Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fendt na najbliższej Agritechnice zaprezentuje nowy model 200 vario przez co Fendt będzie oferował ciągniki wyłącznie z przekładnią bezstopniową.

Nowy Fendt będzie najmniejszym ciągnikiem na rynku z przekładnią beztopniową (60 KM) istotną nowością w tym ciągniku będzie oprucz bestopniówki wprowadzeni silników AGCO-Sisu power. Ciągnik ten wnętrzen kabiny nawiązóje do seri 300 vario ale maska i kabina to całkiem nowy dezign. Dla mnie jest to bardzo ciekawa oferta dlatego zakładam ten temat i chciałbym poznać opinie inych użytkowników forum na temat tego ciągnika.Fendt 200 vario

Opublikowano

Taka to Unia że Niemiec będzie sobie bezstopniowo przyśpieszał ze zgrabiarką, a u nas będą chłopaki marzyć o farmtracku czy zetorze :D Nie chce nawet pytać ile taka 60km zabawka będzie kosztowała :)

Opublikowano

największy ciągnik z wersji 200 vario będzie miał 110 km, silnik 3 cylindrowy sisu o pojemności 3300cm3.

Wygląda ciekawie tylko przeraża mnie ten trzy cylindrowy silnik. Cena to pewnie też nie mała

Opublikowano

Fendt na najbliższej Agritechnice zaprezentuje nowy model 200 vario przez co Fendt będzie oferował ciągniki wyłącznie z przekładnią bezstopniową.

Nowy Fendt będzie najmniejszym ciągnikiem na rynku z przekładnią beztopniową (60 KM) istotną nowością w tym ciągniku będzie oprucz bestopniówki wprowadzeni silników AGCO-Sisu power. Ciągnik ten wnętrzen kabiny nawiązóje do seri 300 vario ale maska i kabina to całkiem nowy dezign. Dla mnie jest to bardzo ciekawa oferta dlatego zakładam ten temat i chciałbym poznać opinie inych użytkowników forum na temat tego ciągnika.Fendt 200 vario

 

To zadna nowosc, o tym typie Fendt "kracze" juz od prawie 3 lat. Jest to model zupelnie niepotrzebny i nieekonomiczny, a cena jego bedzie raczej bodzcem odstraszajacym. Jestem pewien ze w tej klasie Fendt nie przebije sie ponad inne ciagniki tej klasy i wielkosci.

Opublikowano

@Kosti-jeżeli mieszkasz w Niemczech to z całą pewnością wiesz że oprócz dużych gospodarstw w północnej i wschodniej części kraju istnieje cała kupa małych gospodarstw dajmy na to na południu-i tam będzie to tzw. Verkaufsschlager biggrin.gif.

Opublikowano

Tak weim, masz racje ale najczesciej w tych gospodarstwach jezdzi sie jednym kombajnem przez 3 pokolenia. A z osobami ktore rozmawialem to wlasnie byli tacy co mieszkaja w tych regionach gdzie gospodarstwo rolne ma wielkosc duzej dzialki rekreacyjnej. :D

Opublikowano

A słyszałeś o ciężarówkach tej marki ?-zapytaj się ile lat chodzą w lasach-zdziwiłbyś się jak wytrzymały to sprzęt-silniki też bardzo wytrzymałe i zapewne nie gorsze od Deutza .

Opublikowano

Ja za to przytocze sprawdzone opinie RPT,a tam chyba sprzedawcy nie testują maszyn :lol: W RPT był test trzech traktorów z bezstopniówkami o mocy 190km.Fendt 820vario tms(silnik DF poj-6l),JD 7920 auto powr(silnik power tech 8,1l),i MF 7495 dyna vt(silniksisu disel6,6l),i tak pisali o silniku MF:

"Co ciekawe najgorzej pod względem maksymalnej mocy dostępnej na WOM wypada fińskie serce Masseya.Z podawanych przez producenta 190km na nominalnych 2200obr./min mamy na WOM 160km, a przy 1800 obr./min,gdzie ciągnik powinien mieć według producenta moc maksymalną, pomiar wskazał 171km.Zatem obiecane 190km zostaje tylko na papierze :D Co ciekawe najlepiej na stacjonarnym pomiarze mocy spisał się ciągnik z najmniejszą jednostką,czyli Fendt z 6-litrowym Deutzem.Podawane przez producenta 190km przy obr.nominalnych 2100obr/min spada do 185km,by przy 1800obr/min wzrosnąć do 197km

[...]

Massey Ferguson ma maksymalny moment obrotowy wynoszący 735Nm przy 1450obr/min.Moment obrotowy Fendta to 871Nm przy 1400obr/min.Trochę zastanawia,iż mniejszy silnik Deutza generuje większy moment obrotowy niż jednostka Sisu montowana w masseyu"

To powinno wam cos pokazać i otworzyć oczy,że do deutza silnikowi Sisu jeszcze trochę daleko :D

Opublikowano

A skąd wiesz czy ten silnik był optymalnie ustawiony ?Równie dobrze do testów mógł trafić Fendt ze skopaną charakterystyką silnika i MF z bardzo dobrą.

