie wiem dlaczego zdenerwował Cię mój post. Chciałem w tym temacie zgromadzić rózne opinie użytkowników dotyczące tego ciągnika. Gdybyś był bardziej bardziej uprzejmy, to podałbyś link do swojego tematu. A tak na marginesie, gdybyś chciał się dowiedzieć co to jest kultura osobista, to napewno znajdziesz coś na ten temat nawet w internecie. Wystarczy poczytać.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yacenty    567

powiedz mi prze sympatyczny i kulturalny kolego co ma na celu pisanie tej samej wiadomości w 3 tematach? z mojego punktu widzenia robi tylko zamęt.

Ja sie nie denerwuje takimi postami jak twoj.

O kulturze osobistej to i owo wiem - mi to wystarcza, ty natomiast chyba mało wiesz o regulaminie naszego forum i o netykiecie

pozdrawiam serdecznie

YacentY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Sporadycznie zabieram tu głos, dlatego każda rada co do sposobu uczestnictwa w forum przyda się. Bardzo się cieszę, że są ludzie którzy starają się aby forum rolnicze było prowadzone na wysokim poziomie. Poproszę o usunięcie mojego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

mam pytanko i prosze o oswiecenie ! gdy jade swoim jelonkiem pod gore z talerzowka o szerokosci 3.40 Ruska to szybko zpada z obrotow ale nie dymi i musze redukowac z B-4doB-1czyli predkosci 6 km/h czy to normalne ? a czy morze tego byc powodem zamałe opony na przodzie bo z tyłu mam 16.9x38 a zprzodu 13.6x24 i wtedy chamuja wedle mnie musiały by byc wieksze z przodu pracuje nim pierwszy rok przedtem miałem zetora 9540 i myslałem ze ten JD6310 bedzie duzo mocniejszy a moze ten typ tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

żeby zredukować ciągnik tej mozcy z B4 na B1 to musisz mieć duuuużą górę i talerze muszą głeboko pracować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

żeby zredukować ciągnik tej mozcy z B4 na B1 to musisz mieć duuuużą górę i talerze muszą głeboko pracować

 

teraz talezuje c1-c2 10-12km\h a przyczyna trkwiła w pąpce paliwa wymieniłem na nową i po problemie no i jeszcze przednie opony z 13.6-24 na 14.9-24 teraz lekko zrywa i mniej pali około 10 l\h aknfort prac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    567

tak na widzi mi się zmieniłes sobie opony z przodu na większe?

jesli tak to życzę powodzenia w dalszym użytkowaniu ciągnika, jesli wyskoczyłes poza dopuszczalny limit różnic predkości a na 95% tak się stało to szybko może ci paść sprzęgło lub skrzynia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

to nie moje widzi mi sie :) a wczasie pracy trzeba czuc sprzet kturym sie pracuje a ja niedawno go kupiłem i niewiem kto co załozył na chandel moze akurat miał 13.6i takie dał bo ciagnik w rekach polskiego chandlaza...cytuje porade jaka otrzymałem od kolegi zforum-.Dla JD 6310SE-przód 420/70R24, a tył 480/70R38 przynajmniej u mnie tak wyświetla.Juras390 masz założone z tyłu 16.9/38 to na przód aby zachować proporcję trzeba by było założyć 14.78/24 ale najbliższy wymiar jest 14,9/24.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

a jaki powinien byc luz zaworow bo czuje jagby troche klekotał :o moze ktos pomoze bo jakos cisza wsrod uzytkownikow tego typu...? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

czy ktoś może mi powiedziec gdzie jest w tej serii ciągników świeca żarowa ? tylko tak dokladnie bym prosił bo szukałem i nie moge znaleźć. wydaje mi sie że jest nad pompą paliwową w bloku silnika/głowicy. proszę o pomoc ewentualnie fotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

w 6310 se swieca znajduje sie w kolektorze sącym jedna na wszystkie cylindry tuz nad alternatorem... ;) to taka wkładka miedzy kolektorem a kolankiem.

Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

o ile się nie mylę to jest to podgrzewacz paliwa a świece są przy każdym wtryskiwaczu tak wynika z mojej obserwacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

o ile się nie mylę to jest to podgrzewacz paliwa a świece są przy każdym wtryskiwaczu tak wynika z mojej obserwacji

no chyba ze masz inny silnik :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

jaka może być przyczyna nie działającego obrotomierza ? raz działa raz nie działa, wie ktoś jaka jest przyczyna ? Jest jakiś czunik eletroniczny czy na jakiej zasadzie to działa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1

masz czujnik obrotow wkrecony w pokrywe rozrzadu z przodu przed pompa wtryskowa lub troche nizej na wale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

zaglądałem do katalogu jakbym do czegoś wiedział to bym nie wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

odkrecał ktos rozruszni w 6310 SE bo niemam pojecia jak dojsc do tej sruby na dole ani płaski ani oczkowy ani grzechotka ?

Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

jakie powinno byc minimalne cisnienie smarowania

Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez TomaszNowak
      Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
    • Przez johndeere
      Witam Wszytskich Bardzo Serdecznie na naszym rolniczym forum. Chciałbym poruszyć temat ciągnika rolniczego JD 6210SE z 2001 roku kupionego u Dilera w Jelonku koło Poznania ! Zaczne od problemów jakie ten ciągnik sprawił. Zaczęło się od drugiego roku użytkowania tego ciągnika (gwarancja tylko na jeden rok, szok dla mnie, uważam że tak wychwalony i wypromowany cięgnik jak piszą inni i mówią o nim inni to powinien mieć gwarancje 10 lat !!!!!) Pierwszym problemem było pęknięcie filtra oleju hydraulicznego przy 300 MTG (NIEWIARYGODNE A PRAWDZIWE) Następna usterka jaka wystąpiła to zapowietrzanie się układu paliwowego (Brak zaworku zwrotnego i wymiana przewodów paliwowych) Kolejnym bardzo poważną naprawą, która musiałem zwalczyć to wymiana spręzarki klimatyzacji, która zatarła się przy 600MTG a przyczyną było optarcie się przewodów przy silniku (taki JD a nie umie położyć i zabezpieczyć przewodów przy silniku, który ma drgania podczas prac, bo leży na poduszkach) Nie będę tutaj pisał o kosztach jakie mnie wyniosły przy prawie nowym, ledwie dobrze dotartym ciągniku JD. Przy przebiegu około 1000MTG przepaliła się rura wydechowa ( co dla mnie był to ogromny szok i skandal) Dla porównania rura wydechowa w ciągniku ZETOR 7211 wytrzymała 6000MTG. Ale to nie koniec usterek i awari tegoż wychwalonego ciągnika John Deere. Przy przebiegu 1100MTG następuje wyciek oleju na uszczelece rozrządu ( naprawe wykonuje serwis i bagatelka wymiana uszczelki sięga 2000zł !!) Nastąpiła tez awaria regulacji dolnych cięgieł. Cały czas ciągnik ten jest regularnie serwisowany i naprawiany przez Dilera w Jelonku koło Poznania. Ciągnik na dzień dzisiejszy ma 1500MTG i jest drugim ciągnikiem o mocy 90KM, a pierwszym jest Fendt w którym nic się nie dzieje jak na razie. A teraz napiszę pare mądrych zdań o jego oszczędnym, wychwalonym SILNIKU w miesięczniku TOPAGRAR!! Jest to wręcz nie wiarygodne żeby ciągnik o mocy 90KM spalał w od 12 do 20 LITRÓW ON na GODZINE !! Są to zbyt duże koszty na utrzymanie tego ciągnika w poruwnaniu do FENDTA 309 C to około 30% JD spala więcej paliwa. Moim zdaniem JD jest tylko wychwalonym ciągnikiem, którego sponsorują rolnicze gazety, wzamian za dobre, pozytywne opinie na temat ciągników JD w mocy do 100KM. Bardzo chętnie przeczytam wasze spostrzeżenia, które ja tu poruszyłem a z którymi możecie się nie zgadzać ale niech piszą tu osoby, które mają podobny ciągnik lub podobne problemy z tym ciągnikiem. Ja na dzien dzisiejszy uważam za ciągnik numer jeden to FENDT nie wspominając juz tu o FENDCIE z skrzynią VARIO. Przypomniało mi się że jedynym plusem tego ciągnika JD jest jego zwrotność ale nic po za tym, nawet nie ma zegaru godziny i minuty. Serdecznie poydrawiam i nie polecam John Deera 6210SE
×