Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Ozr

Podłączenie prostownika

Polecane posty

Ozr    0

Witam wszystkich forumowiczów :unsure: Mam banalne pytanko: Jak podłączyć prostownik do C-330 oraz C-360 ? Jestem kompletnie zielony i liczę na zrozumiałe dla laika wskazówki :blink:

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź :D


Prawie "rolnik". Jestem amatorem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

W c-360 (+) -przewaznie czerwony zakładasz na ta duzą śrube przy rozruszniku tą którą jest dokrecony kabel od akumulatora a (-)-do masy np.do śruby którą jest skręcony silnik ze skrzyna biegów(jak wskaźnik na prostowniku się wychyli znaczy ,że podłaczyłes dobrze!

A w c-330 zależy jak masz mase (jak plus na masie to podłaczasz odwrotnie,jak minus to tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    35

jak jestes zielony to lepij wykresc akumulator i podlacz sam akumulator czerwony o plusa a czarny do minusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ozr    0

Serdeczne dzięki :unsure: Można zamknąć ;]


Prawie "rolnik". Jestem amatorem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Nie wykręcaj akumulatora (jak ktoś się nie zna to niech się nie odzywa...) bo masz na pewno 2 akumulatory i nierówno Ci się naładują...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    35

no tez racja sorry nie pomyslalem o tym ja mam duzy aku jeden a nie dwa w 30stce i 49stce wiec sorry nie pomyslelem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash    0

Możesz spokojnie wykręcać, wystarczy, że je połączysz przewodem (teoretycznie powstaje wtedy 1 ogniwo 12~14V) i ci się równo naładują. Ale najprościej i najszybciej jest tak jak napisał antonio86.


- O, przyjacielu nieuczony,/ Mój bliźni z tej czy innej ziemi!/ Wiedz, że na trwogę biją w dzwony/ Króle z pannami brzuchatemi;/ Wiedz, że to bujda, granda zwykła,/ Gdy ci wołają: "Broń na ramię!",/ Że im gdzieś nafta z ziemi sikła/ I obrodziła dolarami;/ Że coś im w bankach nie sztymuje,/ Że gdzieś zwęszyli kasy pełne/ Lub upatrzyły tłuste szuje/ Cło jakieś grubsze na bawełnę./ Rżnij karabinem w bruk ulicy!/ Twoja jest krew, a ich jest nafta!/ I od stolicy do stolicy/ Zawołaj broniąc swej krwawicy:/ "Bujać - to my, panowie szlachta!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

No ja też przypinam pod rozrusznik ale pamiętaj aby ciągnik był na luzie bo czasem zdaża się że odpala i wtedy gdy jest gaz ręczny ustawiony wyżej to może odjechać mi zdażyło się że prawie odpalił ale był na luzie. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

ja Ci radzę bezpośrednie ładowanie akumulatora wtedy szybciej się ładuje i 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

Nie wykręcaj akumulatora (jak ktoś się nie zna to niech się nie odzywa...) bo masz na pewno 2 akumulatory i nierówno Ci się naładują...

ja mam jeden 12v 160 amper bo taniej wychodzi zakup i mniej kłopotliwy bo są 2 klemy a nie 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22
(edytowany)

No tak ale większość ludzi ma oryginalnie dwa akumulatory. A jak ze skrzynką zmieścił sie w skrzynce czy dałeś go w inne miejsce?

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edward93    0
(edytowany)

Witajcie, otóż chciałbym się dowiedzieć w jakie punkty przypina się + a gdzie - z prostownika by odpalić ciągnik, oraz czy mogę odpalać ciągnik jak jest podłączony pod prostownik, mile widziane zdjęcia.

 

 

 

Pozdrawiam

 

Połączony

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz w prostowniku funkcji rozruchu to nie probuj na wlaczonym palic bo dym zobaczysz a mocowanie kabli to plus do plusa a minus do minusa ot i cala historyja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cooler2010    5

+ do rozrusznika (tylko za kabel co idzie z akku) - do jakiejś blachy lub śruby

A co doładowania i rozruchu to trzeba we dwóch odpalać i jak zacznie łapać to jak najszybciej odłączyć prostownik (ja tak robię i jeszcze nic się nie stało)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edward93    0

Jak podłącze źle to jakie mogą być tego konsekwencje? Obojętnie do jakiej śruby przy rozruszniku? Minus gdzie podłączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

do górnej (nakrętka pod klucz 17mm) połączonej z przewodem od akumulatora , minus do korpusu silnika lub skrzyni


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edward93    0

Mógłby mi ktoś udostępnić jakieś zdjęcia co jak z czym podłączyć bym był wtedy najbardziej pewny.

 

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

Ty się nie obraź , ale jak po tylu podpowiedziach nie wiesz co i gdzie ,to lepiej może już niczego nie podłączaj !


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291
(edytowany)

Na rozruszniku masz włącznik.Na włączniku masz dwa bolce który jeden (dolny) jest przykręcony do masy, a drugiego przykręcony jest kabel z akumulatora i do tej nakrętki przyczepiasz kabel plusowy z prostownika tak żeby nie dotykał masy tylko tej nakrętki.

 

A drugi kabel z prostownika podłączasz do masy czyli do ciągnika na łepek śruby łączącej silnik ze skrzynią....

 

 

 

Nieprawda, do jednego zacisku podłączony jest akumulator, a do drugiego podłączone jest uzwojenie rozrusznika.

Edytowano przez Elektrotechnik

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez grazia80
      Witam 
      Mam problem z manometrem powietrza,mianowicie po włączeniu stacyjki pokazuje cały czas 0,6 bara co może być przyczyną ,podejrzewam czujnik na butli czy jest możliwość sprawdzenia go np omomierzem.Dodam że uw czujnik ma u mnie jedno wyjście
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez chwiolas
      Witam. Zastanawia mnie czy macie również problem z prasowaniem Forterrami. Chodzi o przypadek gdy są duże lusy słomy albo ściernisko jest wysoko. Mam forterre 110 hsx i forterre 135 i obie mają tak zaniżone mocowanie zaczepów że słoma normalnie się podwija i zapycha pod ciągnikiem. Chyba nie ma możliwości przesunięcia tego mocowania do góry? Jak sobie z tym radzicie?
    • Przez lukasztusin123
      Witam kupiłem zetora 8145 w którym ciężko ze zgrzytem wchodziły biegi oraz ciągnęło sprzęgło.
      po rozjechaniu Wymieniłem : Słoneczko, piasta napędu WOM, tarcza dociskowa była nowa i w bdb stanie więc zostawiłem, tarcza sprzęgła nowa, koło zamachowe było już nowe i w bdb stanie, łożysko oporowe zmieniłem na nowe wyższe 45mm, nowa tuleja wyciskowa + nowe widełki i cięgło regulacyjne. piaste WOM i tarczę sprzęgła założyłem na 100% dobrze (tarcze krótszą piastą w stronę skrzyni. Po zjechaniu jest tak samo co przed "naprawą".
      Zrobiłem pomiary i po wciśnięciu pedału sprzęgła łożysko oporowe pracuje max 10.5mm, natomiast skręciłem na wierzchu docisk z tarczą do koła zamochowego i po wciskaniu prasą hydrauliczną tarcza zwalnia się przy 13-14mm wciskając słoneczko. stara tarcza była zwykła pełna i tutaj pytanie czy w docisku typu słoneczko nie powinna znajdować  się 6ramienna tarcza ceramiczna? czy to może być problemem złego wysprzęglania tarczy?
    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.