Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Jaki belarus

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, mam pytanie jakie belarusy spełniają normy spalin, i jakie mozna zarejestrować bo chyba 820.1 już sie nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio87    8

Ja mysle ze sie jeszcze da bez problemu 820.1 zarejestrowac ale najlepiej jedz do swojego wydzialu komunikacji i tam sie zapytaj Pozdrawiam i udanego zakupu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Jeszcze spokojnie się da zarejestrować. A o tym że Euro1 nie można zarejestrować to juz mówiono w 2007 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Napewno można zarejestrować? Bo belarus 820,1 ma norme euro I, a podobno mozna tylko euro II

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xze    0

Belarus 820,1 ma euro 1 i euro 2

 

Sprzedawcy euro1 zarejestrowali na siebie bo pytałem czy można zarejestrować a z drugiej ręki można ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez panmino
      Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.
       
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kuba__7
      Witam, mam zużyty rozdzielacz hydrauliczny w Belarusie ten pod kierownicą i chciałbym go wymienić na nowy (nieoryginalny sterowany linkami żebym miał sterowanie wyjściami hydraulicznymi pod ręką) o przepływie 80l/min. Pytanie moje czy jest możliwość zmiany rozdzielacza pod kierownicą na nieoryginalny ale żeby regulator siłowy działał? Jeśli tak to jak go podłączyć? Podnośnik to monoblok i do sterownia podnośnikiem jak na razie nie mam zastrzeżeń dlatego chciałbym żeby regulator został.
    • Przez cabwie
      Koledzy jestem nowym użytkownikiem mtz82 nie działa czujnik paliwa po rozkręceniu okazało się że na wskaznik nie dochodzi prąd po podłączeniu z innego źródła wskazówka wychyla się na maxa po odłączeniu przewodu z pływaka jest tylko jeden w pływaku sytuacja się nie zmienia dalej to  samo Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać problemu
    • Przez ursusc325
      Witam co może być przyczyną nadmiernego spalania paliwa w Mtz 50. Na 0.5 ha bronowania średnimi bronami wzdłuż i w poprzek spalił 20 litrów transport z lekkim ładunkiem 2.5 litra na 3 kilometry. Ciągnik ma moc paliwo nie idzie do oleju nie kopci jak lokomotywa wtryski zrobione pompa sprawdzona przez pompiarza jest ok wycieków paliwa brak. Do pomiaru założyłem kanister w kabinie z podłączonym zasilaniem i powrotem więc pomiar jest dokładny.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj