Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie czy wie ktoś może jak zrobić kalibracje przekładni napędowej Power Command ?? czy trzeba do tego serwis wezwać zęby ja wykonali???? a i Szczęśliwego Nowego Roku:):rolleyes:

Opublikowano

Serwisant przez telefon Ci powie jak to zrobić. 15 minut to około zajmuję. Tylko dobrze rozgrzej oleje w ciągniku. Później przed kalibrowaniem pamiętaj o wyłączeniu wszystkich potencjometrów. Powyłączaj pod podłokietnikiem pokrętła, ogrzewanie, klime, radio.

Opublikowano

Trochę pojeździj i włącz wałek. A co mocno szarpie, bo jak nie to poczekaj aż coś konkretnego będziesz robił bo olej musi być dość dobrze rozgrzany.

Opublikowano

szarpie to mało powiedziane ostatnimi czasy to prawie go zadusza i staje w miejscu szczególnie to przy zmianie z 12 na 13 bieg a niestety teraz ciężko olej rozgrzać i szukam dobrego sposobu jak zrobic:)

Opublikowano

mam T6070 power command i w instrókcji jest napisane jak to zrobić a co do zmiany z 12 na 13 to u mnie terz troche mocniej niż przy innych szarpie

Opublikowano

Pomiędzy 12 i 13 oraz pomiędzy 7 i 8 będzie bardziej szarpało. Taka jest konstrukcja tej skrzyni. Przy tych przejściach zmieniają się dwa koła czy jakoś tak i jest to normalne.

Opublikowano

Tak jest we wszystkich skrzyniach power command, nieważne czy seria T6000 PC, T7000 czy stare TM. U jednych mniej u drugich więcej szarpie, ale całkiem się tego zlikwidować nieda. Zmiana z 12 na 13 to jakby zmiana Z B6 na C1, z 6 na 7 czy tam 7 na 8 to zmiana Z A6 na B1, po prostu power command ma trzy zakresy to nie jest taki prawdziwy fullpowershift, bo jest utrata ciągu między tymi biegami.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czyli co ten PC to wcale nie taki miód? Lepiej brać RC? Czy NH nie może coś z tym zrobić? Co daje taka kalibracja? Nie można od razu w fabryce ustawić tak skrzyni co by nie miotało ciągnikiem?

Opublikowano

można skalibrować aby tak nie szarpało ale po jakimś czasie to się itak rozkalibruje miałem tak w lamborghini champion 150

Opublikowano

Czyli co ten PC to wcale nie taki miód? Lepiej brać RC? Czy NH nie może coś z tym zrobić? Co daje taka kalibracja? Nie można od razu w fabryce ustawić tak skrzyni co by nie miotało ciągnikiem?

Ale to szrpanie nie jest aż takie mocne. Przy bardzo płynnych przejściach pomiędzy pozostałymi biegami, tutaj wyczuwa się lekkie szarpnięcie. U mnie od czasu pierwszej kalibracji nie było potrzeby ponownego kalibrowania. To "szarpnięcie" jak już wcześniej pisałem wynika z konstrukcji skrzyni.

Opublikowano

Kalibracja to jest ustawienie sprzęgieł właśnie po to aby zmiana przebiegała bez szarpnięcia, instrukcja obsługi dokładnie tłumaczy jak przeprowadzić kalibrowanie sprzęgieł, najlepiej to robić w normalnej pracy jak ciągnik jest rozgrzany, jako ze jeżdżę w bardzo zróżnicowanym terenie (pagórki i mozaika glebowa)to po tyś mth musiałem zrobić kalibracja bo właśnie przyduszał się przy zmianach biegów podczas orki, ogólnie jak jest dużo zmian biegów to rozwiązanie skrzyni jest bardzo dobre

Opublikowano

Witam! Czy ktoś może się wypowiedzieć o trwałośc skrzyni PC? Wie ktoś może jak dokładnie działa taka skrzynia? Pytam, bo często przy przełączniu na bieg 11 (zwłaszcza z 10)słychać głośny stuk i ciągnik trochę szarpie. Stuk nie jest metaliczny, taki trochę tępy. Czy to może być kwestia kalibracji?

Opublikowano

Uważam skrzynie PC za najlepszą skrzynie w new hollandzie. O AC zdanie mam bardzo średnie :). Lekkie szarpanie na zmianie zakresów wynagradza mi z nawiązką system jazdy w trybie automatycznym szczególnie w transporcie ( teren lekko górzysty). Rewelacja dla takich bezmózgów jak ja.

