Skocz do zawartości
masfer5455

WYDAJNIEJSZA POMPA HYDRAULICZNA DO 7245

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
masfer5455    6

Moi drodzy parafianie borykam sie z problemem zamontowania wydajniejszej pompy hydraulicznej do swojego 7245 miała by ona zasilać ładowacz czołowy a znajdować sie z przodu silnika i była napędzana z wału korbowego. Z tego co się orientuje to ze sprowadzanych ciadników trafiają sie egzemplarze z takim rozwiązaniem ale nie mogę znależć zdięć czy podesłał by mi ktoś? I od czego można taką pompe założyć i jak? Pompa orginalna i rozdzielacz są zbyt mało trwałe na zasilanie ładowacza czołowego


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farmer7745    19

Znajomy miał ZETORA 7745 z 1992 r, kóry był sprowadzony i mał taką pompę pod chłodnicą, ale w skrzyni rozsypało się łóżysko, wspomniana pompa pociągła opiłki i niestety zaczeły się kłopoty z podnośnikiem.

Inny znajomy ma 7245 z turem i jak rozgrzeje olej to przełącza wom z 540 no 1000 obr. i dalej pracuje, no ale wiadomo że to nie rozwiązanie.

Ja zainstalowałem chłodnicę oleju i oczywiście jest lepiej no ale wiadomo 32 L/min to nie to co np. 50 L.

Sam się kiedyś ostro zastanawiałem nad czymś podobnym, ale po zrobieniu wywiadu tu i tam odpuściłem sobie temat.

Jak będziesz coś kombinował to zerknij na stronę GRENE, oni mają pompy o róznej wydajności, do tego odpowiednie sprzęgięłka i pamiętaj że pompa powinna mieć odpowiedni kierunek obrotów.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    164

ja mam taka w zetorze z anglii,to wloska pompa firmy marzotti bologna,jaka ma wydajnosc to nie wiem,tura nie mam[ale on chodzil przedtem w ladowaczu,PROBLEM moze byc w podlaczeniu przewodow olejowych w skrzyni biegow bo nie wiem czy w sa odpowiednie wyjscia,doprowadzenie to rura chyba 5 cm poprzez dodatkowy filtr[szukalem go z pol roku bo nikt ani w kaliszu ani w sklepach nie wiedzial jaki]powrot przewodem cisnieniowym do tloka podnosnika.naped z kola zamachowego poprzez aluminiowe sprzegielko-bez problemu mozna dorobic,jest schowana pod oslona do przedniego womu ,pompa jest przykrecona 4 sruba od spodu do wspornika osi-rozgladalem sie raz na allegro ale podobnej nie widzialem,jak staniesz przodem ciagnika pod gorke to lubi sie zapowietrzyc

,myslalem ze sie zepsula i szukalem nowej[niestety czy trzeba czy nie to chodzi na okraglo]

z tego co sie orientowalem to proponowali albo od ostrowka albo od jelonka za 1800 zl,tylko kazdy sprzedawca zastrzega ze trzeba ja przywiezc i musza ogladnac


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Filtra szukaj w sklepie hydrauliki siłowej, pompy też trzeba tam szukać. Wrzuć fotkę, to znajdziemy. Jeśli jest sprzęgiełko to pompa nie musi chodzić cały czas, oprócz tego pompa nieobciążona(przy otwartym przepływie przez rozdzielacz nie powinna stawiać dużych oporów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

duzo pomyslow ale ani jednego zdiecia jak to wyglada a by sie przydalo ale dzieki i za to


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildbream    0

http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/752/60/69/752606956_1

 

(zdjęcie z allegro)

 

tak wygląda takie rozwiązanie w zetorze 7340 turbo (tzn tu jest JD2400 ale to jest to co zetor 7340)

 

jeśli chcesz to mogę wysłać Ci skany z katalogu do 7340 turbo z numerami katalogowymi i schematem całej niezależnej pompy

 

generalnie u mnie wyszło (w 7340 właśnie) że żeby zrobić tą przeróbkę oryginalnie to muszę kawałek obudowy silnika wymienić, także na razie do momentu ewentualnego remontu silnika (odpukać) nie zdecyduję się na tą zabawę.


- NOBODY expects the Spanish Inquisition! Amongst our weaponry are such diverse elements as: fear, surprise, ruthless efficiency, an almost fanatical devotion to the Pope, and nice red uniforms
- Oh damn!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Dzwoniłem kiedyś do Kalisza w tej sprawie bo myślałem że wymiana obudowy rozrządu wystarczy aby dokoptować pompę o wiekszej wydajności, niestety po pierwsze to serwis skwitowł moje zapytanie krótko ZA STARY CIAGNIK, a po drugie wymiana bloku silnika wraz ze wspomnianą obudowa.

Ale jak będziesz coś kombinował to pamiętaj;

pompa powinna być odpowiednio dobrana (są trzy grupy)ich wydatek jest podawany w cm3/obr.

i np wydajność 22,5 cm3 daje 22,5 L przy 1000 obr.;

filtr powinien mieć odpowiednią przepustowość aby nie hamował przepływu i nie kierował go przez zawór przelewowy.Można zastosować filtr z tzw. "bajpasem" który przepuszcza część oleju przez siebie np. przy rozruchu zimą;

odpowiednie przewody, ssący o większym przekroju;

kierunek obrotu pompy zgrany z obrotami silnika.

