Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam interesuje mnie spalanie ciągników lamborghini, mam jeden na oku i nie wiem czy go kupić, ciągnik to lamborghini 1050 vdt silnik 103KM, rok produkcji 2003, cena 90000zł z turem,przebieg ok. 4000MTG. Czy warto go kupić, jakie wynosi spalanie w takim modelu. Jeśli miał ktoś z was taki to proszę o opinie i raporty spalania najlepiej w orce. Jeśli macie ciągniki o podobnej mocy lamborghini to proszę napiszcie ile one palą. Bardzo proszę o szybką odpowiedz.

Opublikowano

Znajomy ma dokładnie taki model z turem 6 pomotu, spalanie różne zaleznie od obciążenia w pracach na podwórku z turem spalanie spada do 4l/godz, prace transportowe prasa zwijająca i inne lżejsze prace około 6l/godz, orka 5x35 ( to jednak okazał się za duży jak na ten ciągnik o ostro w nim dostawał) 12-14l/godz,

ps. jakie koła i rozmiar opon ma te lambo?

Opublikowano

rozmiaru nie znam jak będę wiedział to dam znać, on ma 103KM twierdzisz że 5x35 miał ciężko przecież to tylko 175cm, ja myślałem o pługu do niego 5x45 lub 5x40, brał by 2m, ewentualnie 4x45. Widzę że jesteś dobrze zorientowany - jak radzisz brać go czy szukać innej marki? Czy czasem Deutz i Same nie mają tych samych silników?

Opublikowano

nie tyle za słaby co za lekki, w tym lambo jest silniki same-owski, zależy do czego ten ciągnik chcesz używać, ale musisz liczyć się z tym że jest to dość lekki i nieduży ciągnik silnik 4T w łąki bardzo dobry

Opublikowano

Witam ja mam lambo premium 1050 z 2003 roku i jak narazie to jestem z niego bardzo zadowolony.Co do spalania to muszę powiedzieć ze jest on bardzo oszczędny(dla porownania spala podobie jak zetor 7211), ciągam nim pług 4*40 obrotowy agrolux i spokojnie daje sobie z nim rade a spalanie to 7-8 l/mth w tym pługu.A co do wagi to wazy on ok 5 ton.Ja osobiście polecam ten ciągnik ale decyzja nalezy do ciebie.pozdro

Opublikowano

dziękuje za odpowiedzi, opony z tyłu mają szerokość 48cm, a z przodu ok 40 nie pamiętam ich numerów. Mam jeszcze jedno pytanie otóż obejrzałem już ten ciągnik i jedna rzecz mnie niepokoi mianowicie ma za małe obroty silnika jak dam gaz do podłogi to pokazuje tylko 1700obr, czy to nie zamało? Gość się tłumaczył że obroty są mierzone z alternatora a pasek się ślizga i stąd ten wynik. A ile obrotów macie w swoich lambo i ile powinien pokazywać zegar po naciśnięciu gazu do podłogi.

Opublikowano

Jezeli pasek sie ślizga to mozliwe ze nie pokazuje fatycznej liczby obrotów.U mnie max obroty dochodza do 2800 -2900obr/min az się sami zdziwilismy ze on aż takie duze ma. :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v