Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Rozwiń proszę swoją myśl, bo nawet nie wiadomo o co Ci chodzi. Jak dla mnie to ty jesteś leniwy.

 

@down

plus zwiększony moment obrotowy oraz obniżone spalanie, poza tym to chyba jest najmocniejszy silnik w klasie 4-cyl. I mają prawo być dumni bo teraz nie odbiegają niczym od konkurencji i na plus można też im zaliczyć brak elektroniki w silniku.

Edytowane przez Pirell
Opublikowano

Ja bym się pokusił na ten ciągnik bo chcę kupić coś o podobnej mocy w niedalekim czasie. Ale rozmawiałem z posiadaczami 125 to mówili że palą jak lokomotywy a cena w porównaniu z lepszymi markami nie jest wiele mniejsza.

Opublikowano

Filmik z zawodów pokazuje jak wielka jest różnica w komforcie jazdy zetorem a pozostałymi ciągnikami. Zetor skacze jak piłka, traktorzysta ledwo utrzymuje się na siedzeniu. Zetor umieszczając filmik na swojej stronie strzelił gola do własnej bramki. Tym ciągnikiem nie da się jeździć, skakanie to poważna wada forterry ( i niejedyna).

Opublikowano (edytowane)

Nie powie Ci bo nie wie, tatuś kupił John deere za 300tys. netto i jemu nie skacze <_<. Zetor umieszczając filmik zrobił bardzo dobrze, bo nigdy się nie chwalili komfortem jazdy, tylko zależało im na osiągach. Poza tym ciągnik gnał po polnej drodze ze 30-40 km/h więc to normalne że bez amortyzacji będzie skakał, ważne jest również to że kierowcy Fendta nie widać więc nie wiem na czym opierasz swoje bystre wnioski.

 

Edytowane przez Pirell
Opublikowano

u mnie w okolicy ma taka koles nie znam go ale jak prasował sianokiszonke to słyszałem jak chodzi całkiem inaczej jak nasza 125. Z tego co podpatrzyłem to sie niczym nie rożni tylko maska...

Ale cena powala 125-170000tys a 135-171000 haha :blink:

Ktorą wybieracie?

o i jeszcze jedno moze wiecie czy mozna te nowa maske załozyc to forterry co ma stara maske? B)

Opublikowano

Rozwiń proszę swoją myśl, bo nawet nie wiadomo o co Ci chodzi. Jak dla mnie to ty jesteś leniwy.

 

@down

plus zwiększony moment obrotowy oraz obniżone spalanie, poza tym to chyba jest najmocniejszy silnik w klasie 4-cyl. I mają prawo być dumni bo teraz nie odbiegają niczym od konkurencji i na plus można też im zaliczyć brak elektroniki w silniku.

nie no valtra ma najmocniejszy bodajże ok 150 km gdzieś mam artykuł

Opublikowano (edytowane)

Valtra N141 & N142 mają silniki o mocy maksymalnej 152KM a w trybie transportowym 160KM a Forterra 135 o ile dobrze pamietam ma 150KM ;)

(Wszystkie moce wg normy ISO :D )

ale Czeski silnik ma mniejszą pojemnośc(4156) od Fińskiego Sisu(4912)

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

Ja kupiłem Zetora 135, chyba jako pierwszy w Polsce bo 12 zeszła z taśmy i faktycznie chodzi inaczej bardziej podobnie do NH ale 150 koni to ona nie ma hehe :) ale z 4 metrowym vibroflexem nawet dymka nie puści 13-14 km/h:).

Generalnie jestem zadowolony z ciągnika prosty w jak budowa cepa no i też nie ma co się za bardzo popsuć (odpukać w niemalowane) . Mankamentem jest nieamortyzowana przednia oś, strasznie twardy ciągnik nawet przy pneumatycznym siedzeniu i amortyzowanej kabinie rzuca traktorem niemiłosiernie, no i brakuje zaworów przy złączach hydrauliki, żeby można sobie ciśnienie ustawić, no i może łapaczy oleju z hydrauliki.

No zobaczymy jak się będzie dalej sprawował bo już czeka na niego świeżo zakupiony pług 4 skibowy Feneta no i 3 metrowy zestaw aktywny Rabe z Accordem :D

Pozdrawiam Serdecznie

Opublikowano

Znam takie dobre powiedzenie a mianowicie " papier wszystko przyjmie" no przyznam, że silny ciagnik jest ale nie sądzę aby mial 150 KM bardziej dałbym mu takie pelne 125-130 koni :-). Przyznam, że co do spalania to ma dosc umiarkowane, przynajmniej dotychczas :-).

Pozdrawiam wszystkich

Opublikowano

Dzisiaj sprawdziłem Zetora odnośnie spalania spalania przy gruberze 4 metrowym i prędkości 10-12 km/h na głębokości pracy ok 10-12 cm no klasa gleby to 3a,3b-8ha i 4 klasa-2ha na rzepaczysku, spalanie wyniosło 8 litrów na ha.

Jak sądzicie czy to dużo czy mało?

Opublikowano

 

@tomekkalisz Witam no nie pamietam dokładnie ale między 16 a 18 litrów w zależności na jakiej glebie było robione i z jaką prędkością bo generalnie. Powiem tak mam pola 7 ha to jak zatankowałem do pełna czyli 180 litrów to jak wracałem do domu to na to wskazówka była równo z podziałką wskazującą 1/4 baku. Pozdrawiam:)

 

Opublikowano

Mam zamiar kupić ciągnik Zetor Fronterra 135 z ładowaczem czołowym szerokie opony klima siedzenie pneumatyczne.Jakie są wady i zalety tego ciągnika,spalanie,czy poradzi sobie w agregacie uprawowo siewnym 3 m (brona wirowa)????? Jakie są jego wady i zalety,jakie mieliście problemy z tymi ciągnikiem ????

 

 

 

 

 

P.S. Jaki ciągnik z innych marek wybraliście by zamiast Zetora do 210 tyś brutto z ładowaczem ????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v