Warto rónież pomyśleć o sprzegiełku które pozwoli na wymianę paska klinowego bez demontażu przewodów.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

witam po dluzszym czasie przypomnial mi sie ten temat wiec opisze jak zrobilem ten tunning w moim 7245 więc wymianie podlegało koło pasowe na orginalne do napedzania wałka przedniego dorobienie do niego flanszy z otworami do przymocowania do kola i wałka przegubowego do napedu pompy a ona jest od cyklopa ale z odwrotnymi obrotami mozna taka zamowic do ttego w grene zakupilem filtr na ssanie o 40l przeplywu i dorobilem zbiornik na olej ze zbiornika powietrza od hamulcow przyczepy o poj ok 30-40l a zmontowalem go przed skrzynka z akumulatorem dla hetnych foto


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vip11    0

witam po dluzszym czasie przypomnial mi sie ten temat wiec opisze jak zrobilem ten tunning w moim 7245 więc wymianie podlegało koło pasowe na orginalne do napedzania wałka przedniego dorobienie do niego flanszy z otworami do przymocowania do kola i wałka przegubowego do napedu pompy a ona jest od cyklopa ale z odwrotnymi obrotami mozna taka zamowic do ttego w grene zakupilem filtr na ssanie o 40l przeplywu i dorobilem zbiornik na olej ze zbiornika powietrza od hamulcow przyczepy o poj ok 30-40l a zmontowalem go przed skrzynka z akumulatorem dla hetnych foto

 

 

 

Proszę o foto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    164

taki wlasnie wynalazek ja mam-tylko ze fabryczny ostatnie roczniki eksportowane na zachod mialy wloska pompe pod chlodnica, olej ze skrzyni biegow,normalna pompa wymontowana, jeden minus nie da sie wylaczyc i czesto chodzi bez potrzeby i moja wlasnie sie konczy-nowa to koszt ok. 1600 zl i to drugi minus tego wynalazku-a wymiana paska klinowego to juz wyzsza szkola jazdy -zaczolem od 4 godz a teraz w 1,5 sie wyrobilem


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    98

taki wlasnie wynalazek ja mam-tylko ze fabryczny ostatnie roczniki eksportowane na zachod mialy wloska pompe pod chlodnica, olej ze skrzyni biegow,normalna pompa wymontowana, jeden minus nie da sie wylaczyc

U mnie przy tym wynalazku rozsypał się ten wałek przegubowy - łączący pompę z kołem pasowym silnika , i tu pytanie, wie może ktoś , gdzie to kupić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    164

w wadowicach B) ,a blizej ciebie to wpisz sprzeglo klowe i w google cos na pewno wyjdzie- tylko ze trzeba kupic "surowe" i u tokarza wytoczyc odpowiednie otwory bo nie ma takich wymiarow-koszt kompletu ok 350 zl


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    98

Dzięki jacus za odpowiedź , kupiłem dzisiaj taki zestaw , i tak jak piszesz - surowy , cena za dwa komplety , bo tyle trzeba , to od 300 do 440 zł . zależnie od wielkości . To co kupiłem ma nazwę ... przegub jakiś tam ale to to samo , jeśli wiesz jaka pompa tam pasuje , będę wdzięczny za odpowiedź .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    164

przegub elastyczny.

pompa -prawie kazda podejdzie wystarczy tylko mocowanie przerobic, musi miec lewe obroty, ja mam bulgarska caproni 21[to wydajnosc] i cos tam dalej,wieksza sie juz chyba nie zmiesci, na chwile mialem od ostrowka- ale pompy z tucholi to tandeta.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    29

Ja do 7245 założyłem przystawkę od trola i na tylnej przeciwwadze zbiornik na olej hydrauliczny. Chodzi to już kilka lat i zero problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matingus    107

ja do 7745 zamontowałem nsz50.

jeśli chodzi o pasek klinowy to polecam pasek segmentowy,kupuje się go na metry.nie potrzeba nic rozkręcać tylko założyć spiąć i jechać.

jedynie co trzeba to od czasu do czasu go skracać(jak się wyciągnie). cała robota trwa 5minut.mam założony już drugi rok i ani razu jeszcze nie pęk.

http://www.kestor.pl/web.n4?go=82

owszem polecam niebieski,bo to jest najmocniejszy.

ma zakucia metalowe i lepszy materiał

polecam ja nie narzekam.

jak co to pisać na pw doradzę.

poz...... :)

Edytowano przez matingus

Kliknij zieloną strzałkę jeśli pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mirek2329
      witam w moim zetorku 7745 podnośnik podnosi do połowy i staje .co może być przyczyną?proszę pomóżcie,dodam że go niedawno kupiłem.    druga sprawa czy w przedniej osi napędowej trudno jest wymienić oringi bo olej cieknie?
       
    • Przez ProxEQ
      Witam, ostatnio zakupiłem tura 2B marki wol-met, słyszałem o tym że można podpiąć się odejściem oleju do filtra. wie ktoś gdzie można się podpiąć do tego filtra? (Piszę w imieniu mojego taty)
    • Przez kubaursus3p
      czy można podłączyć powrót z rozdzielacza pod wolny spływ (0)?
    • Przez Elyseo
      Witam. Mam problem z podnośnikiem w moim zetorze 5011. Problem polega na tym że jak dam wajche podnośnika do końca w górę to podnosi ramiona za wysoko aż do pomostu siedzenia. Czy istnieje możliwość regulacji wysokości podnoszenia po za przestawieniem ramion na frezie ?
    • Przez mateuszm
      Witam, 
      Od niedawna jestem posiadaczem zetora 3320, mam problem z hydraulika zewnętrzną. Przy kiprowaniu przyczepy na z dolnego wyjścia wszystko pięknie działa, natomiast po podpięciu pod wyjście górne mogę podnieść przyczepę ale już nie mogę jej opuścić. Jeszcze mam pytanie od czego jest dekiel z prawej strony ciągnika obok zaczepu polowego.
      Z góry dziękuję za odp.
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.