Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pynczor

Belarus 3023

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pynczor    2

Witam w listopadowym numerze RPT zostało wspomniane o nowym belarusie o mocy 220KW ma on generator prądu stałego (172KW) przez co WOM jest napędzany elektrycznie i tak się zastanawiam czy to wkońcu wkroczenie Białoruskich ciągników na górną półkę czy znowu ciągnik o małej cenie i skromnym wyposażeniu i czy te ciągniki będą dostępne w polsce ? jakie są wasze opinie ?

 

Traktorenwerk Minsk BELARUS 3023

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ciekawie to wygląda... Tuz,ten WOM,kabinka Okaże się gdy traktor zostanie "wpuszczony" w robotę w Polsce. Może Belarus trochę podgoni konkurencje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Nie bez powodu dostał za to srebrny medal, i wyposażony też chba jest nieźle, ale szczerze mówiąc to myśle, że na naszym rynku się nie przyjmie, bo w dobrym wyposażeniu, to on tani nie będzie, więc ludzie będą stawiac na zachodnie, m.in. dlatego że ktoś coś usłyszał na temat belarusa, a nigdy nie miał. A poza tym, na polski rynek to on nie będzie tak dokładnie wykonany jak na zachód, tam będzie dopieszczony, a dla nas to jak od siekiery. Ten wałek to przedni jest elektrycznie napędzany, ale jakby nie patrzeć to kawał dobrej roboty z tym generatorem.

 

Tak na marginesie to nie tylko Belarus się rozwija, ale i Kirowiec, popatrzcie na to:

 

http://www.specserver.com/images/K_9450.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pynczor    2

No a szkoda bo może by dorównał zachodnim... no jeszcze jakby wyszły ciągniki o mniejszej mocy a takim wyposażeniu to by może pracowały w polsce...

 

o kurcze to mnie zaskoczyło ale kolos hehe nie wiesz jaka moc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    8

ten belarus będzie miał jakieś 300 KM ? więc tylko nadaje się do dużych gospodarstw, moim zdanie raczej się to nie przyjmie. Choć to wszystko zależy od ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100
...Tak na marginesie to nie tylko Belarus się rozwija, ale i Kirowiec, popatrzcie na to:

http://www.specserver.com/images/K_9450.JPG

albo na to: http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=652178

 

Do PROWu wpisałem NH ale przy obecnej sytuacji poważnie się zastanawiam nad Belarusem i pozostawieniem obecnego ciągnika "just in case". Odkąd zacząłem się interesować rolnictwem MTZ ciągle rozwija Belarusy - powoli, wręcz bardzo powoli ale skutecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

@zbigi123: z czym muszę się liczyć jak kupię nowego belarusa(jakie usterki czy niedociągnięcia muszę zaakceptować)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Niczego poważnego nie musisz się obawiać, jak coś to najwyżej jakieś uszczelniacze na rozdzielaczu, ale to można zrobić tanim kosztem, a jak już to podobno lepiej kupić polskie uszczelniacze i ma się spokój. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Poza tym do belarusa 920.3 wersja 4 (albo 900 coś tam) coś tam wstawiają silnik DEUTZ.

Popatrzcie sobie na stronie belarusa w zakładce development. Podejrzewam że chca mieć slinik spełniający wyższe normy niż te które spełniają obecnie silniki MTZ'ta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    29

A co jest z tymi biegami w nim, że nie każdy od razu nim pojedzie, tylko najpierw na postoju musi trochę pokombinować?Czy ktoś z was mógłby mi narysować schemat biegów w nim?Czyli z tego co piszecie, to przeważnie tylko wycieki i słabe zabezpieczenie antykorozyjne(u wujka w belarusie z 2007roku felgi mają rdzawe wykwity...). Czy ten ciągnik nadaje się do pracy z maszynami na wom(słyszałem, że są tam takie jakieś taśmy w środku i ich poślizg powoduje duże straty mocy w stosunku do tradycyjnych rozwiązań)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

MTZ to jest fajny ciagnik tylko że mało lubiany i dlatego tak każdy sie go boi :P

Szpan jest ważny ,a ta marka niestety ma z nim mało wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Biegów łatwo się nauczyć tak jak w każdym ciągniku, najlepiej sobie wsiąść i przewajchować wszystkie biegi raz czy dwa, no i to by było na tyle, chociaż znam takich debili co i rok czasu się uczą, ale jak wiadomo są ludzie i parapety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
×