Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli = 151 tyś za power 105 z wszystkimi opcjami ;)

= 140 tyś za power 85 tez dobrze wyposażoną jak napisał rataj (z mechanicznym)

= 11 tyś różnicy ?!? coś trochę dużo ;)

Opublikowano

Zbajeruj ich że dostałeś lepszą propozycję, tylko niemów im o żadnej kwocie i jeszcze dodaj że masz jakieś plany na dwie przyczepy za 120tys ;) nawet jak nic nie zyskasz to nic nie stracisz ;)

Opublikowano

Ja bym brał plusa z klimą zamiast powera, 5tys niby mało, ale za to moge miec klime ;) No chyba ze masz dużi forsy to bierz powerke w full wypasie. A tak apropo ile kosztuje najtańsza proxima 85?

Opublikowano

klima tak czy siak bedzie. ogolnie mysle ze bedzie dosc bogate wyposazenie. poczytaj wczesniej wg mnie naprawde nie jest zle z wypasem. a co do ceny najtanszej proximy to nie mam pojecia.

Opublikowano

No a w pomocniczym co klimy nie trzeba? Nieraz pomocniczy więcej godzin tłucze jak główny, np u nas 70 konny z opryskiwaczem jeździ codziennie prawie całymi dniami w sezonie czerwiec-sierpień i narzeka że klimy nie ma - tak to by się pozamykał i jest większe bhp przy pryskaniu i sianiu nawozów nie wdychasz chemii i pyłów z nawozu. Bierz klimę - chcesz włączysz lub wyłączysz. A co tam katar, trzeba używać z głową, czyścić i wymieniać filtry kabinowe i co najważniejsze odgrzybiać układ klimy i żadnego kataru nie będzie.

Opublikowano

Ja bym brał plusa z klimą zamiast powera, 5tys niby mało, ale za to moge miec klime :D No chyba ze masz dużi forsy to bierz powerke w full wypasie. A tak apropo ile kosztuje najtańsza proxima 85?

 

Proxa 85 to ok 109tyś brutto. Na allegro Agroma Sępólno miała wystawione Zetorki... Ale nie wiem czy to był standard, ale pewnie tak.

Opublikowano

Tak to on zaśpiewac może,,, ale całkiem inaczej wygląda rozmowa kiedy zamówiony ciągnik stoi już na placu i diler widzi konkretnego klienta który stoi z pieniędzmi do kupna. Wtedy już się inaczej rozmawia... :( A tak delikatnie rozmawiając coby się zorientować do ceny to on nigdy Ci nie powie takiego upustu jak Ci da. Prawdziwy wynegocjujesz w momencie kupna...

Opublikowano

witam, mam podobny dylemat jak założyciel wątku, Mam 2 pytania:

1.Czy jest duża róznica w spalaniu pomiedzy własnie proxy power a proxy plus?

2. Czy ładowacz czołowy zetorowski 100 bedzie pasował do tych modeli?

pozdr

Opublikowano

witam właśnie mam odbierać zetora power 85 z ładowaczem TL 120 z wyposażenia to klima, koła tył 18.4, obciążniki tył max, przód nie, radio, sterowanie podnośnikiem z zewnątrz, światła dodatkowe, siedzenie grammer, łyżka 2 metry, cena to 135.500 netto. dla mnie to power z plus wygrywa mocno mianowicie: jest dłuższa o 13 cm, ma 3 półbiegi, SPRZĘGŁO ELEKTRYCZNE, i tyle samo biegów do przodu i do tyłu, no i oczywiście to o czym marzyłem rewers elektrohydrauliczny, ładowacz TL 120 mniej wystaje do przodu i nie podnosi tyłu jak TL 220, dlatego wybrałem ale decyzje pozostawiam wam.

