Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maniek10

cieknący olej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
maniek10    0

koledzy powiedzcie mi co się mogło popsuć jak mam podniesiony pług czy agregat na pompie to olej mi sie z podspodu leje czy to tylko jakiś uszczelniacz czy coś poważniejszego.dosyc duże to są wycieki.i jeszcze jedno niemoge zredukować bieg na mniejszy ponieważ straszny zgrzyt i wogóle się nieda wbić czy da się jakośsprzęgło podciągnąć czy wymaga większego remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki to jest ciągnik?, może poluzowane są śruby na moście, lub też rozciekły się węże do siłowników wspomagających podnośnik. Co to zgrzytów, to chyba nie wina sprzęgła, raczej synchronizator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Może powinieneś sprawdzić połączenia śrubowe miedzy skrzynią biegów a tylnym mostem - miałem podobnie w 5314. Po jakimś czasie same się luzują. Najlepiej wytrzyj szmatka spód mostu i zobacz skąd dokładnie się sączy, może będzie trzeba uszczelkę zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1777

a może cieknie ci z zaworku który blokuje się opadanie tuz ? moze spływa gdzies pod kabiną i wydaje sie ze u dołu cieknie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

U mnie też ostatnio zauwazylem że jak mam pług podniesiony to troche tego oleju leci spod pompy :) musi któreś polączenie przewodów z pompą przeciekać, lub sama pompa. A co do zgrzytów, to polecam redukcje bez sprzęgła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wobos1    0

koledzy powiedzcie mi co się mogło popsuć jak mam podniesiony pług czy agregat na pompie to olej mi sie z podspodu leje czy to tylko jakiś uszczelniacz czy coś poważniejszego.dosyc duże to są wycieki.i jeszcze jedno niemoge zredukować bieg na mniejszy ponieważ straszny zgrzyt i wogóle się nieda wbić czy da się jakośsprzęgło podciągnąć czy wymaga większego remontu

 

 

moze masz przeciek z zaworka tam gdzie są doprowadzone dwa przewody tam jest oring trzeba to rozkrecić i wyjac zmienić oring i po kłopocie koszt oklo 1zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez mateunia19
      Witam. Wlaśnie skończyłem remont Ursusa 385. Wymieniłem pierścienie, wszystkie wtryskiwacze, nieszczelność zaworów w głowicy i tak zauważyłem że po zapaleniu kopci na biało?? przed remontem przy zapaleniu kopcił na czarno.
      czy to może być wina niewyregulowanych zaworów?? ustawiał mi znajomy mechanik co robi ciągniki ale zawsze nie ma czasu więc tutaj moje pytanie. Pompa wtryskowa była wyregulowana w lecie i teraz nic nie majstrowałem przy niej.
      Czy może tak musi być za nim się wszystko nie zgra ze sobą...???
      dzięki za rady....
    • Przez Ktos93
      Witam posiadam ursusa 1224 z rozruchem na 24 V mam mały problem z rozruchem ;/ podczas odpalania cos tyka w przeloczniku napiecia i topi bezpiecznik 50 A ;/ (kable oczywiscie sprawdzone rozrusznik po naprawie.) ktoś moze wie o co chodzi ;/ 
×