Skocz do zawartości
pawel123a7

lamborghini spalanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel123a7    0

witam interesuje mnie spalanie ciągników lamborghini, mam jeden na oku i nie wiem czy go kupić, ciągnik to lamborghini 1050 vdt silnik 103KM, rok produkcji 2003, cena 90000zł z turem,przebieg ok. 4000MTG. Czy warto go kupić, jakie wynosi spalanie w takim modelu. Jeśli miał ktoś z was taki to proszę o opinie i raporty spalania najlepiej w orce. Jeśli macie ciągniki o podobnej mocy lamborghini to proszę napiszcie ile one palą. Bardzo proszę o szybką odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Znajomy ma dokładnie taki model z turem 6 pomotu, spalanie różne zaleznie od obciążenia w pracach na podwórku z turem spalanie spada do 4l/godz, prace transportowe prasa zwijająca i inne lżejsze prace około 6l/godz, orka 5x35 ( to jednak okazał się za duży jak na ten ciągnik o ostro w nim dostawał) 12-14l/godz,

ps. jakie koła i rozmiar opon ma te lambo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel123a7    0

rozmiaru nie znam jak będę wiedział to dam znać, on ma 103KM twierdzisz że 5x35 miał ciężko przecież to tylko 175cm, ja myślałem o pługu do niego 5x45 lub 5x40, brał by 2m, ewentualnie 4x45. Widzę że jesteś dobrze zorientowany - jak radzisz brać go czy szukać innej marki? Czy czasem Deutz i Same nie mają tych samych silników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

nie tyle za słaby co za lekki, w tym lambo jest silniki same-owski, zależy do czego ten ciągnik chcesz używać, ale musisz liczyć się z tym że jest to dość lekki i nieduży ciągnik silnik 4T w łąki bardzo dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawekr6    12

Witam ja mam lambo premium 1050 z 2003 roku i jak narazie to jestem z niego bardzo zadowolony.Co do spalania to muszę powiedzieć ze jest on bardzo oszczędny(dla porownania spala podobie jak zetor 7211), ciągam nim pług 4*40 obrotowy agrolux i spokojnie daje sobie z nim rade a spalanie to 7-8 l/mth w tym pługu.A co do wagi to wazy on ok 5 ton.Ja osobiście polecam ten ciągnik ale decyzja nalezy do ciebie.pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel123a7    0

dziękuje za odpowiedzi, opony z tyłu mają szerokość 48cm, a z przodu ok 40 nie pamiętam ich numerów. Mam jeszcze jedno pytanie otóż obejrzałem już ten ciągnik i jedna rzecz mnie niepokoi mianowicie ma za małe obroty silnika jak dam gaz do podłogi to pokazuje tylko 1700obr, czy to nie zamało? Gość się tłumaczył że obroty są mierzone z alternatora a pasek się ślizga i stąd ten wynik. A ile obrotów macie w swoich lambo i ile powinien pokazywać zegar po naciśnięciu gazu do podłogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawekr6    12

Jezeli pasek sie ślizga to mozliwe ze nie pokazuje fatycznej liczby obrotów.U mnie max obroty dochodza do 2800 -2900obr/min az się sami zdziwilismy ze on aż takie duze ma. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

Posiadam Lambo GP90. W orce z UG 4+1x45 spala mi do 12l/ha/h. 1h=1ha

w transporcie około 6-8l/h - zależy z czym,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam posiadam taki problem ze podnosnik po zgaszeniu silnika opada, prawdopodobnie z powodu niskiego stanu oleju moje pytanie jest takie gdzie jest bagnet lub cos innego zeby sprawdzic poziom oleju I jaki olej dolac? Wybaczcie ze zadaje takie pytania ale jestem zielony w tej dziedzinie
    • Przez Or6i
      Witam mam problem, prawdopodobnie urwała mi się linki skrzyni biegów. Wie ktoś może jak ja wymienić w Same Antares 130 chodzi o to czy duzo z tym roboty i czy da radę bez zdejmowania kabiny?
    • Przez michnik12
      Witam . Problem dotyczy tego że gdy włączam przedni napęd w ciągnik ten wogule nie ciągnie na przednie koła . 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.