Zaloguj się, aby obserwować  
ssman860

Ursus pluje olejem

Polecane posty

ssman860    2

Witam, mam pytanie, co może być przyczyną, że ciągnik pluje cieczą (wygląda i pachnie jak olej) z tłumika?? Ciągnik to ursus c 385 po remoncie kapitalnym silnika 16 miesięcy temu. Pamiętam że na dotarciu w pierwszych godzinach pracy chlapał mocno ale to układające sie pierścienie. A teraz z dnia na dzień tak sie stało, oleju w silniku raczej nie ubywa, czy moze to olej który wytrącił sie z syfiastego paliwa? bo ostatnio własnie takie mi sprzedali... Proszę o poradę


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Jeśli oleju nie ubywa, to pewnie nie olej. Czy z odmy dmucha dymem i jakim dym masz z tłumika.? Wyreguluj zawory i sprawdż wtryskiwacze - tak na początek, bo wygląda na niedopalone paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ssman860    2

Jeśli oleju nie ubywa, to pewnie nie olej. Czy z odmy dmucha dymem i jakim dym masz z tłumika.? Wyreguluj zawory i sprawdż wtryskiwacze - tak na początek, bo wygląda na niedopalone paliwo.

 

 

Odme mam połączoną do kolektora ssącego, bo mam suchy filtr powietrza i tak było oryginalnie, ale jak kiedyz miałem ten węzyk sciągnięty to na rozgrzanym silniku znikome ilości oparów z niego wie wydobywały, ledwo co widoczne. Jeśli chodzi o kolor spalin to dawniej zakopcił tytlko po odpaleniu i przy dodawaniu gazu na zimnym silniku, a przez ostatnie 2 dni od kiedy pojawiło sie to zjawisko zaczął kopcić na niebieskawo, a przy dodaniu gazu gwałtownie to nawet mocno przykopci.... tak sie zastanawiam czy to czasem wina pompy wtryskowej nie bedzie, bo była na regeneracji, a mimo to tam gdzie jest nadmiar oleju w korpusie, to podczas pracy kapie z niej ropa.... ;) Jutro jeszcze dokładnie skontroluje olej rano. czekam na wasze propozycje


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

Dlaczego ten temat jest w dziale pługi? ;)

 

 

bo temat tworzyłem w pośpiechu i nawet nie zwróciłem uwagi jaki to dział, prosze moderatora o przeniesenie tematu na prawodłowy dział


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sdamigo6    0

Ja bym powiedział że to wina wtryskiwaczy (może któryś stanął otwarty i leje paliwo) a czarny kolor to sadza z wydechu , zwłaszcza że kopci na niebiesko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

ja stawiam na lejące wtryski. miałem taki przypadek w c360 że lały i waliło coś czarnego wydechem (jak się okazało było to paliwo) a jak pochodził na wolnych obrotach ok 5min to po dodaniu gazu walił białym dymem (to był stan krytyczny tego silnika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

no możliwe że to wtryskiwacz, bo op samego remontu słychać było jak jeden puka sobie w rytm podawania paliwa przez pompe, a od kiedy są te objawy plucia czymś to go juz nie słychać, może się zaciął, zmieniłem tez paliwo, kupiłem z innej stacji i tez juz jest różnica bo nie dymi, tylko na zimnym troche. Jutro może go w orce wyprubuje to bede wiedział czy ma siłe


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez johny997
      Witam,
      kilka miesięcy temu zakupiłem Ursusa 1204 wersja eksportowa od 6 lat w kraju.
      Kabina z nagrzewnią w dachu.
      Mam dwa pytania:
      1. Jak to się dzieje że po odkręceniu korka w chłodnicy nie wylewa się woda skoro nagrzewnica jest na wysokości dachu a cały układ jest połączony?
      2. W układzie jest obecnie woda i chciałem ją wymienić na płyn ale udało mi się znaleźć tylko kranik w bloku. Nie widzę kraniku przy chłodnicy oraz pytanie jak spuścić wodę z nagrzewnicy?
      Z góry dziękuję za pomoc :)
    • Przez valdi75
      Witam
      Opiszę pokrótce problem Kilkadziesiąt mth wcześniej w silniku była wymieniana głowica, zakupiona używana, następnie sprawdzona i zregenerowana w specjalistycznym warsztacie. Po jakimś czasie została wymieniona pęknięta tuleja, silnik został złożony z nową upg przez mechanika. Ciągnik przepracował nie więcej niż 50 mth gdy zauważyłem wydostający się spod głowicy płyn. Tym razem już samodzielnie wymieniłem upg na 170 Nm.
      Po wymianie wszystko wyglądało OK, silnik ładnie pracuje, nie wyrzuca płynu. Moja radość została zakłócona następnego dnia gdy zauważyłem niewielką ilość płynu, dosłownie 2 lub 3 krople pod głowicą. Wczoraj jeszcze raz dobrze rozgrzałem silnik, pracował około 30 minut i znowu sucho. Niestety dzisiaj widać znowu to samo, 2 kropelki pod głowicą.
      Czy powinienem się niepokoić stanem powierzchni bloku?Doradźcie. Jeździć aż wystąpią konkretne objawy czy brać się za rozbieranie silnika?
      Pozdrawiam Serdecznie 
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez Bizon_Ursus
      Witam was wszystkich . Mam mianowicie 2 pytania . 1. Filtr powietrza . Z tego co widziałem niektóre wersję ursusa C385 (exportowe) miały "wysunięty" filtr powietrza czy to warto tak u siebie zrobić by np polepszyć dostęp powietrza do silnika . Czy co to miało na celu ?? 2. Złów-Zająć . Słychać nie raz takie jak by to powiedzieć syczenie jak w "zaworze przelewowym" . to znaczy że się ślizga ?? z góry dziękuję za podpowiedzi i odpowiedzieć pozdrawiam serdecznie
    • Przez MałoRolny87
      Wiyam was wszystkich . Mam pytanie a mianowicie do sedna . Podczas odpalenia ciągnika po postoju jest przez chwilę biały (siwy jak kto woli) dym a po dosłownie paru sekundach jest wszystko w porządku . Podczas pracy itp nic nie dymi . Czy to może być wina pocacego się wtrysku ?? (zauważyłem to po ostatniej pracy polowej oczywiście pocacy się wtrysk)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj