Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy zgaszonym silniku praktycznie nie da sie skrecić kierownicą na orbitolu, a gdy jest serwo bedzie ciężko ale sie da.

Orbitol jest w pełni hydrauliczny wiec bez działajacej pompy nie działa. Wspomaganie na orbitol składa sie z orbitolu(rozdzielacza) do którego jest przykęcona kierownica, pompy i siłownika, no i przewodów.

 

Serwo natomiast. Z serwa wystaja oba drążki kierownicze. Do serwa przykręcona jest kierownica. Serwo to przekładnia kierownicza ale wspomagana hydraulicznie (elektrycznie).Do serwa także potrzebna jest pompa hydrauliczna i przewody.

Taka jest moja wiedza na temat wspomagania. A czy prawidłowa??

Opublikowano

w 7211 serwo wspomaga znaczy tak drążek łączy ramię z przekładni kierowniczej z kołem (czyli jak bez ) ale dodatkowo w tym ramieniu przekładni kierowniczej jest miejsce na 2 drążek na którym jest siłownik a druga jego strona jest na sztywno kadłuba z przodu ,no i do tego ramienia przekładni jest dołączony jeszcze 3 drążek :lol: który jest polączony z zaworem który jest na siłowniku i każdy ruch kierownicą powoduje że on się przymuka i otwiera i steruje siłownikiem w efekcie czego kierownica kręci się leciutko.

 

A elekryczne wspomaganie jest tylko w samochodach ,i pewnie w dużych ciągnikach ale nie wspomaganie a sterowanie

Opublikowano

Witam !

Potrzebuje informacji jak wyregulowac wspomaganie orbitrol tzn. ustwaić żeby podczas kręcenie kierownicą było mniej obrotów . W prawą stronę kręcę 5 obrotów, a w lewą 4,5. Jest to denerwujące bo kierownica jest duża i do tego tyle obrotów :angry: .

Prosze o pomoc ;)

Opublikowano

no chyba oryginał to jest, ale siłownik jest w miare duży moze dlatego. Jak kupowałem ciagnik to nic nie mówił żeby było nieoryginalne.A co mogę zrobić żeby lepiej się kręciło wymienić siłownik o mniejszej pojemnośći czy pompę o większej wydajności ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v