Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ssman860

Ursus pluje olejem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
ssman860    2

Witam, mam pytanie, co może być przyczyną, że ciągnik pluje cieczą (wygląda i pachnie jak olej) z tłumika?? Ciągnik to ursus c 385 po remoncie kapitalnym silnika 16 miesięcy temu. Pamiętam że na dotarciu w pierwszych godzinach pracy chlapał mocno ale to układające sie pierścienie. A teraz z dnia na dzień tak sie stało, oleju w silniku raczej nie ubywa, czy moze to olej który wytrącił sie z syfiastego paliwa? bo ostatnio własnie takie mi sprzedali... Proszę o poradę


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Jeśli oleju nie ubywa, to pewnie nie olej. Czy z odmy dmucha dymem i jakim dym masz z tłumika.? Wyreguluj zawory i sprawdż wtryskiwacze - tak na początek, bo wygląda na niedopalone paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ssman860    2

Jeśli oleju nie ubywa, to pewnie nie olej. Czy z odmy dmucha dymem i jakim dym masz z tłumika.? Wyreguluj zawory i sprawdż wtryskiwacze - tak na początek, bo wygląda na niedopalone paliwo.

 

 

Odme mam połączoną do kolektora ssącego, bo mam suchy filtr powietrza i tak było oryginalnie, ale jak kiedyz miałem ten węzyk sciągnięty to na rozgrzanym silniku znikome ilości oparów z niego wie wydobywały, ledwo co widoczne. Jeśli chodzi o kolor spalin to dawniej zakopcił tytlko po odpaleniu i przy dodawaniu gazu na zimnym silniku, a przez ostatnie 2 dni od kiedy pojawiło sie to zjawisko zaczął kopcić na niebieskawo, a przy dodaniu gazu gwałtownie to nawet mocno przykopci.... tak sie zastanawiam czy to czasem wina pompy wtryskowej nie bedzie, bo była na regeneracji, a mimo to tam gdzie jest nadmiar oleju w korpusie, to podczas pracy kapie z niej ropa.... ;) Jutro jeszcze dokładnie skontroluje olej rano. czekam na wasze propozycje


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

Dlaczego ten temat jest w dziale pługi? ;)

 

 

bo temat tworzyłem w pośpiechu i nawet nie zwróciłem uwagi jaki to dział, prosze moderatora o przeniesenie tematu na prawodłowy dział


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sdamigo6    0

Ja bym powiedział że to wina wtryskiwaczy (może któryś stanął otwarty i leje paliwo) a czarny kolor to sadza z wydechu , zwłaszcza że kopci na niebiesko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

ja stawiam na lejące wtryski. miałem taki przypadek w c360 że lały i waliło coś czarnego wydechem (jak się okazało było to paliwo) a jak pochodził na wolnych obrotach ok 5min to po dodaniu gazu walił białym dymem (to był stan krytyczny tego silnika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

no możliwe że to wtryskiwacz, bo op samego remontu słychać było jak jeden puka sobie w rytm podawania paliwa przez pompe, a od kiedy są te objawy plucia czymś to go juz nie słychać, może się zaciął, zmieniłem tez paliwo, kupiłem z innej stacji i tez juz jest różnica bo nie dymi, tylko na zimnym troche. Jutro może go w orce wyprubuje to bede wiedział czy ma siłe


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Grandzik
      Witam mam pytanie czy w 12 w pompie wtryskowej olej wymienia sie oddzielnie czy to jest razem z silnikiem. I tak odbiegając od tematu do czego słuzy taka małą dzwignia z prawej strony pod siedzeniem?
    • Przez Misiak1177
      Witam, mam problem taki, że w 16 stuka mi coś w okolicy wałka rozrządu na wolnych obrotach to słychać najbardziej, jak dodam gazu to się ucisza, nie mam pojecia co jest napewno nie głowica, ani dół silnika stawiam na popychacze zaworowe te miseczki w które wkłada się laskę popychacza, miał ktoś taki przypadek lub wie co się dzieje gdy te miseczki są podjechane ?
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.