Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów :unsure: Mam banalne pytanko: Jak podłączyć prostownik do C-330 oraz C-360 ? Jestem kompletnie zielony i liczę na zrozumiałe dla laika wskazówki :blink:

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź :D

Opublikowano

W c-360 (+) -przewaznie czerwony zakładasz na ta duzą śrube przy rozruszniku tą którą jest dokrecony kabel od akumulatora a (-)-do masy np.do śruby którą jest skręcony silnik ze skrzyna biegów(jak wskaźnik na prostowniku się wychyli znaczy ,że podłaczyłes dobrze!

A w c-330 zależy jak masz mase (jak plus na masie to podłaczasz odwrotnie,jak minus to tak samo

Opublikowano

Możesz spokojnie wykręcać, wystarczy, że je połączysz przewodem (teoretycznie powstaje wtedy 1 ogniwo 12~14V) i ci się równo naładują. Ale najprościej i najszybciej jest tak jak napisał antonio86.

Opublikowano

No ja też przypinam pod rozrusznik ale pamiętaj aby ciągnik był na luzie bo czasem zdaża się że odpala i wtedy gdy jest gaz ręczny ustawiony wyżej to może odjechać mi zdażyło się że prawie odpalił ale był na luzie. :lol:

Opublikowano

Nie wykręcaj akumulatora (jak ktoś się nie zna to niech się nie odzywa...) bo masz na pewno 2 akumulatory i nierówno Ci się naładują...

ja mam jeden 12v 160 amper bo taniej wychodzi zakup i mniej kłopotliwy bo są 2 klemy a nie 4

Opublikowano (edytowane)

No tak ale większość ludzi ma oryginalnie dwa akumulatory. A jak ze skrzynką zmieścił sie w skrzynce czy dałeś go w inne miejsce?

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano (edytowane)

Witajcie, otóż chciałbym się dowiedzieć w jakie punkty przypina się + a gdzie - z prostownika by odpalić ciągnik, oraz czy mogę odpalać ciągnik jak jest podłączony pod prostownik, mile widziane zdjęcia.

 

 

 

Pozdrawiam

 

Połączony

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

+ do rozrusznika (tylko za kabel co idzie z akku) - do jakiejś blachy lub śruby

A co doładowania i rozruchu to trzeba we dwóch odpalać i jak zacznie łapać to jak najszybciej odłączyć prostownik (ja tak robię i jeszcze nic się nie stało)

Opublikowano

to podłącz bezpośrednio na akumularor jak nie umiesz normalnie czerwony kabel na plus czarny na minus a jeśli masz dwa akumulatory 6v to na jednym aku na plus a na drugi na na minus

Opublikowano (edytowane)

Na rozruszniku masz włącznik.Na włączniku masz dwa bolce który jeden (dolny) jest przykręcony do masy, a drugiego przykręcony jest kabel z akumulatora i do tej nakrętki przyczepiasz kabel plusowy z prostownika tak żeby nie dotykał masy tylko tej nakrętki.

 

A drugi kabel z prostownika podłączasz do masy czyli do ciągnika na łepek śruby łączącej silnik ze skrzynią....

 

 

 

Nieprawda, do jednego zacisku podłączony jest akumulator, a do drugiego podłączone jest uzwojenie rozrusznika.

Edytowane przez Elektrotechnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v