Zaloguj się, aby obserwować  
maniek10

cieknący olej

Polecane posty

maniek10    0

koledzy powiedzcie mi co się mogło popsuć jak mam podniesiony pług czy agregat na pompie to olej mi sie z podspodu leje czy to tylko jakiś uszczelniacz czy coś poważniejszego.dosyc duże to są wycieki.i jeszcze jedno niemoge zredukować bieg na mniejszy ponieważ straszny zgrzyt i wogóle się nieda wbić czy da się jakośsprzęgło podciągnąć czy wymaga większego remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki to jest ciągnik?, może poluzowane są śruby na moście, lub też rozciekły się węże do siłowników wspomagających podnośnik. Co to zgrzytów, to chyba nie wina sprzęgła, raczej synchronizator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Może powinieneś sprawdzić połączenia śrubowe miedzy skrzynią biegów a tylnym mostem - miałem podobnie w 5314. Po jakimś czasie same się luzują. Najlepiej wytrzyj szmatka spód mostu i zobacz skąd dokładnie się sączy, może będzie trzeba uszczelkę zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2387

a może cieknie ci z zaworku który blokuje się opadanie tuz ? moze spływa gdzies pod kabiną i wydaje sie ze u dołu cieknie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

U mnie też ostatnio zauwazylem że jak mam pług podniesiony to troche tego oleju leci spod pompy :) musi któreś polączenie przewodów z pompą przeciekać, lub sama pompa. A co do zgrzytów, to polecam redukcje bez sprzęgła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wobos1    0

koledzy powiedzcie mi co się mogło popsuć jak mam podniesiony pług czy agregat na pompie to olej mi sie z podspodu leje czy to tylko jakiś uszczelniacz czy coś poważniejszego.dosyc duże to są wycieki.i jeszcze jedno niemoge zredukować bieg na mniejszy ponieważ straszny zgrzyt i wogóle się nieda wbić czy da się jakośsprzęgło podciągnąć czy wymaga większego remontu

 

 

moze masz przeciek z zaworka tam gdzie są doprowadzone dwa przewody tam jest oring trzeba to rozkrecić i wyjac zmienić oring i po kłopocie koszt oklo 1zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez jarekvip99
      Ursus wydaje mi sie ze troszke mocy mu brakuje a raczej takiego kopniecia z poczatku obrotow. silnik po remoncie 2 lata temu i niby wszystko ok ale pod obciazeniem i daniu gazu w podloge ciezko ma wejsc na gorne obroty. grubera 3metry i plug 4 obrotowy nie ma problemu ciagnac ale pod duzym obciazeniem go przydusi mimo gazu w podlodze i zejdzie z obrotow. pompa nie ruszana od czasu zakupu go czyli kilka lat ale odpala dobrze i ladnie chodzi tylko tak jakby mial mala dawke paliwa bo mimo obciazenia i gazu w podlodze nie walnie dymem na czarno. wtryski zmieniane wraz z remontem byly. da sie mu samemu zwiekszyc dawke albo moze skrocic cieglo od gazu gdyz mimo gazu w podlodze kreci tylko do 1800 obrotow pod obciazeniem
    • Przez zyzek
      Wymieniłem końcówki wtryskiwaczy i ustawiłem na 170bar, ponieważ stare lały. Traktor normalnie odpala i ładnie pracuje, ale czasem pojawia się taki problem:
      gdy zgaszę traktor po pracy i odczekam 30-60minut, traktor nie chce odpalać. Kręci szybko i trochę załapuje, ale nie do końca. Po kilku dłuższych  próbach łapie w końcu i dopiero po kilku sekundach wchodzi na pełne obroty. Jak już odpali, ma siłę i jest wszystko ok. Jeśli zgaszę i spróbuję za kilka minut, odpali normalnie. Problem występuje przy odpalaniu po około godzinie. Gdy postoi cały dzień, odpala normalnie.
      Co może być przyczyną?
    • Przez lolor
      nie mogę odpalic osiemdziesiątki po remącie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj