Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam 70-56 bis, mój znajomy ma, użytkownik @yarecki12 ma bis-a i ma całkiem sporo godzin, spalanie niskie nie powiem w liczbach bo nie liczę, ale jest małe, w transporcie troszkę pali, z ciężkim ładunkiem już widać jak opada wskazówka poziomu paliwa ;)

Opublikowano

jak każdy traktor musi swoje spalić, ale to wcale nie jest dużo, na pewno mniej spali od takiego ursusa 5314, w lekki pracach naprawdę mało spali, koni ma coś koło 70 według normy din, @rzeznik masz możliwość kupna używanego? tak z ciekawości mógłbyś podać cenę, rok i ilość motogodzin tego bis-a. ale były dwa modele chyba 55-56 i 70-56, to który cię interesuje ??

Opublikowano

Mamy bisa 70-56 - złota maszyna, już ma coś 6000 godzin. Awarie średnio występują w nim co 1000 godzin, uszczelnienie zwolnicy, łożysko podporowe wału przedniego napędu, coś tam w rozruszniku poszło i łożysko w przednim kole. Wymienialiśmy końcówki drążków i siłownik od wspomagania chyba bo luzy były, ale to dlatego że ma dużo godzin i jeździ dużo po asfalcie. Tak więc ciągnik praktycznie bezawaryjny, silnik suchutki, bez wycieków żadnych pali na dotyk. Skrzynie, podnośnik tam nic nie ruszane.Mało pali w lekkich pracach bo rzadko tankujemy. On głównie chodzi z opryskiwaczem, ale jak trzeba to 18-24 tony netto ładunku pociągnie.

Dobra prosta maszyna, wszystko włączane mechanicznie, przydałby się rewers i klima.

Opublikowano

Ja też mam bisa 70-56. Mam go od nowości i ma przepracowane 2100 godzin. Nie narzekam na niego. Uzywamy go do wszystkiego, od najlżejszych po najcięższe prace. Jak narazie odpukać praktycznie bezawaryjny. Najbardziej mi przeszkadza to, że gałka zmiany biegów jest mało pracyzyjna ale sie przyzwyczaiłem.

Opublikowano

My już swojego bisa sprzedaliśmy rok temu, bo za mały był już.

Słuchajcie mnie zastanawia jedno. To trochę dziwny model był. Deska rozdzielcza jak we fiacie agri. Nie ma tego modelu na konedata. Wogle gdzie on był robiony? I jaki jest jego jakiś poprzednik lub następca? Bo w tamtych latach tzn 2001-2004 chyba była produkowana przecież seria TL i jakąś jeszcze chyba z mniejszych NH. Wogle bardzo mało tych ciągników.

Ktoś sie skąd ten model się wywodzi, coś więcej o histori tego modelu bo to taki dziwny model ;)

Opublikowano

New Holland Bis wywodzi się z fiata agri 70-56 oraz z new hollanda 70-56. Były takie kanciate modele, które przywożono do Polski i zmieniano ich wygląd na nowoczesniejszy.

Mam pytanie - gdzie kupujecie szyby bo Bisów. Zamawiacie w firmie Koja czy w innej ?

Opublikowano

Czyli to konstrukcja z lat 80tych chyba? No patrzyłem na te fiaty i nh, są chyba dalej robione na jakieś kraje mniej rozwinięte - jako dalej takie kanciaki. Gdzieś znalazłem info że w Polsce gdzieś tam w Płońsku zakładali do nich kabiny i coś tam jeszcze.

One były w Turcji robione chyba czy gdzie?

 

Co do szyb to raz zamawialiśmy szybę od dzwi u szklarza ale to ciężko dopasować to i wogle problemy, potem kupiliśmy oryginał jak drzwi się zbiły u dilera. A przednia szyba to chyba 2 razy pękła na gwarancji. Trzeba było wtedy kabinę reklamować bo krzywa chyba a nie szyby. Ale już potem nie pękały. Ciągnik sprzedany rok temu z powodu tego iż był za mały i nawet nie było co do niego podczepić.

Opublikowano

Ja również mam bisa 70-56 i odpukac wiekszych proglemow nie bylo. Tylko ze sprzegłem cos jest nie tak bo czasem sie ten wałek co wyciska sprzęgło zaciera w obudowie i strasznie cięzko chodzi i wtedy trzzeba popsikac jakims wd i jest spokuj na jakis czas,wy tez macie takie proglemy czy tylko mi sie trafiło??? aaa i jeszcze na gwaranci mi bak wymieniali bo sie w środku jedna przegroda urwała,i szurujac o dno powodowała odzielanie sie włukien szklanych ktore skutecznie zatykały uklad paliwowy,co było bardzo irytujące bo działo sie to srednio co 30mg.

Opublikowano

Mam teki problem ze swoim bisem , a mianowicie teraz w zimę żeby jechać prosto muszę ciągle kręcić kierownicą w prawo szczególnie na dużych obrotach. Czy ktoś miał podobny problem co może być nie tak?

Opublikowano (edytowane)

hej nickfrey ja w swoim newholandzie 70 56 swego czasu też musiałem kręcić w prawo kierownicą żeby utrzymywać tor jazdy to po zmianie siłownika wspomagania problem znikł, ja również mam problem ze swoim bisem zmieniłem pompę od hydrauliki zamontowałem nowy filtr i zalałem skrzynie nowym agrolem i układ mam zapowietrzony, jak wyciągnę bagnet to jest na nim spieniony olej, ktoś mógłby mi zaradzić, co jest nie tak?? ciągnik ma zamontowany ładowacz mrągowski

Edytowane przez artur21
Opublikowano

MI tak czasem na zimnym oleju ucieka na prawo, ale jak się zagrzeje to w miarę prosto jedzie. A jak u was ze sprzęgłem koledzy, wszystko ok, bo mnie już moje zaczyna trochę irytować.

Opublikowano

Hej koledzy mam taki problem z bisem ze jak jadę z większą prędkością to ucieka n prawo wie moze ktoś jak to  naprawić a i jeszcz jedno nie wie ktoś do czego jaast w nim taka mała wajcha na dole po prawej stronie i koło niej pisze + - ?

Opublikowano (edytowane)

Odświeżę temat.

Mam w planach zakup takiego o to New Hollanda 55-56 bis w zamian za 3p miałby być to ciągnik do wszystkiego posiada ktoś jeszcze z forum takiego gada, albo chociaż posiadał?

Interesuję mnie spalanie, awaryjność, dostępność części, zwrotność, wymiary, sprzęgło (jedno czy dwustopniowe?) , skrzynia (ile ma przełożeń do przodu ile do tyłu? czy ma jakieś pół biegi?), Jaki ma udźwig podnośnika? Czy jest możliwość założenia do niego ładowacza? Patrzę od jakiegoś czasu na te ciągniki i nie widziałem ani jednego z ładowaczem.

Ogólnie każda opinia na temat tego ciągnika mile widziana

Nie pogardził bym ten instrukcją jakby ktoś posiadał, bo nóż widelec z niej czegoś się dowiem.

Edytowane przez delta6583
Opublikowano

Witam. Szukam czegoś taniego, ale nowego, nie koniecznie spełniającego wszystkie normy. Czy ew. New Holland 70-56 z Pakistanu za ok.50tys. PLN z transportem byłby ok? Podaje link https://www.mtechi.com   https://www.youtube.com/watch?v=zOICHv0LagQ. Ma jeździć, nie psuć się a przegląd nie kosztować kroci. Norma silnika Stage II.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v