Skocz do zawartości
endrius

Reflektory w 1025 A

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

endrius    9

Czy takie reflektory były wogóle montowane w maskach Pronara czy to jest samoróbka .

post-3505-126268664432_thumb.jpeg

post-3505-126268668141_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

qqq    18

Te w masce nie były montowane fabrycznie są to lampy od zetora, te na lampami przy kabinie tez nie były montowane fabrycznie samemu trzeba sobie dołożyć, dopiero w Pronarze 1523A na słupkach montowali fabrycznie halogeny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

te lampy w masce mogły byc montowane fabrycznie bo mają takie wycięcia w masce a ja mam jak wszyscy kwadratowe i takich wycięc nie mam a wątpie żeby ktoś je wyciął bo by były dziury a te przy kabinie są dokręcane we własnym zakresie bo chyba są z grene.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


pleban1330    0

napewno założył ten pacjent lampy od zetora bo lepiej dają i są w 100% szczelne w przeciwieństwie do pronaroskich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

endrius    9

A czemu uważasz że te od zetora lepiej świecą , bo jeśli chodzi o szczelność to się z Tobą zgodzę z drugiej strony jak sam je montował to nawet fajnie to wygląda i nawet kolor dobrany jak oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pleban1330    0

to proste mam obydwa ciągniki i wiem które lepiej świecą, mijaj się z przeciwka z mtz i zetorem to zobaczysz które lepiej dają, po za tym, zetor ma chyba H4 a rusek zwykłe żarówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też mam taką maske i nie mam wycięc na takie szerokie lampy chodzi mi o te z zewnętrznej strony tych lamp, tzn. jak lecą te niby słupki to u mnie są gładkie a na zdj. są wycięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

endrius    9

Ja też mam identyczną właśnie maskę i dlatego to mnie to tak zaciekawiło bo wygląda jak by było to zrobione oryginalnie, widocznie ktoś ma fach w rękach, jak to mówią szpachla i jeszcze raz szpachla ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fezoi    47

Odkopałem . Muszę coś zrobić z reflektorami w swoim 1025 , są słabe ( często są zakurzone , ale to można by uszczelnić ) . Myślałem o wymianie na takie z żarówką H4 60/55W, oryginalnych nie znalazłem, te typu Zetor za szerokie do mojej maski, kwadratowe typy Fend (foto) również . Ktoś wymieniał ? Macie jakieś pomysły ?re_22889_zdj_hr.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Mam założone z wesema ale prostokątne. Nie jest najgorzej ale szału nie robią chociaż i tak świecą lepiej od nowych okrągłych, wiązkę światła mają dobrze widoczna dosłownie książkową. Te maja większą powierzchnie lustra powinny świecić lepiej od wąskich. Są z solidnego tworzywa, dobrze wykonane, bardzo fajna dostępna od zewnątrz regulacja. Możesz się skusić. Wejdż sobie na stronę wesema i kup przy okazji do niej hermetyczną oprawkę na żarówkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uziu92    1408

ja w seryjne reflektory zalozylem zarowki H4 55/60W zamiast tych imitacji zarowkowych co byly i tez jest duza roznica w swieceniu na plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Ja mam tungsram 60W mijania. Nie polecam nikomu żarówek tej firmy. Składają je chyba stare baby z alzheimerem każda żarówka inaczej ma zamocowane siedzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


fezoi    47

Wszystko ok, tylko ....te lampy są za szerokie, zetor ma 18,4x10,2, te drugie 17,2x14,2 mm ( na zewnątrz rami ) a miejsca jest około 150mm i ich nie zamontuję żeby dolegały do maski, te "słupki " idą ze skosa i pod lampę trzeba by dać jakąś grubą podkładkę ( dystans ) tak z 10-15 mm . Jak się dobrze przyjrzeć temu pronarowi z początku tematu to wygląda jakby lampy odchodziły nieco od maski . Po zamontowanie zetorowskich pozostała by jeszcze szczelina tak na 4 cm . Podobają mi się te kwadratowe typu fent ( z wesem ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Cheesburger
      Co ile smarujecie krzyzaki wału przedniego napędu?
      Wystarczy tam wkrecic kalamitke czy cos trzeba jeszcze?
       
      Pytam ponieważ ostatnio po dłuzszym przestoju ten pierwszy od skrzyni biegów zaczął delikatnie piszczec podczas szybkiej jazdy. Polałem go olejem i pomogło ale wole cos bardziej zapobiegawczego zrobic jesli potrzeba.
    • Przez Rolnik551
      Witam wyrzuca mi bieg chodzi o tą dźwignię między nogami tzn. Reduktor 
      Co może być przyczyną jak naprawić? 
    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
    • Przez foka71
      Witam.Mam problem z moim Pronarem.Otóż pogasły mi wszystkie wskażniki i niektóre kontrolki na desce rozdzielczej,np. od ładowania.Bezpieczniki sprawdzałem,są o.k.Alternator niedawno mi wymieniał jeden mechanior,więc jakieś ładowanie jest,bo światła górne działają,tylko czasem jakoś przygasają.Czy to może być wina złego podłączenia alternatora,czy coś innego za to odpowiada?Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
×