Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ssman860

Ursus pluje olejem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ssman860    2

Witam, mam pytanie, co może być przyczyną, że ciągnik pluje cieczą (wygląda i pachnie jak olej) z tłumika?? Ciągnik to ursus c 385 po remoncie kapitalnym silnika 16 miesięcy temu. Pamiętam że na dotarciu w pierwszych godzinach pracy chlapał mocno ale to układające sie pierścienie. A teraz z dnia na dzień tak sie stało, oleju w silniku raczej nie ubywa, czy moze to olej który wytrącił sie z syfiastego paliwa? bo ostatnio własnie takie mi sprzedali... Proszę o poradę


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Jeśli oleju nie ubywa, to pewnie nie olej. Czy z odmy dmucha dymem i jakim dym masz z tłumika.? Wyreguluj zawory i sprawdż wtryskiwacze - tak na początek, bo wygląda na niedopalone paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ssman860    2

Jeśli oleju nie ubywa, to pewnie nie olej. Czy z odmy dmucha dymem i jakim dym masz z tłumika.? Wyreguluj zawory i sprawdż wtryskiwacze - tak na początek, bo wygląda na niedopalone paliwo.

 

 

Odme mam połączoną do kolektora ssącego, bo mam suchy filtr powietrza i tak było oryginalnie, ale jak kiedyz miałem ten węzyk sciągnięty to na rozgrzanym silniku znikome ilości oparów z niego wie wydobywały, ledwo co widoczne. Jeśli chodzi o kolor spalin to dawniej zakopcił tytlko po odpaleniu i przy dodawaniu gazu na zimnym silniku, a przez ostatnie 2 dni od kiedy pojawiło sie to zjawisko zaczął kopcić na niebieskawo, a przy dodaniu gazu gwałtownie to nawet mocno przykopci.... tak sie zastanawiam czy to czasem wina pompy wtryskowej nie bedzie, bo była na regeneracji, a mimo to tam gdzie jest nadmiar oleju w korpusie, to podczas pracy kapie z niej ropa.... ;) Jutro jeszcze dokładnie skontroluje olej rano. czekam na wasze propozycje


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

Dlaczego ten temat jest w dziale pługi? ;)

 

 

bo temat tworzyłem w pośpiechu i nawet nie zwróciłem uwagi jaki to dział, prosze moderatora o przeniesenie tematu na prawodłowy dział


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sdamigo6    0

Ja bym powiedział że to wina wtryskiwaczy (może któryś stanął otwarty i leje paliwo) a czarny kolor to sadza z wydechu , zwłaszcza że kopci na niebiesko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

ja stawiam na lejące wtryski. miałem taki przypadek w c360 że lały i waliło coś czarnego wydechem (jak się okazało było to paliwo) a jak pochodził na wolnych obrotach ok 5min to po dodaniu gazu walił białym dymem (to był stan krytyczny tego silnika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

no możliwe że to wtryskiwacz, bo op samego remontu słychać było jak jeden puka sobie w rytm podawania paliwa przez pompe, a od kiedy są te objawy plucia czymś to go juz nie słychać, może się zaciął, zmieniłem tez paliwo, kupiłem z innej stacji i tez juz jest różnica bo nie dymi, tylko na zimnym troche. Jutro może go w orce wyprubuje to bede wiedział czy ma siłe


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Filipoo
      witam chodzi mi o max obroty silnika c-385 jak wysoko powinnien kręcić?? bo u mnie na liczniku wskazuje ledwo za 1800 do ogranicznika na pompie mam jeszcze z milimetr moze dwa wiec tam duzo nie ma. niewiem czy zegar zle wskazuje czy ktoś grzebał przy pompie
    • Przez ursus55
      Witam mam ursusa 1201 i ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowica, zabrałem sie już za dokręcanie 1 etap na 70Nm i jedna ze szpilek poprostu się wyrwała, mało tego okazało się że była ona już jako naprawcza M16, lecz gwint który został jest znikomy. Jak mam się uporać z tym problemem przecież nie bede kupował innego bloku bo poprostu mnie na to nie stać. Czy te sprężnki zdadzą egzamin? Wytrzymają one taki moment dokręcania? Czy może jakiś klej i gwintować? Proszę o pomoc
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
×