miro100

belarus 820

Polecane posty

miro100    0

witam mój problem to rozrusznik ,który po włączeniu masy kręci cały czas, dopiero po wyłączeniu masy przestaje. myśle tez że może to być przyczyna stacyjki.napiszcie od czego zacząć poszukiwania przyczyny ,może mieliście podobne problemy .dodam że miesiąc temu wymieniałem elektromagnes akumulator i stacyjkę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Może bendiks kolego


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zetor53400    2

Mi sie tylko raz coś takiego zdarzyło , jak odpalilem zetora , to caly czas rozrusznik kręcił , niewiedzialem co zrobić , to wyłączylem go , ale dalej sie krecil to wyłączylem dostep prądu (wylaczylem po prostu hebel) ;) ale tylko raz mi sie cos takiego zdarzylo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickboss    1

witam mój problem to rozrusznik ,który po włączeniu masy kręci cały czas, dopiero po wyłączeniu masy przestaje. myśle tez że może to być przyczyna stacyjki.napiszcie od czego zacząć poszukiwania przyczyny ,może mieliście podobne problemy .dodam że miesiąc temu wymieniałem elektromagnes akumulator i stacyjkę .

Odepnij przewod zasilajacy elektromagnes przy rozruszniku (nie dotknij nim do masy najlepiej zaizoluj) jesli dalej kreci to elektromagnes (mogl sie zaciac elektromagnes mozesz go lekko postukac czasami moze pomoc LEKKO) jesli nie szukaj problemu przy stacyjce. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Siema jak chcesz wykluczyć stacyjkę to odkręć lub wyciąg wsuwkę z cienkim kabelem (jest tylko jeden taki niędzy tymi dwoma śrubami mocującymi grube kable w rozruszniku jeśli to zrobisz włącz prąd i zobaczysz czy sie dalej rozrusznik kręci jeśli tak to wina jest w elektromagnesie który możesz w tej sytuacji lakko stuknąć jeśli nie kreci sie to wtedy masz popsutą stacyjkę PS. Sory ze powielam to co mówił mój poprzednik ale chciałem ci to bardziej wyjaśnić żebyś wiedział dokładnie co do czego....


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    39

Siema jak chcesz wykluczyć stacyjkę to odkręć lub wyciąg wsuwkę z cienkim kabelem (jest tylko jeden taki niędzy tymi dwoma śrubami mocującymi grube kable w rozruszniku jeśli to zrobisz włącz prąd i zobaczysz czy sie dalej rozrusznik kręci jeśli tak to wina jest w elektromagnesie który możesz w tej sytuacji lakko stuknąć jeśli nie kreci sie to wtedy masz popsutą stacyjkę PS. Sory ze powielam to co mówił mój poprzednik ale chciałem ci to bardziej wyjaśnić żebyś wiedział dokładnie co do czego....

 

Czytajac Twoja wypowiedz doszłam do wniosku że kolege co ma problem z rozrusznikiem uwarzasz za mało kapliwego bo nawet ja zrozumiałam o co chodziło @mickbossowi i jak sobie z tym poradzić. Ale to tylko moja opinia ;)


Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    17

Jest chyba prostszy sposób na weryfikację. Jeśli posiadasz blokadę rozruchu na skrzyni biegów, to nie ustawiaj jej w pozycji I ani II tylko zostaw na N, albo na biegu (wtedy pamiętaj o sprzęgle). Następnie włącz masę jeśli nadal będzie "zapalał sam" to znaczy ze wina leży w elektromagnesie przy rozruszniku, a jeśli nie zapali to znaczy że coś w stacyjce.


http://pl.youtube.com/watch?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miro100    0

bardzo dobry pomysł kolego rolnik7 tak jak napisałeś zrobiłem i dalej kręci bez znaczenia na położenie dzwigni zmiany biegów,niema wątpliwości to elektromagnes się zacioł lub przymarzł (stukanie nie pomogło) jak sie troche ociepli to sie za niego wezmę dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miro100    0

witam problem wciąż nie jest usunięty.elektromagnes wymontowałem wyczyściłem jest sprawny. myślę ze chodzi o kabelki.na tym przewodzie cienkim przykręconym na mala śrubkę prąd jest cały czas a myślę że powinien być tylko w momencie przekręcenia kluczyka.stacyjkę sprawdziłem jest ok.podejżewam ten przełącznik prądu z 12 na 24 tylko gdie on jest . i jeszcze jedno pytanie może ktoś wie od czego są takie specjalne 2 bezpieczniki na50a w małej skrzyneczce prosto nad rozrusznikiem na wysokości krawędzi maski.jeżeli ktoś wie co to jest .to z góry dzięki za info .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekjsp    8

witam miałem taki sam problem ale w t 25 trząsłem siano gdy zgasiłem ciągnik na polu a łąka była nie równa gdy włączyłem mase to rozrusznik cały czas mi kręcił po wymienieniu masy problem znikł :)


KPK Kumurun Team -Sekcja Organizcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez panmino
      Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.
       
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kuba__7
      Witam, mam zużyty rozdzielacz hydrauliczny w Belarusie ten pod kierownicą i chciałbym go wymienić na nowy (nieoryginalny sterowany linkami żebym miał sterowanie wyjściami hydraulicznymi pod ręką) o przepływie 80l/min. Pytanie moje czy jest możliwość zmiany rozdzielacza pod kierownicą na nieoryginalny ale żeby regulator siłowy działał? Jeśli tak to jak go podłączyć? Podnośnik to monoblok i do sterownia podnośnikiem jak na razie nie mam zastrzeżeń dlatego chciałbym żeby regulator został.
    • Przez cabwie
      Koledzy jestem nowym użytkownikiem mtz82 nie działa czujnik paliwa po rozkręceniu okazało się że na wskaznik nie dochodzi prąd po podłączeniu z innego źródła wskazówka wychyla się na maxa po odłączeniu przewodu z pływaka jest tylko jeden w pływaku sytuacja się nie zmienia dalej to  samo Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać problemu
    • Przez ursusc325
      Witam co może być przyczyną nadmiernego spalania paliwa w Mtz 50. Na 0.5 ha bronowania średnimi bronami wzdłuż i w poprzek spalił 20 litrów transport z lekkim ładunkiem 2.5 litra na 3 kilometry. Ciągnik ma moc paliwo nie idzie do oleju nie kopci jak lokomotywa wtryski zrobione pompa sprawdzona przez pompiarza jest ok wycieków paliwa brak. Do pomiaru założyłem kanister w kabinie z podłączonym zasilaniem i powrotem więc pomiar jest dokładny.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj