Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maniek10

cieknący olej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
maniek10    0

koledzy powiedzcie mi co się mogło popsuć jak mam podniesiony pług czy agregat na pompie to olej mi sie z podspodu leje czy to tylko jakiś uszczelniacz czy coś poważniejszego.dosyc duże to są wycieki.i jeszcze jedno niemoge zredukować bieg na mniejszy ponieważ straszny zgrzyt i wogóle się nieda wbić czy da się jakośsprzęgło podciągnąć czy wymaga większego remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki to jest ciągnik?, może poluzowane są śruby na moście, lub też rozciekły się węże do siłowników wspomagających podnośnik. Co to zgrzytów, to chyba nie wina sprzęgła, raczej synchronizator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Może powinieneś sprawdzić połączenia śrubowe miedzy skrzynią biegów a tylnym mostem - miałem podobnie w 5314. Po jakimś czasie same się luzują. Najlepiej wytrzyj szmatka spód mostu i zobacz skąd dokładnie się sączy, może będzie trzeba uszczelkę zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1905

a może cieknie ci z zaworku który blokuje się opadanie tuz ? moze spływa gdzies pod kabiną i wydaje sie ze u dołu cieknie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

U mnie też ostatnio zauwazylem że jak mam pług podniesiony to troche tego oleju leci spod pompy :) musi któreś polączenie przewodów z pompą przeciekać, lub sama pompa. A co do zgrzytów, to polecam redukcje bez sprzęgła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wobos1    0

koledzy powiedzcie mi co się mogło popsuć jak mam podniesiony pług czy agregat na pompie to olej mi sie z podspodu leje czy to tylko jakiś uszczelniacz czy coś poważniejszego.dosyc duże to są wycieki.i jeszcze jedno niemoge zredukować bieg na mniejszy ponieważ straszny zgrzyt i wogóle się nieda wbić czy da się jakośsprzęgło podciągnąć czy wymaga większego remontu

 

 

moze masz przeciek z zaworka tam gdzie są doprowadzone dwa przewody tam jest oring trzeba to rozkrecić i wyjac zmienić oring i po kłopocie koszt oklo 1zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Darek914
      Mam problemy z temperaturą w czasie  orki temperatura wchodzi na 90 stopni raz 80 raz 85 i tak raz za razem nie wiem co jest.Nowa uszczelka pod głowicą termostat nowy ,czy miał ktoś taki problem?
    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.