Skocz do zawartości

Monitory CAN IntelliView II w maszynach New Holland


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałem po roznych forach lecz nic nie znalazlem na temat monitorow IntelliView II New Hollanda. Chciałbym sie dokladnie dowiedziec od uzytkownikow czy spelnia swoja role w ciagnikach?? Czy złącze daje nam tylko odczyt wielu informacji z pracy ciagnika, czy wykorzystujemy go do wielu ustawien ciagnika? Tak jak np CommandCenter czy CEBIS? Słyszalem ze nie wspólgra to z ciagnikiem ale konkretnych informacji sie nie dowiedzialem dlatego najlepiej odpowiedz prosze uzytkownikow i w jakim modelu z jakim wyposazeniem go uzytkuja

Opublikowano

wiem, ze z IntelliView I (w ciagnikach) nie trybilo tak jak potrzeba i ze sluzyl praktycznie do odczytu zuzycia paliwa. teraz wprowadzaja nowy system, wiec pewnie beda sie starali poprawic wady poprzednika. w serii t7000 chyba jest dostepny juz jakis czas, do t6000 beda niedlugo wprowadzac.

Opublikowano

system ten działa prawdopodobnie jak do taj pory z maszynami wyposażonymi w isobus czy jakoś tak. korciło mnie by to wziąc kosztowało to w maju ok 7tys chyba brutto i tak jak powiedział brzozak praktycznie słuzy do odczytów zużycia paliwa +(dubluje wskaźniki z deski) trochę pomocny przy rozbudowanej hydraulice zewnętrznej. ogólnie lepiej za tą kase wziąc cosik innego. nowe maszyny z tym systemem np amazone maja własne kompy i monitory takze będzie tylko to dublował.

Opublikowano

tez tak myslalem, tylko problem lezy w samym isobusie (choc podobno teraz ma wreszcie dzialac nalezycie), poniewaz tylko kilku producentow ma zamiar go stosowac (fakt ze dosc kluczowych), tzn ich maszyny maja byc kompatybilne, a na razie to wg mnie za malo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v