Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cena to wiem ze nie jest specjalna. Ostatnio bylem w Jelonku to stal tam rowniez JD 6430 comfort (wyposazenie zadowoliloby mnie jakbym kupowal) to cena 212 tys netto!! Hello, gdzie tutaj jakies rozsadne ceny (w porownaniu do 237 tys). Jak juz jestesmy przy cenach to za 6430 premium to krzykneli dla mnie 300 tys netto :D

Najlepsze jest to, że będę musiał współpracować z chłopakami z Elewatorskiej...

 

 

Co do AP to w modelach ze stanow to chyba nie ma wiekszych problemow tylko modele z niemiec wystepuja jakies powazne usterki. A AQP to rozwiniecie dobrze znanej wszystkim PQ. Oczywiscie teraz jest wiecej elktryki, ale chyba przed tym sie juz nie cofniemy. Dzieki tej elektryce mamy mozliwosc roznych ustawien przekladni i programowania biegow (np. do jazdy w tyl). Dla niektórych to po prostu juz za duzo a dla niektorych po prostu kolejny bajer ktory sie przydaje ;)

Opublikowano (edytowane)

aqp2 wrazenia na początku jazdy są rożne ale jak posmakujesz jest super ,noga na gazie i śmigasz.

 

co do wyposazenia kazdy jeleń jest ok ,ale jak ma tls, kabine na siłownikach, szerokie radialne goodyer-y opony,wersje premium i blaupunkta w suficie multum ustawień w parametrach maszyny to jazda takim sprzętem jest taką przyjemnością że na prawde chcecie nie wierzcie nie chce się wysiadać z 6530 premium. Wiem bo takiego użytkuję i nie zamieniłbym go na innego a elektronika jest kwestią opanowania a później rutyny. Pozdrawiam ;):D

 

Nie cytuj poprzedniego posta!!

Edytowane przez robertbara
Opublikowano

marcin6530 nie cytuj poprzedniego posta.

Widze ze jestes zadowolony ze swojej premiumki. Ja tez bede miec premium ale 6430 z AQP z ecoshiftem oczywiscie...

Opublikowano

wogole dla mnie ta skrzynia to porazka, biegi glowne ciezko wchodza a automat dziala tylko na polbiegach a nie na wszystkich.

zastanawialem sie nad 6430 ale skrzynia jednak mnie zawiodla, nie mam doswiadczenia w pracy tylko jazda na placu

 

Moim zdaniem juz automat w NH jest zdecydowanie lepszy w T6020 (i nie chodzi mi o PC ani AC)tylko zwykła skrzynia 17x16

Opublikowano

Widac ze przekladnia AQ Plus jest ceniona przez prawie każdego uzytkownika ;D hehe

 

a jak wyglada spalanie? , obnizy sie ? czy naprawde AutoQuad pomoze w tym czy tylko jest opcja dla wygodniejszych ? :D

Opublikowano

wogole dla mnie ta skrzynia to porazka, biegi glowne ciezko wchodza a automat dziala tylko na polbiegach a nie na wszystkich.

zastanawialem sie nad 6430 ale skrzynia jednak mnie zawiodla, nie mam doswiadczenia w pracy tylko jazda na placu

 

Moim zdaniem juz automat w NH jest zdecydowanie lepszy w T6020 (i nie chodzi mi o PC ani AC)tylko zwykła skrzynia 17x16

 

Wiesz jazda nowym ciagnikiem na placu to raczej duzo nie mowi. Na pewno pierwsze wrazenie jest beznadziejne bo te biegi czasami naprawde ciezko wchodza, ale to dlatego ze dziwgnia biegow z przekladania jest polaczona za pomoca stalowej linki. Stosuja takie rozwiazania aby przekladnia nie przenosila drgan i odglosow do kabiny. Obecnie seria M ma polaczenie mechaniczne z przekladnia i to fajnie pracuje, ale jak sie da gazu to najwiekszy halas jest od tej dzwigni biegow. Te przekladnie JD przeciez ile juz lat jest na rynku i wielu uzytkownikow sobie ja chwali.

Funkcje automatyczne przekladni to chyba bardziej sluza do tego aby odciazyc traktorzyste, aby mial lzej. Przy zmieniajacych sie warunkach przekladnia szybciej zareaguje niz czlowiek, ale jak ktos woli sobie pstrykac to wylacza sie AUTO i sobie klikamy...