Opublikowano

Witam jestem właścicielem ciągnika new holland t7 185 kupiony w tym roku skrzynia biegów range comand eco 19×6 z duzym podłokietnikiem i monitorem, od samego początku przekładni pracował poprawnie , szybko przełączali się po 35h pracy ,zaczął się problem w przełączanie z 12 na 13 i z 13 na 1,  3 sekundowa przerwa i z 6 szybkości przerzuca na 8 od razu 7 omija i jezeli chcę z 7 przełączyć na 6 przełącza od razu na 5 omija 6 chciałbym informacji może ktoś miał do czynienia z czymś podobnym i udzieli informacji

 

Staraj się pisać bardziej zrozumiale, i nie popełniać tylu błędów...

Opublikowano

Co do Kalibracji to Range Command i Power Command kalibruje sie w bardzo podobny sposób :D Jeżeli chodzi o szarpnięcia z 12 na 13 to jest to  norma (po kalibracji nadal będą szarpnięcia ale mniejsze) z tego co mi tłumaczył serwisant tam są trzy sprzęgła pierwsze obejmuje od 1-6 biegu drugie od 7 do 12 i trzecie od 13 do 19 dlatego czuć  szarpnięcie z 12 na 13 bo sprzęgło się zmienia :) Kolego czy Ty na pewno masz Range Command ? W tej skrzyni są 3 zakresy A, B i C na A jest 6 biegów na B też 6 biegów i na C jest 7 biegów gdzie zmiana wygląda w następujący sposób ( jedziesz np. na B5 zmieniasz na B6 i następna zmiana wymaga użycia Guzika z tyłu joystick 'a ,,sprzęgła" i wyskakuje Ci C1) z tego co mówisz że masz problem z przejściem z 12 na 13 to masz za pewne Power Command ;) 

Może rozwiń bardziej temat bo nie do końca rozumie o co Ci chodzi z tym 6,7 i 8 ;)

 

Opublikowano

Napewno mam Range comand stylu joystika jest przycisk zawsze go uzywam przy przelączeniu zakresow,problem taki jest jak zaczynam jazde z B7 w czasie jazdy chce przelączyc sie na A6 mnie przerzuca na A5 odrazu, pozniej wlączam A6 naciskam przycisk przelącza na B8 omijając mi B7, co dotyczy B12 i C13 biegow przy przelączaniu się jest przerwa 3 sekundowa czy tak ma byc? jak u was jest ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nht7040
      Witam. Czy miał ktoś kiedyś podobną sytuację gdzie ciągnik nh t7040 2009 rok normalnie odpalał tylko w kabinie jakby wcale nie było prądu mimo tego że normalnie odpala, gaz ręczny i nożny nie reagują, po paru sekundach po odpaleniu samoistnie dodaje gazu stopniowo nie rusza do przodu i do tyłu wszystkie bezpieczniki sprawdzałem masę przy rozruszniku również plus z rozrusznika do kabiny również pomysły się powoli kończą. Proszę o poradę.
    • Przez ENDURAK91
      Ktoś robił wydech przelotowy w T7? Jaka średnica rury itp.?
      Co z adblue, ja chce to zupełnie usunąć czy to dobry pomysł?
    • Przez mariusz1001
      Witam, potrzebuję zamontować wolny spływ oleju hydraulicznego do nh t7, mam miejsce pod rozdzielaczem za łącznikiem centralnym tylko pytanie czy ktoś mi poleci jakiś zestaw w dobrych pieniądzach bo te gotowe co są w internecie to ok 800zł za rurke jakąś redukcję i gniazdo chora cena
    • Przez Szaryk1
      Cześć.
      Mam problem z Ciągnikiem New holland t7.170 Autocommand. 
      Od jakiegoś czasu pod obciążeniem wyskakuje błąd CP,  ciągnik zatrzymuje się i nie ma siły przekręcic kołami/ jechać do przodu. Jadąc do tyłu problem nie występuje nawet pod obciążeniem/ kręci kołami, ma siłę. Przy małym obciążeniu na pusto  ciagnik porusza się normalnie do przodu rozpędzając się do 53. Problem występuje jedynie przy jeździe do przodu pod obciążeniem. Czy ktoś mi wytłumaczy co może być tego przyczyną? Rewers kiedyś był wymieniany, olej w skrzyni zmieniony.
    • Przez mariusz1001
      Witam
      orientuje się ktoś czy w ciągnikach serii T7S czyli modele T7 165s 195s i 215s można jakoś włączyć system EPM czyli power boost, jak zwał tak zwał. Czy to tylko kwestia oprogramowania czy coś trzeba wymieniać jakis sterownik silnika czy coś innego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v