A JESZCZE POWER CHYBA MOŻE WIĘCEJ PALIĆ BO SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE BĘDZIE STAWIAŁO WIĘKSZY OPÓR

Opublikowano

A co to jest za różnica dla obciążenia silnika , czy sprzęgło jest zwykłe czy elektrohydrauliczne.... przy 82km dla takiego silnika generalanie różnic niema i takie polemiki czy więcej spali, zwykła, power, power plus to już czysta demagogia i nabijanie postów... To czy i ile spali to zależy od operatora, warunków pracy i podpiętego sprzętu.... A jeśli chodzi o wybór to gratuluje zakupu, bo ta skrzynia power naprawdę jest fajna, a praca z nią o wiele przyjemniejsza niż na zwykłym rewersie no i sprzęgło powinno dłużej wytrzymac.

Opublikowano

czy czysta demagogia to nie wiem, myślę że coś w tym jest. ja tylko opisuje swoje wrażenia z jazdy próbnej porostu wydaje mi się że ciągnik jest trochę sprawniejszy ze zwykłym sprzęgłem ale znowu hydrauliczne ponoć jest wytrzymalsze

Opublikowano

Sam miałem ten dylemat na początku roku gdy zamawiałem swojego zetorka. Wszystko zależy od tego do czego będzie używany ten ciągnik. Mój będzie chodził z turem, w sezonie zwijam około 1600- 2000 kulek naszą prostą sipmą, a około 1200 muszę zwieźć dla siebie. Wybór padł na powerkę 95 z klimą i dodatkami no i z turem tl 220. Jak już wspomniałem dużo robię kulek więc jest też wałek 540E i przedłużony zaczep polowy. co do pozostałych gadżetów to już kwestia indywidualna, zależy co komu potrzebne i czy warte dodatkowych kosztów. Ja skusiłem się na siedzenie gramera, regulowaną kierownicę, szersze opony, max obciążniki na tył, automatyczny zaczep, podnosnik regulowany z tyłu ciągnika, dodatkowe reflektory ( często balotuję w nocy) no i oczywiście klima, wreście przestanę wyglądać jak murzyn po całym dniu pracy w żniwa. Co jeszcze przemawiało za powerką? Oczywiście półbiegi i skrzynia 40 w standardzie (choc nie jestem pewien czy plus też jej nie ma w S . Dodatkowo też to, że jest dłuższa o 13 cm, co przydaje się przy pługu. Mam ją odebrać za trzy tygodnie, więc później podzielę się pierwszymi wrażeniami.

Opublikowano

no właśnie odebrałem w piątek powerkę 85 z ładowaczem tl 120 i jak zarazie ok tylko sprzęgło trudno wyczuć. Ale tylko mruczy i ta reakcja na gaz jest natychmiastowa, opuściłem powietrze z kuł, klima mogłaby chłodzić bardziej i koniecznie do ładowacza amortyzator, ja mam tl120 nie wystaje tyle co tl220 przed ciągnik i nie buja. zdjęcia podam jak będę miał chwile wolne.

POZDRO DLA ZETORÓW

Opublikowano

witam właśnie mam odbierać zetora power 85 z ładowaczem TL 120 z wyposażenia to klima, koła tył 18.4, obciążniki tył max, przód nie, radio, sterowanie podnośnikiem z zewnątrz, światła dodatkowe, siedzenie grammer, łyżka 2 metry, cena to 135.500 netto. dla mnie to power z plus wygrywa mocno mianowicie: jest dłuższa o 13 cm, ma 3 półbiegi, SPRZĘGŁO ELEKTRYCZNE, i tyle samo biegów do przodu i do tyłu, no i oczywiście to o czym marzyłem rewers elektrohydrauliczny, ładowacz TL 120 mniej wystaje do przodu i nie podnosi tyłu jak TL 220, dlatego wybrałem ale decyzje pozostawiam wam.

A JESZCZE POWER CHYBA MOŻE WIĘCEJ PALIĆ BO SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE BĘDZIE STAWIAŁO WIĘKSZY OPÓR

 

 

135,000 z turem czy bez tura ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v