Opublikowano

marcin6530 nie rozumiem Twojego podejscia, nikt tu nie mowi odrazu o belarusie

 

Podalem przyklad ze moim zdaniem lepsza jest juz skrzynia w NH, juz o MF serii 54** nie wspominajac, chodzi mi o komfort jazdy

Opublikowano

JA skrzynie AutoQuadPlus polecam jest ona łatwa i wygodna w obsłudze ,diler mi ją polecił Autopower mi nie polecał ze wzgledu na koszt 20tys euro i na awaryjność. biegi wchodzą bardzo łatwo a pułbiebi "bajka" jeśli sie nie myle autoQuadplus ma w standardzie ecoshift jeśli nie to mniie poprawcie.Na twoim miejscu bym wzioł z ECOSHIFTEM.

wydaje mi sie że chodziło Ci o softshift (miękka zmina półbiegów) a ecoshift (40km/h przy zmniejszonych obrotach lub 50km/h po zdjęciu blokady) to jest chyba w opcji

 

W 6030 skrzynia Auto Quad Plus ma 3 dodatkowe funkcję w porównaniu do PQP

1. automatyczna zmiana biegów w zależności od położenia dźwigni regulacji obrotów zaraz po osiągnięciu maks lub min obrotów.

2. programowanie najwyższego biegu, czyli do jakiego najwyższego biegu automat ma zmieniać, np do 4, 3 lub 2

3. programowanie biegów do przodu, do tyłu. Przy zmianie kierunku jazdy, można zaprogramować zależność między biegami w przód i tył od 3 biegów w dół i w górę

i zapomniałeś dodać że AQP ma w opcji ecoshift :D. A jeśli chodzi o mnie to najwiękrzą porażką JD jest brak możliwości doboru silnika i kabiny , o co mi chodzi? oto że np nieda sie wziąść basica z silnikiem 4 zaworowym, sam mam ochote na JD (njaprawdopodobniej kupie ale jeszcze długa droga przedemną) sam jestem zwolennikiem jak najmniejszej ilości elektroniki i niebardzo uśmiecha mi sie ten cały command center w premiumce , a 4 zawory na cylinder muszą być :D Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ogólnie ten "Plus" odnosi się do zmiany biegów guzikami. Obecnie w serii 6030 dostępne są skrzynie PowerRewers i PowerQuad Plus. Zaś AQP i PQP zarezerwowane są dla modeli Premium. AQP i PQP mają przycisk sprzęgła na dźwigni zmiany biegów.

 

Niestety Bobek mylisz się bo ja w swoim JD 6830 Premium nie mam zadnego przycisku sprzegła. Sprzęgło jedynie nożne i pozycja , N ' przy rewersie.

 

I do tych którzy mówią, że w JD jest kabina resorowana...zdaje mi się, że JD w żadnym modelu nie wprowadził amortyzowanej kabiny

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jaro link nie działa. Właśnie nie zapierałem się, że na pewno nie ma amortyzowanej kabiny. W takim razie napisze, że w seri 8030 nie ma takiej kabiny ^^

PS. dzieki @jaro za sprostowanie

Opublikowano

W komentarzach pod tą fotką jest napisane, że jest to Power Quad Plus. Auto Quad Plus ma czwarty przycisk na dźwigni zmiany grup. Auto Quad Plus sam przełącza biegi w grupie Power Quad Plus nie ma takiej możliwości.

Opublikowano

Niech mi ktoś powie a najlepiej pokaże jak wygląda skrzyniaAutoQuad a jak PowerQuad Plus.Albo inaczejhttp://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=195128Jaka to skrzynia.

AQ ?

Opublikowano

skrzynia jest akurat taka sam tylko odrobinkę mniej wyposażona. Na przykład w serii 5020 skrzynia PQ+ nie miała przycisku sprzęgła a w 5R ten przycisk jest i oprócz tego jednego przycisku przekładnie niczym się nie różnią.

Opublikowano

To ja w modelu 6230 Comfort też nie będe miał tego guzika? Pewnie dopiero wersja Premium go ma? Czy tak jest jak pisze, może to ktos potwierdzić?

Ja mam ofertę przed nosem i jak byk napisane jest PowerQuad Plus 16/16 38km/h 1990 euro i nie jest ona w dodatkach tylko w tej głównej ofercie..

A byłem u dealera i na placu stał też niby wersja Comfort i miał PowerQuad tzn. miał coś podobnego jak na tym drugim zdjęciu co dodałem.

robertbara to na tym 1 zdjęciu jaka jest skrzynia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v