Skocz do zawartości
januszek102

Przedni TUZ i WOM

Polecane posty

januszek102    0

Witam klubowiczów

chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje przedni tuz i wom fabrycznie montowany w różnych markach

dla nowego ciągnika 80-110mkm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

do zetora tuz 10 tys, wom też 10 tyś, do innych marek jest podobnie, więcej jak 25 tysięcy nie powinno być. W wielu ciągnikach tuz i wom to produkty zewnętrznych innych firm, np w zetorze i nh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    57

tylko on nie jest fabrycznie montowany w żadnym nowym ciągniku, a ceny to są od ok 16tys np w farmtarcu do ok 25 brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

tylko on nie jest fabrycznie montowany w żadnym nowym ciągniku, a ceny to są od ok 16tys np w farmtarcu do ok 25 brutto

Fendty mają fabrycznie przedni tuz, jest on zintegrowany z tą półramą, widziałeś kiedyś fendta z serii 400 700 czy 900 bez tuza przedniego? Chyba w serii 300 był za dopłatą, bo ktoś na AF ma 312 vario i nie ma tuza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Chyba jak ktoś na zamówienie zażyczył brak tuza. U korbanka wszystko na placu z tuzem jest.

No możliwe że są bez tuza, ale to rzadkość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

mijemu koledze jakiś znajomy robi przedni TUZ do NH za 3 tys. zł. jeszcze dokładnie nie wiem jaki ale jak założą to coś więcej napiszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasterz    2

MF serii 54xx i 64xx kosztuje 3tyś euro netto

w New Holland w seri T6000 to koszt 12 tyś zł netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    3

Widziałem FENDT-a serii 400 bez tuza ale podczas prezentacji w Turcji( po prostu tam idą uboższe ciągniki). W NH zależy też cena tuza od tego jaką mamy oś w ciągniku bo jeśli jest supeer ster to jest większy wydatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

www.zuidberg.com. firma zajmująca się między innymi produkcją TUZ i WOM do niemal wszystkich modeli ciągników popularniejszych marek. A w niektóre marki montują te podnośniki jako osprzęt fabryczny Z tego co kojarzę to za podnośnik, ze sterowaniem elektronicznym do Forterry chcieli wzeszłym roku 2,5kE. WOM zdaję się drugie tyle.

Podnosniki robi też MX ale tu juz nie orientuję się w cenach. MX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

Fendty mają fabrycznie przedni tuz, jest on zintegrowany z tą półramą, widziałeś kiedyś fendta z serii 400 700 czy 900 bez tuza przedniego? Chyba w serii 300 był za dopłatą, bo ktoś na AF ma 312 vario i nie ma tuza.

 

chodziło mi o tego tuza z linku bo wątpię aby jakiś dealer montował takie tuzy fabrycznie do nowych ciągników i udzielał na nie swojej gwarancji, z tuzami jest podobnie jak z turami że każdy producent ma firmy z których zalecają tuzy do danych ciagników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No możliwe że są bez tuza, ale to rzadkość

Tuza mają,tylko wom za dopłatą(w serii 400,bo w >400 nie wiem jak jest).300setki mają tuz i WOM w opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greenshadow    0

Przy okazji tego tematu: mam taki problem. MF 3080 z przednim WOM-em. Może ktoś się orientuje czy można zmienić kierunek obrotów tego WOM-u (przedniego)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizon123    0

Tydzień temu zakładali mi przedni TUZ do NH TD5050 wyniósł mnie 6 500 zł z podatkiem i założeniem przez serwis. Natomiast przedni WOM to wydatek 12-14 tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

Przy okazji tego tematu: mam taki problem. MF 3080 z przednim WOM-em. Może ktoś się orientuje czy można zmienić kierunek obrotów tego WOM-u (przedniego)

 

Pozdrawiam

 

raczej nie da się zmienić kierunku, a do czego ci nie pasuje kierunek obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greenshadow    0

raczej nie da się zmienić kierunku, a do czego ci nie pasuje kierunek obrotów

 

Do wciągarki. Takiej leśnej, do zrywki drewna. Ją będzie ciężko przerobić. Z tyłu mam zaczepiony chwytak.

Czy orientujecie się jak jest przeniesiony napęd na ten przedni WOM ? Bo jeśli mechanicznie to jest problem. Jutro będę sprawdzał. Sprawa "wyszła" dzisiaj wieczorem :-(

 

PS. Jestem totalnym laikiem w tych (mechaniczno-ciągnikowych) sprawach :-(

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

najprawdopodobniej napęd jest przeniesiony z pomocą wałka z koła na wale korbowym do przekładni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greenshadow    0

najprawdopodobniej napęd jest przeniesiony z pomocą wałka z koła na wale korbowym do przekładni

 

Obejrzałem to dzisiaj i masz rację!

Zastanawiam się czy przypadkiem nie wystarczy zdjąć zaślepkę (zaznaczyłem nieudolnie na zdjęciu) i przełożyć wyjście wałka na górę.

Może coś podpowiecie. Nie chciał bym wyważać otwartych drzwi :-(

post-20029-126349752951_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

może i tak musisz zdjąć zaślepkę na zdjęciu nie widać czy dolna z wałkiem będzie pasować , a nie możesz coś skombinować z wciągarką dołożyć przekładnie albo nawinąć linę w drugą stronę (jeśli by przelożenie obr w MF nie wyszło)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×