Opublikowano

Wydaje mi się że z traktorami wszystko jest ok,bo ten test jest DLG tylko znajduje się w RPT,a z tego co wiem to DLG bardzo szczegółowo,i starannie przeprowadza testy.A z resztą dlaczego dilerzy dostarczający traktory do testu mieli by w jednym zaniżać a w drugim zawyżać moc z koro chcą aby ich maszyny wypadły naj lepiej :lol:

Opublikowano

Pamiętsz ten test w którym trzeba było podstawić drugie Lamborghini ?Sądzę że do testu wzięto że tak powiem "pierwszy z brzegu" a nie wyselekcjonowany ciągnik.

Opublikowano

@jaro raczej jest szansa 99%, ze byl dobrze ustawiony, takze to wina producenta.

test ukazuje tyle, ze fendt jest bardziej skrupulatny w podawaniu osiagow od MFa i bardzo dobrze, ze takie testy sa robione.

pokazuje to tyle, ze nie placimy za znaczek jak sadza niektorzy, a za jakosc jaka otrzymujemy.

natomiast nie ma to tez przelozenia na opinie o marce silnikow, na pewno tez nie ukazuje ze prosucent silnikow SISU jest gorszym od deutza, po prostu MF jest tanszy i ma tanszy czyt. gorszy silnik od fendta.

 

pojemnosc tez nie jest miara osiagow (szczegolnie doladowanych), trwalosci itd.

Opublikowano

Wiesz brzozak polemizowałbym z tym co napisałeś-np. na Landtreff było mnóstwo postów o tym że moc zmierzona znaaaacznie różniła się od deklarowanej (żeby nie było że odbiegam od tematu-chodziło m.in o Fendta biggrin.gif ) .Oczywiście z resztą wywodów zgadzam się

Opublikowano

tzn kazdy silnik jest unikatowy i nie bedzie nigdy 2 takich samych, to na pewno, tylko ze to nie moga byc wartosci rozniace sie wiecej jak 1%, a tutaj bylo ich 15, co jest ewidentnym nabijaniem klienta w butelke.

Opublikowano

w dzisiejszych czasach dużo do powiedzenia mają księgowi i powiązania kapitałowe dlatego byc może próbuja wprowadzić inne silniki (z grupy AGCO) do "tańszych" modeli i sprawdzić jak ludzie to przyjmna w końcu fendt tez musi jakoś konkurowac cenowo. pozatym nie wiem czy deutz ma w ofercie taki mały silnik do małego traktorka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Fed334
      Posiadam fendt 211 vario 2016r bez scr z budą 2012. Ciągnik ma 1000mth, jestem drugim właścicielem tej maszyny.
      ciągnik podczas jazdy bez obciążenia nagrzewa się do 6-7 kresek, a podczas pracy gruberem osiągną temperature ponad 105stopni.
      ciagnik byl na hamowni, nie jest chipowany.
      wymienione zostalo:
      czujnik plynu chlodniczego
      termostat
      wiskoza
      Cały układ chłodniczy jest sprawny, obieg płynu działa zgodnie jak ma być.
       
      zostaly sprawdzone wtryski- są sprawne, aktualnie chcę zaslepic uklad egr, ale myslę ze nadal to nie bedzie przyczyną.
       
      podczas zakupu nie bylo zadnych bledow a po przepracowaniu 100mth w histori zapisalo blad 1E.1.08. W ksiazce serwisowej nie ma tego błędu. Na internecie znalazlem ze jest to od niskiego cisnienia paliwa.
      Przed sprawdzeniem wtrysków, podczas hamowni ciągnik mocno dymił. Jeszcze nie probowalem teraz, ale na sprawdzeniu wtrysków okazalo się ze są sprawne.
       
      moze ktos cos doradzic, lub miał ktos podobną sytuację?
       
    • Przez msnirk
      Witam wszystkich na tym forum pisze tu pierwszy raz wiec wybaczcie za błędy. Mam ciagnik fendt  farmer 209S 2007r mechaniczna skrzynia biegowt  mam go rok i od zakupu jest z nim  problem dymi przy zapalaniu na biało czasem bardziej szary dym. Dym  ukazuje się  przy zapalaniu  cieplego silnika. Gdy ciagnik stoi cała noc ,rano go zapale bez żadnych dymów. Podczas pracy i największych obciążeń silnik nie kopci. Filtr oleju i olej silnikowy był wymieniony.  Były  wymieniane końcówki wtryskowe gdyż laly i regulowane luzy zaworowe na dwóch prawie nie było luzow. Silnik o oznaczeniu silnika BF4L914. Dodam jeszcze że czasami tak jak by nie było czuć  mocy  w nim.  Podczas użytkowania  go przez okres roku zdarzyły  mi się z cztery sytuacje że  po zgaszeniu gdy pracował  kilkanaście godzin  nie moglem go zapalić rozrusznik kręcił ale tak jak by nie było  paliwa po odczekaniu z 15 minut da rade go już  zapalić  nie wiem czy to jest  powiązane z poprzednim problemem.
    • Przez fREAKY
      Witam .\Jaka jest cena ciagnika Fendt Vario 209 - 80 km ?
    • Przez Damian505
      Witam. Mam do was pytanie czy ten ciągnik byłby dobry na około 20 hektarowe gospodarstwo jako główny. Miałby funkcjonować z takimi maszynami jak: Zestaw uprawowo-siewny 3m bierny (chyba że dałby rade z aktywnym), pług Overum 3 skibowy obrotowy, gruber 6 łap. Oczywiście z czasem będzimey starać sie powiększać działalność o kolejne ha.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v