Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kedziorek, niestety kolejny raz jak czytam Twój post to muszę sprostować byś innych nie wprowadzał w błąd, tak jak z tym spalaniem w zetorze. Mianowicie ciągnik vici1223 jest wyceniony netto, a Twój brutto. Jak wiemy jest 23% podatek vat i jesli go dodasz do ceny ciągnika vici1223 to wyjdzie, że ma wyższą cenę(według mnie mało atrakcyjną). Twoja strona przedstawia też tylko ofertę wyjściową i jak się umiejętnie rozmawia można sporo utargować, sam zdziwiłem się ile jak w ubiegłym roku kupowałem swoją powerkę95,a i tak podejrzewam, że mogłem jeszcze trochę urwać, ale spieszyło mi się, by mieć go jak najwcześniej i argument, że będę go miał w ciągu miesiąca sprawił, że nie targowałem się więcej, a i z osiągniętej ceny byłem już i tak zadowolony.

Tak więc, prośba by chcąc coś powiedzieć dobrze wiedzieć czy to co piszemy ma sens i jest zgodne z rzeczywistością.

Opublikowano (edytowane)

Oczywiście masz rację co do cen netto i brutto nie zauważyłem Już zmieniłem i przepraszam

A co do spalania to nadal uważam że Zetory mają je dość duże

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

Ja osobiście uważam, że spalanie Zetorów jest wprost adekwatne do pracy jaka potrafią wykonać. przynajmniej w moim 5211 tak jest, ale do transportu to średnio się nadają.

Opublikowano

Oczywiście masz rację co do cen netto i brutto nie zauważyłem Już zmieniłem i przepraszam

A co do spalania to nadal uważam że Zetory mają je dość duże

Pomylić się ludzka rzecz, ale posiadanie własnego zdania odnośnie spalania w zetorach nie posiadając tego ciągnika i nie mając jak tego sprawdzić,a bazując nie obrażając nikogo na opowieściach spod sklepu, lub z imienin u cioci to już co innego. Najpierw piszesz, ze zetory spalają podobne ilości paliwa niezależnie od tego co wykonują za pracę, nawet nie podjąłeś polemiki jak przedstawiłem swoje wyliczenia, bo defacto nie miałeś ani argumentów, ani porównań, których nie możesz mieć mając NH. Teraz nadal obstajesz przy swoim "dość duże", choć samo to sformułowanie oznacza dość dużą subiektywność, która w Twoim przypadku, po przeczytaniu Twoich postów brzmi dość mało wiarygodnie. Nie chcę wyciągać zbyt daleko idących wniosków, ale ilość postów nie zawsze idzie w parze z ich treścią i jakością. Zaglądają tu czasami osoby szukające informacji o danych modelach, markach, ja sam tak robiłem przed zakupem, dlatego pastwię się nad Twoim wprowadzaniem ludzi w błąd. Jeśli masz NH, to pomagaj innym opisując własne spostrzeżenia z użytkowania tego ciągnika, prosba tylko by były to informacje prawdziwe, sprawdzone i rzetelne.

Opublikowano

Panowie mam bardzo poważny problem z moim zetorem 11441 w czasie zasiewów zaczęło mi coś tłuc w okolicy silnik-sprzęgło (tak mi się wydaje) na zewnątrz tego nie słychać ale w kabinie jest maskara tylko to słychać. Ciągnik ma przepracowane 800mth. Hałas ciągle się nasila. Częstotliwość stuków jest zależna od obrotów silnika. Słychać to tylko pod dużym obciążeniem na pusto to cisza jak by nigdy nic. Co to może być ? Mi się wydaje ze coś z sprzęgłem się stało ? Miał coś ktoś podobnego? W ciągniku ogólnie nic się nie zmieniło sprzęgło silnik nic lepiej nic gorzej tylko ten stukot.

Opublikowano

Jest na AF ktoś kto zrobił Proximą albo Forterrą 3 tyś albo więcej godzin i moze powiedzieć jak przez ten czas spisywał się ciągnik?

 

Siemano, mam forterre 8641 2006r 3500 mtg ( jakis czas nie dzialal obrotomierz z licznikiem mtg) kupiona nowa z TURem pracuje jako główny ciagnik, plugi 4x35, agregat uprawowy 3.6m, talerzowka UNIA 3.2m , prasa zwijajaca, transport, 5 lat sieczkarnia do QQ Potinger( ciagnik pracowal okolo 10-12h dziennie bez przerw spalanie wychodzilo 9L/h )

-uszczelnienei na wale korbowym gwarancyjne

-uszczelka pod glowica 2009r

-cylinderek hamulcowy prawy, pompa wody, 2012

-nowy rozrusznik(szybkoobrotowy)

-koncowki wtryskiwaczy

-prawa przekladnia planetarna przednia os 2013r teraz drugi raz juz sie posypala

-obecnie 3500mtg slizga sie sprzeglo przy transporcie, skrzypi tur na stworzniach od glownych silownikow( wydarte podkladki mosiezne na stworzniach), zacina sie joystick ( zurzyte linki do rozdzielacza tura), tulejka mosiezna na stworzniu przedniej osi tez juz sie wysuwa

To chyba wszystko :) jeszcze drobiazgi paliwo cofa sie do baku po dlugim postoju mimo zaworka zwrotnego :)

Ciagnik dosc dobry bardzo duzy uciag zbyt mala moc w porownaniu do gabarytow, dobrze radzi sobie w orce talerzowaniu uprawie ziemi, tur dziala bez zarzutow, ma zbyt lekki tyl(zetor) przez co czasami unosi sie caly tyl ciagnika( wycinak metal tech 900kg+bela sianokiszonki 600-700kh paleta kostki brukowej, ciagnik dosc zwrotny wada jest brak skretnych przednich blotnikow, opony obecnie przod 1cm, tyl 4cm,laczniki miedzy koncowkami kierowniczymi a tlokiem od wspomagania tez juz siadly, ciagnikiem po drodze utwardzonej jedzie sie super ale warunkiem jest brak ciezkiego osprzetu na TURze, amortyzacja drgan na tylnim TUZie powoduje ze ciagnik plynnie przejezdza przez niewielkie nierownosci z zaczepiona maszyna, w kabinie cicho mozna spokonie rozmawiac przez telefon, dodam jeszcze ze tyl jest dociazaony przez obciazniki na tylnich felgach 300kg ale nie pamietam czy to jest na kolo czy na caly tyl, dzis zauwazylem ze opony z tylu sa mocno spekane u podstawy bierznika ( tak jakby krata miala ochote sie wyrwac z reszty opony, oba kola tak samo), to chyba tyle jesli beda jeszcze jakies inne pytania prosze zadawac :)

Opublikowano

Kazdy mowi że dużo pali,porównując starsze ciągnik. A nikt nie wspomniał że jak np robił ktoś c360 orke to pewnie pług miał bardziej podniesiony żeby nie miał ciężko. A w zetorze pług głębiej.

Opublikowano

Może komuś się przyda mierzyłem spalanie w Proximie 90 na trasie zrobione 77km, 3,3Mth spalone 22l czy dużo czy mało niech każdy oceni sam dodam tylko że obciążenie małe bo jakieś 4t

Opublikowano

Witam kolegów może mi ktoś podpowie ile zapłacę z przegląd gwarancyjny bedzie to pierwszy po zakupie Proximy i nie wiem na ile mam się przygotować i co mniej więcej będzie robione chciał bym wiedzieć co u was serwisanci wykonują przy takim przeglądzie dzięki z góry za odpowiedzi

Opublikowano

serwis wszystko przywiózł w orginalnych opakowaniach...dodam że jest to proxima plus i za sam filterek do półbiegów trzeba dać340zł(oczywiście z marżą serwisu) ;)  gdzie reszta filtrów kosztowała tyle w sumie(paliwowy+hydraulika+oleju silnika)

Opublikowano

ten filterek jest niby od półbiegów(wkrecany od spodu) w zwykłej go chyba nie ma skoro nie ma półbiegów...drugi przegląd wyszedł mnie 1500zł

Opublikowano

u mnie teoretycznie dojazd był gratis ale wiadomo że serwis dołoży sobie w marży na olejach filtrach itd... na swoje muszą wyjść...pamiętaj aby przyglądać im sie jak wszystko robią żeby po gwaracji samemu przeglądy robić...no chyba że cie stać na serwis również po gwarancji...

Opublikowano

Serwisant coś mówił że np. jeżeli nie masz mth zrobionych to nie musisz np. oleju w skrzyni wymieniać ,ja zostawiłem i na ostatnim obowiązkowym przeglądzie wymienią. A z tym dojazdem jest zależnie od dilera bo oboje mają do mnie 100km a tylko jeden sobie dojazd liczył .Później sprawdzę ile mnie wyszły pierwsze przeglądy czy ten bez dojazdu sobie nie doliczył tak jak mówisz. A co do przeglądu nie ma dużo filozofii tylko trzeba mieć oleje i filtry i chwile czasu:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
    • Przez ZF9641
      Chciałbym zamontować zestaw klimatyzacji https://inter-instal.com/zestawy-klimatyzacji/93-9502201-zestaw-klimatyzacji-klimatyzacja-do-ciagnika-traktora-zetor-proxima-forterra-major.html.Pytsnie czy ktoś taki zestaw montował,numer katalogowy podstawy pod sprężarkę i numer paska klinowego. Proszę o zdjęcia gdzie fabrycznie jest zamontowana sprężarka.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v