Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem.

moderator przerzucił temat pługa pod twoj wczesniejszy post.

A więc do twoich 117 koni wystarczający bedzie pług 4-ro skibowy.

wybierając pług musisz sie sugerowac między innymi tym na jakiej glebie będzie pracował

szerokością roboczą pługa i cenami części zamiennych. nigdy bym nie kupił zadnego ibisa itp z tego co słyszałem to szkoda nerwów do tego. tylko zagraniczny używany. nie wolno sie napalic i kupowac pierwszego lepszego pługa trzeba pojezdzic poszukac a napewn cos znajdziesz dobrego. za 20 pare tysiecy napewno cos znajdziesz dobrego. dam ci taki przykład mam pług BvL mało znanejniemieckiej firmy, lemiesze i dłuta wydawało sie ze są już do wymiany a orałem na nich jeszcze przez 3 lata czyli jakies 200 ha. w tym roku założyłem nowe lemiesze polskie i dłuta polskie 20 ha i nie było dłut.

Opublikowano

No ja mam new hollanda t6030 plus już od 2 lat i jestem bardzo zadowolony 900mtg i bez awarii poza lekkim wyciekiem oleju z siłownika od wspomagania no ale to jeszcze na gwarancji więc wymienili na nowy.Pługa własnego jeszcze nie mam ale orałem unią ibis 3+1 no i szczerze mówiąć to nie podoba mi się praca tym pługiem.

Opublikowano (edytowane)

Podziękował za info. :D

Jak myślicie czy T6030 Elite mógłby godnie zastąpic Belarusa 1025 na 60ha w gospodarstwie o profilu mleczny?

Pracował by głównie z prasą rolującą NH, rozrzutnikiem obornika ok .10T, pługiem 5x40...

Czy w razie gdyby deklarowana moc przez producenta była niewystarczająca idzie mu ją zwiększyc?

Który ogólnie pwinien byc oszczędniejszy Plus czy Elite?

Jak jest z awaryjnością "Elitarnych smerfo-landów"?

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

Elite jest chyba na CR(kupuje T6020 Elite wiec tak domniemam) wiec mapowanie silnika i juz moc zwiekszona, z reszta w mechanicznej pompie tez sie da ale poprzez podniesienie dawki paliwa, tak kiedys mi to mechanik tlumaczyl.

 

Elite jest chyba na CR(kupuje T6020 Elite wiec tak domniemam) wiec mapowanie silnika i juz moc zwiekszona, z reszta w mechanicznej pompie tez sie da ale poprzez podniesienie dawki paliwa, tak kiedys mi to mechanik tlumaczyl.

Opublikowano (edytowane)

Tak, tak na CR ;) ciekawo ile max mu można podnieśc tylko o jeden model w górę czy aż do 6070 :D

Elite chyba jest najrzadziej kupowaną wersją bo jak patrze po galerii to prawie ich nikt niema :huh:

Tylko dlaczego? Awaryjnosc na wysokim poziomie czy co?

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano (edytowane)

Ważył ktoś może swojego NH jeśli tak to ile waży. W prospekcie Delta ma masę 5030kg a ile w rzeczywistości?

Czy miedzy Delta,Plus i Elite bedzie duża różnica w masie? :huh:

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

Witam serdecznie

Jestem posiadaczem HN t6030 Delta od 2 lat. Pytanie mam dotyczące hamowania. Otóż podczas hamowania zapala się kontrolka od załączonego przedniego napędu, jest to ok. bo ciągnik hamuje na 4 koła ale gdy zdejmę noge z pedału hamulca to bardzo mnie niepokoi odgłos rozłączania napędu dość mocno odczuwalny i słyszalny. Czy to jest normalne w tym modelu? czy jest możliwość wyłączenie togo w jakiś sposób, aby ciągnik nie hamował przednia osią?

Opublikowano

Na pewno jest możliwość deaktywacji załączania przedniego mostu przy hamowaniu. Jest jakiś czujnik pewnie przy pedale hamulca który jest połączony z włącznikiem napędu i w ten sposób to działa.

Ciągniki ze skrzyniami 40 km/h i więcej, muszą posiadać hamulce na wszystkie koła ze względów bezpieczeństwa. Dlatego nie polecam odłączać przednich hamulców bo różnica w hamowaniu jest duża, wiem bo mam ursusa na szybkiej skrzyni to trzeba uważać. Poza tym kiedyś mieliśmy w forterze odłączony przód to również jest dużo gorzej z hamowaniem i stabilnością ciągnika przy hamowaniu.

Nie polecam nic kombinować ze względów bezpieczeństwa, a napędowi nic się nie powinno stać, w naszych nh mamy duże przebiegi i żadnych problemów z przednim napędem czy wałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Czekaj_0
      Witam mam problem z ciagnikiem nh t6050 a mianowicie mam biegi polowe wbita chce ruszyc ciagnie przez 10cm i wyswietla N na ekranie i wbija na luz czasami biegi zalapia i jest mormlanie podkresle ze przy szosowych nie ma tego problemu wie ktos czemu tak sie moze dziac?
    • Przez pio46
      Witam T 6050 przestał pokazywać prędkość jazdy , wyświetla się 0,00. Jaka może być przyczyna , gdzie szukać czujnika prędkości?
    • Przez Czekaj0
      Od jakiegoś czasu w moim new holland t6050 slychać dziwne stukanie w okolicach prawego boku silnika, podczas pracy na wolnych obrotach tego nie ma albo jest tak cicho że tego nie słychać podczas wkrecania się na obroty bez obciążenia słychać lecz gdy obroty przestaną rosnąć tylko będą np na najwyższych to z powrotem tego nie słychać, przy obciążeniu np pod górkę słychać to cały czas, turbina nowa zawory wyregulowane prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny 
    • Przez Patrykxd
      Witam powie mi ktoś jak spuścić płyn chłodniczy ww wymienionym modelu? Jest jakiś korek spustowy czy trzeba wąż odkręcić? I jaki płyn najlepiej zalać?
    • Przez niesmialy83
      Wie ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . Na przekręconym kluczyku na zapłon, przytrzymuje przycisk "h"- lewy z prawej strony i ustawiam godzinę, ale tylko do 12 godz. 

       
      Czy muszę kliknąć jakiś dodatkowy przycisk? 



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v